• İhale No
    2024/197786
  • İhale Adı
    2024 yılı ihtiyaçlarında kullanılmak üzere Kırtasiye, A4 Fotokopi Kağıdı, Ambalaj (Poşet), Oluklu Mukavva(Koli) ve Temizlik Malzemesi
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
    Plastikler ve Ambalaj Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Mart 2024 10:00
  • İdare
    SGK BURSA SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    21 Şubat 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE, A4 FOTOKOPİ KAĞIDI, AMBALAJ (POŞET), OLUKLU MUKAVVA(KOLİ) VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SGK BURSA İL MÜDÜRLÜĞÜ

2024 yılı ihtiyaçlarında kullanılmak üzere Kırtasiye, A4 Fotokopi Kağıdı, Ambalaj (Poşet), Oluklu Mukavva(Koli) ve Temizlik Malzemesi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/197786
1-İdarenin
a) Adı : SGK BURSA İL MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Demirtaşpaşa Mah. İnönü Cad. No:114 16220 OSMANGAZİ/BURSA
c) Telefon ve faks numarası : 2246001000 - -
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2024 yılı ihtiyaçlarında kullanılmak üzere Kırtasiye, A4 Fotokopi Kağıdı, Ambalaj (Poşet), Oluklu Mukavva(Koli) ve Temizlik Malzemesi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 5 Kısım ve 31 Kalem Sarf Malzeme (Kırtasiye, A4 Fotokopi Kağıdı, Ambalaj(Poşet), Oluklu Mukavva(Koli) ve Temizlik Sarf Malzemesi)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğümüz Depoları: 1-Demirtaşpaşa Mah. İnönü Cad. No:114-Osmangazi/BURSA 2-NOSAB Arşivi: Organize Sanayi Bölgesi Kahverengi Cad. 4. Sk. No:3 Nilüfer/BURSA
ç) Süresi/teslim tarihi : Yüklenici/yükleniciler tarafından sözleşmenin imzalanmasına müteakip mallar 15 gün içinde İdarece belirtilen ve uygun görülen depolara tek seferde teslim edilecektir. Teslimat hafta içi mesai saatleri içersinde yapılacaktır. Teslim alınan mallar teslim aşamasında veya sonrasında teknik şartnameye uygun olmayan herhangi bir durumun tespit edilmesi veya herhangi bir şikayet alınması halinde Yüklenici, uygun olmayan/hatalı ürünleri uygun ürünle 10 gün içerisinde ücretsiz değiştirecektir. Teslim alma/verme aşamasında tüm giderler Yükleniciye aittir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 07.03.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : SGK Bursa İl Müdürlüğü Toplantı Salonu 4.kat ( Demirtaşpaşa Mah. İnönü Cad. No:114 Osmangazi/BURSA)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

                                            

MALZEME ADI BELGE ADI
Madde  4.1.   A4 Fotokopi Kâğıdı -TSE Uygunluk Belgesi
Madde 7.12 İş Eldiveni -EN Uygunluk Belgesi

Madde 7.1   Çamaşır Suyu

Madde 7.2   Sıvı El Yıkama Maddesi

Madde 7.3   Yüzey Temizleme Maddesi

Madde 7.6   Pas ve Kireç Çözücü

Madde 7.7   Tuvalet Kağıdı (Ev Tipi Rulo)

Madde 7.13 Kağıt Havlu (Fotoselli Dispenserler İçin)
-TSE Uygunluk Belgesi

 

 


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Istampa 40 adet
Zımba Teli (24/6) 750 kutu
Zımba Makinesi (Arşiv Tipi-23/13) 15 adet
Delgeç (Arşiv Tipi) 20 adet
Geniş Klasör (Mekanizmalı) 1.700 adet
Dar Klasör (Mekanizmalı) 600 adet
Bağlı Klasör ( DMO Boy ) 1.250 adet
Fosforlu Kalem (5mm Kesik Uç Sarı) 200 adet
Sıvı Daksil 250 adet
Zımba Teli (23/13) 100 kutu
Makas 40 adet
Istampa Mürekkebi (Siyah) 90 adet
A4 Fotokopi Kağıdı 12.000 top
Şeffaf Bantlı (Yapışkanlı) Poşet (30cmx40+5cm) 500 kilogram
Balonlu (Patpat) Naylon (Rulo:50cmx50m) 10 rulo
Çift Oluklu Mukavva Koli (Büyük Boy) 600 adet
Çamaşır Suyu (5-6 litrelik bidonlarda) 900 litre
Sıvı El Yıkama Maddesi (5-6 litrelik bidonlarda) 1.000 litre
Yüzey Temizleme Maddesi (5-6 litrelik bidonlarda) 600 litre
Çöp Poşeti 55mmx60mm (Rulo içi 10 Adet ya da 20 Adet) 22.000 adet
Çöp Poşeti 80mmx90mm (Dökme) 1.500 kilogram
Pas ve Kireç Çözücü (5-6 litrelik bidonalarda) 800 litre
Tuvalet Kağıdı (Ev Tipi Rulo)-(Çift kat en az 22 mt) 29.000 rulo
Mop Aparatı (60 cm) 25 adet
Mop Aparatı (40 cm) 25 adet
Çift Kovalı Presli Temizlik Arabası 20 adet
Islak Paspas Püskülü Tutturma Aparatı (Dar) 100 adet
İş Eldiveni 250 çift
Kağıt Havlu (21 cm’lik Fotoselli Dispenser Cihazlara Uyumlu) 4.800 rulo
Paspas Sıkma Aparatı (Çelik) 18 adet
Fotoselli Havlu Makinesi (21 cm) 32 adet