• İhale No
    2024/468890
  • İhale Adı
    2024 YILI SELÇUK DEVLET HASTANESİ TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Nisan 2024 11:00
  • İdare
    Selçuk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    04 Nisan 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
2024 YILI SELÇUK DEVLET HASTANESİ TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI

SELÇUK DEVLET HASTANESİ - SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

2024 YILI SELÇUK DEVLET HASTANESİ TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/468890
1-İdarenin
a) Adı : SELÇUK DEVLET HASTANESİ - SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : ATATÜRK MAHALLESI ATATÜRK BULVARI 16 35920 SELÇUK/İZMİR
c) Telefon ve faks numarası : 2328927036 - 2328926773
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2024 YILI SELÇUK DEVLET HASTANESİ TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 30 KALEM
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : SELÇUK DEVLET HASTANESİ
ç) Süresi/teslim tarihi : Malzeme miktarının 1/3 ü sözleşme imzalanmasına müteakip 20 gün içerisinde teslim edilecektir. Geriye kalan miktar idaremiz ile yüklenicinin ortak mutabakatı ile belirlenen tarihlerde peyderpey olarak teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP İŞE BAŞLANACAKTIR.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 24.04.2024 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Selçuk Devlet Hastanesi Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GALOŞ 20.000 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ KAĞIT RULO 200 rulo
TEMIZLIK BEZI (KIRMIZI-MAVI-YEŞIL-SARI) 1.200 adet
ÇAMAŞIR SUYU 2.000 litre
SIVI EL SABUNU 2.000 litre
YÜZEY TEMİZLEME MADDESİ 2.000 litre
KİREÇ SÖKÜCÜ 300 litre
SİYAH ÇÖP POŞETİ(75x90) 2.000 rulo
MAVİ ÇÖP POŞETİ(75X90) 2.000 rulo
SİYAH ÇÖP POŞETİ(55X65) 2.000 rulo
ÇÖP POŞETİ KIRMIZI TIBBİ ATIK(80x110) 2.000 rulo
TUVALET KAĞIDI 400 kutu
Z KATLAMALI KAĞIT HAVLU 400 kutu
PASPAS(İPLİ) 400 adet
MOP PASPAS BEZİ 80 CM 400 adet
PASPAS KISKACI 100 adet
PASPAS SAPI 100 adet
TEMIZLIK ELDIVENI-(KIRMIZI-MAVI-YEŞIL-SARI) 800 adet
TEMIZLIK KOVASI ÇIFT KOVALI PASPAS ARABASI 20 adet
TEMIZLIK KOVALARI-KAT ARABALARI IÇIN (MAVI-KIRMIZI) 40 adet
TUVALET KAĞIDI DİSPENSERİ 10 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI KIRMIZI 40 LT(TIBBİ ATIK) 20 adet
PEDALLI PLASTİK ÇÖP KOVASSI 40 LT(MAVİ) 40 adet
PEDALLI PLASTİK ÇÖP KOVASI 20 LT(MAVİ) 40 adet
YER FIRÇASI 10 adet
SAPLI TEMİZLİK FIRÇASI 30 adet
MAŞRAPA – PLASTİK SU TASI 30 adet
TUVALET KOKU GİDERİCİ 200 adet
LAVABO AÇICI 50 litre
LAVABO FIRÇASI 20 adet