• İhale No
    2024/530940
  • İhale Adı
    2024 YILI SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFET ALIMI
  • Sektör
    Konfeksiyon, Tekstil, İş Güvenliği Malzeme ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Mayıs 2024 11:00
  • İdare
    Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    29 Nisan 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR

ESKİŞEHİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

2024 YILI SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFET ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/530940
1-İdarenin
a) Adı : ESKİŞEHİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Kırmızıtoprak Mah. M.Kemal ATATÜRK Cad. NO:59 26020 . ODUNPAZARI/ESKİŞEHİR
c) Telefon ve faks numarası : 2223201042 - 2223351565
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2024 YILI SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFET ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 5 KISIM SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü, Eskişehir Şehir Hastanesi , Yunus Emre Devlet Hastanesi, Eskişehir Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi, Sivrihisar Devlet Hastanesi, Çifteler Devlet Hastanesi
ç) Süresi/teslim tarihi : idarenin beden, numara ölçüleri ve ürün renklerini belirten sipariş talep yazısına müteakip 60 gün içerisinde teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 20.05.2024 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TEMİZLİK PERSONELİ ÜST FORMA 1.893 adet
TEMİZLİK PERSONELİ ALT FORMA 1.893 adet
İŞ TULUMU 2 adet
BERE 40 adet
SİPERLİKLİ ŞAPKA 38 adet
ELDİVEN 50 çift
ÇİZMELER 40 çift
YAĞMURLUK 20 adet
TIBBİ ATIK TULUMU 32 adet
TIBBİ ATIK ELDİVEN 32 çift
TIBBİ ATIK PERSONELİ ÇİZME 32 çift
TEMİZLİK PERSONELİ POLAR 631 adet
TEMİZLİK PERSONELİ TİŞÖRT 1.893 adet
VERİ GİRİŞ PERSONELİ ÜST FORMA 16 adet
VERİ GİRİŞ PERSONELİ ALT FORMA 16 adet
İŞ ÖNLÜĞÜ VERİ GİRİŞ PERSONELİ (BEYAZ ÖNLÜK ) 1.228 adet
KLİNİK DESTEK PERSONELİ ÜST FORMA 594 adet
KLİNİK DESTEK PERSONELİ ALT FORMA 594 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ YAZLIK GÖMLEK 30 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ KIŞLIK GÖMLEK 30 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ PANTOLON 60 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ FULAR 46 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ KRAVAT 14 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME ÜST FORMA 20 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME ALT FORMA 20 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ POLAR 30 adet
TEKNİK SERVİS PERSONELİ SWEATSHİRT 58 adet
TEKNİK SERVİS PERSONELİ TİŞÖRT 116 adet
TEKNİK SERVİS PERSONELİ İŞ PANTOLONU 174 adet
TEKNİK SERVİS PERSONELİ ELEKTRİKÇİ İŞ AYAKKABISI 16 çift
TEKNİK SERVİS PERSONELİ İŞ AYAKKABISI NORMAL 41 çift
TEKNİK SERVİS PERSONELİ POLAR 50 adet
TEKNİK SERVİS PERSONELİ ÖNLÜK ( ŞEF -BİLGİ DONANIM-BİYOMEDİKAL) 24 adet
ŞOFÖR PANTOLON YAZLIK 14 adet
ŞOFÖR PANTOLON KIŞLIK 14 adet
ŞOFÖR SWEATSHİRT 7 adet
ŞOFÖR TİŞÖRT 7 adet
ŞOFÖR POLAR 7 adet
TEMİZLİK PERSONELİ YAKKABI 1.262 çift
ŞOFÖR AYAKKABI 7 çift
KLİNİK DESTEK PERSONELİ TERLİK 216 çift
EL VE YÜZ HAVLUSU 4.008 adet
MUSAB MONT 23 adet
MUSAB YELEK 23 adet
MUSAB TİŞÖRT 46 adet
MUSAB UZUN KOLLU PENYE KIŞLIK 46 adet
MUSAB YAZLIK PANTOLON 46 adet
MUSAB KIŞLIK PANTOLON 46 adet
MUSAB İŞ AYAKKABISI YAZLIK 23 çift
MUSAB İŞ AYAKKABISI KIŞLIK 23 çift
TEMİZLİK PERSONELİ ÜST FORMA 333 adet
TEMİZLİK PERSONELİ ALT FORMA 333 adet
BERE 4 adet
SİPERLİKLİ ŞAPKA 4 adet
ELDİVEN 4 çift
DIŞ MEKAN PERSONELİ ÇİZME 4 çift
DIŞ MEKAN PERSONELİ YAĞMURLUK 2 adet
TIBBİ ATIK TULUMU 42 adet
TIBBİ ATIK PERSONELİ ELDİVEN 42 çift
TIBBİ ATIK PERSONELİ ÇİZME 42 çift
TEMİZLİK PERSONELİ POLAR 111 adet
TEMİZLİK PERSONELİ TİŞÖRT 333 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ YAZLIK GÖMLEK 26 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ KIŞLIK GÖMLEK 26 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ PANTOLON 52 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ FULAR 42 adet
HASTA KARŞILAMA YÖNLENDİRME PERSONELİ KRAVAT 10 adet
TEKNİK SERVİS PERSONELİ SWEATSHİRT 24 adet
TEKNİK SERVİS PERSONELİ TİŞÖRT 48 adet
TEKNİK SERVİS PERSONELİ İŞ PANTOLONU 72 adet
TEKNİK SERVİS PERSONELİ İŞ AYAKKABISI ELEKTRİKÇİ 5 çift
TEKNİK SERVİS PERSONELİ İŞ AYAKKABISI NORMAL 19 çift
TEKNİK SERVİS PERSONELİ POLAR 24 adet
TEKNİK SERVİS PERSONELİ ÖNLÜK ( ŞEF BİLGİ DONANIM-BİYOMEDİKAL) 10 adet
ŞOFÖR PANTOLON YAZLIK 16 adet
ŞOFÖR PANTOLON KIŞLIK 16 adet
ŞOFÖR SWEATSHİRT 8 adet
ŞOFÖR TİŞÖRT 8 adet
ŞOFÖR POLAR 8 adet
TEMİZLİK PERSONELİ AYAKKABI 222 çift
ŞOFÖR AYAKKABI 8 çift