• İhale No
    2012/189477
  • İhale Adı
    25 ( YİRMİBEŞ KALEM ) TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Aralık 2012 10:30
  • İdare
    Ardahan Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ardahan
  • İşin İli
    Ardahan
  • Yayın Tarihi
    18 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

25 ( YİRMİBEŞ KALEM ) TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
Arda ha n H a lk Sa ğ lığ ı M üdürlüğ ü
25 ( Yirmibeş Kalem ) Temizlik Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/189477
1-İda re nin
a) Adresi : Karagöl Mah. Kongre Cad. No: 20 75000 Ardahan Merkez/Ardahan
b) Telefon ve faks numarası : 4782115432 - 4782114614
c) Elektronik Posta Adresi : drus7525@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ardahan Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şubesi Ambar
Ayniyat Birimi
c) Teslim tarihi : Kurum İdaresi tarafından siparişi verilen miktarlarda ürünler kurum deposuna 3 ( üç ) ' er aylık dönemler halinde teslim edilecektir. Teslim edilen miktarın ödemesi yapılabilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ardahan Halk Sağlığ Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 27.12.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif verecek istekli firmalar Teknik Şartnameye cevap yazısı başlığı altında teknik şartnamenin maddelerine tek tek ve Teknik Şartnameyi kapsayacak şekilde cevap vermek zorundadırlar.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ardahan Halk Sağlığı
Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şubesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Ardahan Şubesi Tr310001000149599667875001 Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ardahan Halk Sağlığ Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şubesi Satınalma
Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FIRÇALAR ( YER FIRÇASI ) 200 ADET
FIRÇALAR ( BAHÇİVAN FIRÇALAR ) 50 ADET
FIRÇALAR ( TEL FIRÇASI 6.7.8 NO ) 100 ADET
TEMİZLİK BEZLERİ 2.000 ADET
KAĞIT HAVLULAR 10.000 ADET
YÜZEY TEMİZLEME MADDESİ 2.000 KİLOGRAM
ÇÖP TORBASI KÜÇÜK BOY 1.000 RULO
ÇÖP TORBASI ORTA BOY 1.000 KİLOGRAM
ÇÖP TORBASI BÜYÜK BOY 1.000 KİLOGRAM
ÇÖP TORBASI TIBBİ ATIK ( BÜYÜK ) 500 KİLOGRAM
SÜPÜRGELER VE EKİPMANLARI 200 ADET
MOP PASPAS BEZİ 40 CM 500 ADET
MOP PASPAS APARATI 40 CM 50 ADET
ÇİFT KOVALI PRESLİ PASPAS ARABASI ( PASPAS ARABASI VE SIKACAĞI ) 10 ADET
SIVI EL SABUNU 2.000 KİLOGRAM
GENEL TEMİZLİK SIVISI ( BANYO VE WC DEZENFEKTANI ) 1.000 KİLOGRAM
GENEL TEMİZLİK SIVISI ( CAM SİL CAM YÜZEY TEMİZLEYİCİ ) 1.000 KİLOGRAM
TUVALET KAĞIDI ( TUVALET KAĞIDI RULO ) 15.000 RULO
BULAŞIK MAKİNE DETERJANLARI ( ELDE YIKAMA DETERJANI ) 300 KİLOGRAM
ÇAMAŞIR SULARI 2.000 LİTRE
ÇAMAŞIR MAKİNESİ DETERJANLARI 500 KİLOGRAM
İŞÇİ ELDİVENİ 300 ÇİFT
KÜREKLER ( SAPLI PLASTİK KAR KÜREĞİ ) 30 ADET
KÜREKLER ( SAPLI PLASTİK KAR KÜREĞİ ) 40 ADET
TIRMIKLAR ( SAPLI DEMİR TIRMIK ) 25 ADET