• İhale No
    2024/499425
  • İhale Adı
    29 Kalem Büro Mefruşatı Mal/Malzeme Alımı
  • Sektör
    Mobilya ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Mayıs 2024 10:30
  • İdare
    AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    19 Nisan 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BÜRO MEFRUŞATI MAL/MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ

29 Kalem Büro Mefruşatı Mal/Malzeme Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/499425
1-İdarenin
a) Adı : İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : Bağbaşı Mahallesi Bağbaşı Kampüsü 40100 KIRŞEHİR MERKEZ/KIRŞEHİR
c) Telefon ve faks numarası : 3862804135 - 3862804133
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 29 Kalem Büro Mefruşatı Mal/Malzeme Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 29 Kalem Büro Mefruşatı Mal/Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı günden itibaren 45 gün içerisinde teslim edilir. Sözleşme imzalandığı gün süreye dahildir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı gün işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 06.05.2024 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Banko Masası 5 adet
Duvar Tipi Dekoratif Kitaplık 9 adet
Orta Sehpa 20 adet
Kapaklı Vitrin Dolabı 2 adet
Katlanır Seperatör 8 adet
Masa 1 adet
Katlanabilir Ahşap Sandalye 20 adet
Sabit Seperatör 4 adet
Karo Halı 221 metrekare
Vestiyer Dolabı 3 adet
Askılık 30 adet
Bekleme Koltuğu 24 adet
Ahşap Sedir 3’lü Kollu 1 adet
Ahşap Sedir Köşe 8 adet
Ahşap Sedir 3’lü Kolsuz 14 adet
Ceviz desenli (60 x 420 cm) 2 adet
Antrasit (60 x 420 cm) 2 adet
Mermer desenli (160 x 420 cm) 1 adet
Antrasit (84 x 420 cm) 2 adet
Antrasit (100 x 420 cm) 1 adet
Ceviz desenli (64 x 420 cm) 5 adet
Altın Yaldızlı Çıta (1,5 x 1 x 280 cm) 10 adet
Mermer desenli (40 x 252 cm) 3 adet
Antrasit (10 x 252 cm) 6 adet
Ahşap desenli (20 x 252 cm) 3 adet
Ahşap desenli (40 x 252 cm) 5 adet
Antrasit (48 x 420 cm) 50 adet
Ceviz (10 x 420 cm) 500 adet
Ceviz (8 x 420 cm) 250 adet