• İhale No
    2013/62018
  • İhale Adı
    39 KALEM TIBBİ MALZEME
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Mayıs 2013 10:00
  • İdare
    Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    16 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

39 KALEM TIBBİ MALZEME

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ-MARDİN SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

39 KALEM TIBBİ MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/62018
1-İdarenin
a) Adresi : SAVURKAPI MAH. İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ YANI 47100 MEYDANBAŞI MARDİN MERKEZ/MARDİN
b) Telefon ve faks numarası : 4822131400 - 4822131700
c) Elektronik Posta Adresi : Bu madde boş bırakılmıştır.
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Tıbbi Malzeme Ambarı
c) Teslim tarihleri : Alımı yapılacak malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip idarenin ihtiyacı doğrultusunda iki ayda bir teslim edilecektir. İdare sözleşme kapsamında teslimi istenen malzemeler en geç 20 (Yirmi) takvim günü içerisinde istenen malzeme miktarı tek parti halinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi/Savur Kapı Mah. İl Sağlık Müdürlüğü Yanı Meydanbaşı Mevkii MARDİN
b) Tarihi ve saati : 27.05.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1. Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına kayıtlı olduklarını her bir kalem için ayrı,ayrı İnternet çıktıları ile belgeleyeceklerdir.
2. TİTUBB’a kayıtlı olmayan ve teklif edilen ürünler için üretici/ithalatçı veya istekli tarafından söz konusu ürünlerin Yönetmelikler Kapsamında olmadıklarına dair beyan edecektir.
 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. Tüm kalemlere numune verilecektir. Verilen numunelerin karışmaması açısından her numune üzerine İhale Kalem sırası ve firma kaşesi olmalıdır. Numuneler dağınık olmayacak her numune kendine ait orijinal ambalajı içinde yoksa bir poşet içinde olmalı tüm numuneler bir kutu veya kutular içinde olmalıdır. Kutu üzerinde ayrıca firmanın kaşesi olmalıdır.
2. Numuneler ihale saatinden önce Merkezimiz Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisine tutanak karşılığında tutanakta malzemelerin teslim edildiği tarih ve saat yazılacaktır. Teslim tutanağın bir nüshası isteklide bir nüshası Merkezimiz Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisinde kalacaktır. İhale komisyonu numunelerin bulunmaması, karışması vb. durumlarda gerektiğinde bu tutanağı isteyebilir, tutanağın ibraz edilememesi halinde numunenin teslim edilmemiş kabul edilerek teklif değerlendirmeye alınmayacaktır.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi/Savur Kapı Mah. İl Sağlık Müdürlüğü Yanı Meydanbaşı Mevkii MARDİN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi/Savur Kapı Mah. İl Sağlık Müdürlüğü Yanı Meydanbaşı Mevkii MARDİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 40 (Kırk) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AĞIZ İÇİ POŞET (RVG İÇİN) 1.400 ADET
ALÇI MAKASI 10 ADET
ALJİNAT 1.500 PAKET
AMALGAM ZIMPARASI 20 PAKET
ATEŞ SPATÜLÜ 100 ADET
AYNA SAPI 1.000 ADET
BİSTÜRİ SAPI 20 ADET
BOL 70 ADET
BONE 30 PAKET
BOWİDİNG TEST PAKETİ 300 PAKET
CANAVAR FREZ 70 ADET
EKARTÖR AĞIZ AÇACAĞI 10 ADET
EKSKAVATÖR 150 ADET
EL DEZENFEKTANI 400 ADET
ELEVATÖR 200 ADET
FİSSÜR SEALENT 100 ADET
FOSFOR PLAK KILIFI (2 SİZE 31X41) 30.000 ADET
HASTA ÖNLÜĞÜ 350 RULO
KANAL DOLGU PATI 200 KUTU
MASKE 120 KUTU
MATRİX BANDI 240 KUTU
MODELAJ SPATULÜ 100 ADET
ÖLÇÜ KAŞIĞI 1.500 TAKIM
PAMUK 30 KG
PAPER POİN (15*40-20-30-35-35*40) 700 KUTU
PİYASEMEN 20 ADET
PLASTİK BARDAK 40.000 ADET
POLİKARBOKSİLAT SİMAN 700 ADET
POMZA 150 ADET
SİMAN CAMI 450 ADET
SİMAN FULVARI 300 ADET
SODYUM HİPOKLORİT 400 ADET
SOĞUK AKRİL LİKİTİ (500 MG) 48 ADET
SOND ORAK 200 ADET
STERİLİZASYON RULOSU 100 ML 60 RULO
STERİLİZASYON RULOSU 75 ML 240 RULO
ŞEFFAF ELDİVEN 500 PAKET
TANSİYON ALETİ 15 ADET
ZIMPARA KAĞIDI 60 PAKET