• İhale No
    1972470
  • İhale Adı
    4 KALEM PLASTİK ŞİŞE MALZEME ALIMI 28.11.2019 (ŞARTNAME GÜNCELLENMİŞTİR)
  • Sektör
    Plastikler ve Ambalaj Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    29 Kasım 2019 13:00
  • İdare
    Yüreğir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    29 Kasım 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

4 KALEM PLASTİK ŞİŞE MALZEME ALIMI 28.11.2019 (ŞARTNAME GÜNCELLENMİŞTİR)

Güncelleme Tarihi: 28/11/2019

T.C.                  

ADANA VALİLİĞİ

İl Sağlık Müdürlüğü

Yüreğir Devlet Hastanesi

                                                                                                                                   

                Hastanemizin ihtiyacı olan malzeme/yapım işi/hizmet alımı 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesi uyarınca doğrudan temin usulü ile temin edilecektir. Birim fiyat teklif mektubunuzun Hastanemiz Satın alma Birimine (Doğrudan Temin Birimi) ulaştırmanız hususunda gereğini rica ederim. 

                                                                                                                                                              28/11/2019

                                                                                                                                                            Ufuk BÜYÜKÜN

                                                                                                                                                      Doğrudan Temin Birimi

TEKLİF MEKTUBU

S.N.

İŞİN ADI

MİKTARI

BİRİMİ

BİRİM

FİYAT (TL)

TOPLAM

FİYAT (TL)

1

PLASTİK ŞİŞE 1000 ML (ÇAMAŞIR SUYU)

220

ADET

 

 

2

PLASTİK ŞİŞE 1000 ML

(SIVI OVMA KREMİ İÇİN)

220

ADET

 

 

3

PLASTİK ŞİŞE 1000 ML

(KİREÇ ÇÖZÜCÜ İÇİN)

220

ADET

 

 

4

PLASTİK ŞİŞE 1000 ML

(YÜZEY TEMİZLEYİCİ İÇİN SPREYLEME)

220

ADET

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GENEL TOPLAM:

 

NOT

Bütün alımlarımız hastane web sitemizde yayınlanmaktadır.

Teklifler birim fiyatlar üzerinden değerlendirilecektir

ADRES: www.adanadhs11@saglik.gov.tr

 

 

 

 

                   

 

































Dikkat Edilecek Hususlar ve Alım Şartları

                                            Son Teklif Verme Süresi: 29/ 11 / 2019 Saat 13:00

  1. Teklif edilen Fiyat KDV hariç olacaktır. Teknik şartname hükümleri geçerlidir.

  2. Mal/Hizmet ve Yapım işlerinde gerekli tüm nakliye işlemleri yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

  3. Alıma Hile, desise, Vaid, tehdit, nüfuz kullanma suretiyle fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun ilgili hükümleri uygulanacaktır.

  4. Malzeme teklifinde teklifte belirtilen kalite ve marka esas alınacak, benzer, muadili vb. malzemeler kabul edilmeyecektir.

  5. Teklifler de Birim Fiyat Esas Alınacaktır.

  6. İmalat gerektirmeyip piyasadan hazır halde alınıp satılan malzemeler için, siparişin isteklinin eline ulaşmasına müteakip en geç 5(beş) iş günü içerisinde malzemeler teslim edilecektir. İmalat gerektiren veya tamiratı yapılacak malzemeler için teslimat süresi en fazla 7(yedi) iş günüdür.

  7. Verilen süre içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

  8. Teklif veren firma yukarıda yazılı tüm şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.

  9. Faks yolu ile teklif kabul edilecektir.

    İrtibat Telefon       :    (0322) 321 57 52/ 5545

    İrtibat Fax              :    (0322) 322 6970 / (0322) 322 83 80                                 

     Kaşe İmza Tarih

     

NOT:1-ÜRÜNÜN UBB KODU MUTLAKA TEKLİF ÜZERİNE OKUNAKLI BİR ŞEKİLDE YAZILMALIDIR KAPSAM DIŞI İSE

KAPSAM DIŞI DİYE BELİRTİLMELİDİR. AKSİ HALDE TEKLİF DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR

PLASTİK ŞİŞE TEKNİK ŞARTNAMESİ ŞARTNAME GÜNCELLENMİŞTİR.PDF



 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim