-
-
İhale Adı
6 adet bilgisayar satın alınacaktır
-
Sektör
Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
-
-
-
İhale Tarihi
15 Aralık 2020 10:30
-
İdare
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
-
-
-
Yayın Tarihi
27 Kasım 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İHALE İLANI
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ
Bilgisayar Alımı İhalesi Yaşar Üniversitesi İhale Yönetmeliğine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası |
: 2020/11005 |
1-İdarenin |
|
a) Adresi |
:ÜNİVERSİTE CAD. NO:37-39 SELÇUK YAŞAR KAMPÜS BORNOVA-İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası |
: 02325707662 - 02325707003 |
c) Elektronik posta adresi |
: ihale@yasar.edu.tr |
ç) İhale ilanının görülebileceği internet adresi
|
: ihale.yasar.edu.tr |
2-İhale konusu malın |
|
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: Bilgisayar Alımı ( 6 ADET )
|
b) Teslim yeri |
: Yaşar Üniversitesi
|
c) Teslim tarihi |
: Sözleşmenin imzalanmasını takiben 8 Hafta içinde. |
|
|
3-İhalenin |
|
a) Yapılacağı yer |
: Yaşar Üniversitesi Senato Toplantı Odası |
b) Tarihi ve saati |
: 15/12/2020 – 10:30
|
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.İsteklinin Şirket İmza Sirküleri veya Gerçek Kişiler için imza beyannamesi
4.1.2.İsteklinin Ticaret Sicil Belgesi
4.1.3.İsteklinin Noter Tasdikli imza sirküleri ya da aslı
4.1.4.İhaleye ait Dosya Alındı Belgesi
4.1.5.İstekliye ait Faaliyet Belgesi
4.1.6.İstekli, projede kullanılacak tüm malzemeleri üreten firmaların ürünlerini satmaya, yetkili
olduğuna dair belge
4.1.7.SGK borcu yoktur ve Vergi borcu yoktur yazısı - Vergi Levhası
4.1.8.İş Bitirme Belgeleri
4.1.9. İdarenin istekliye verdiği idari şartname (kaşeli ve imzalı)
4.1.10.İdarenin İstekliye verdiği teknik şartname ((kaşeli ve imzalı)
4.1.11.İdarenin İstekliye verdiği sözleşme taslağı (kaşeli ve imzalı)
4.1.12.İdarenin Varsa Yayımlamış Olduğu Zeyilnameler (kaşeli ve imzalı)
4.1.13.İdarenin İstekliye verdiği teklif mektubu (kaşeli ve imzalı)
4.1.14.İstekliye ait Geçici teminat mektubu veya para yatırdığına dair dekont nüshası
4.1.15.İstekliye ait EKAP sitesinden alınan yasaklı sorgulama belgesi
4.1.16.İstekli ticaret odası veya kayıtlı olduğu odadan yasaklı olmadığına dair belge
4.1.17.Tebligat taahhütnamesi.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Teknik şartnamede belirtilmiştir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
6- İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
6.1.İstekli ihale dokümanını idarenin adresinde bedelsiz görebilir ve Yaşar Üniversitesinin Garanti Bankası İzmir Şubesi TR36 0006 2000 1000 0006 2963 28 İban Numaralı Hesabına ‘’İsteklinin Adı, Unvanı, ihale adı ve numarasını’’ belirterek 100,00TL (YüzTürkLirası) para yatırarak satın alabilir.
6.1.2.İstekli ihale dokümanını almak ister ise idarenin adresinde dekontu ve ihale dokümanlarını almaya yetkili olduğuna dair belgeyi Satın alma Müdürlüğüne ibraz etmek zorundadır. Dekont ve belgeyi ibraz etmeyen isteklilere ihale dokümanı teslim edilmeyecektir.
6.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7-Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar [Satın Alma Müdürlüğüne] elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
8-İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliye her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden sözleşme imzalanacaktır.
9-İstekliler teklif ettikleri toplam bedelin en az % 3’ü tutarında geçici teminat mektubu vereceklerdir.
10- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
11- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif [verilemez.]
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |