• İhale No
    2012/19295
  • İhale Adı
    9 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Şubat 2012 11:30
  • İdare
    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ Yakutiye - Aziziye Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Erzurum
  • İşin İli
    Erzurum
  • Yayın Tarihi
    20 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


9 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
Atatürk Üniversitesi Yakutiye - Aziziye Sağlık Uyg.ve Araş. Merk
9 Kalem Kırtasiye Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/19295
1-İdarenin
a) Adresi : Aziziye Arastirma Hastanesi Yenisehir Girisi 25070 Palandöken
Erzurum
b) Telefon ve faks numarası : 4423166333 - 4423166400
c) Elektronik Posta Adresi : hastane@atauni.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ayniyat Saymanlığı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalndığı gün işe başlanılacak olup, 90 takvim günü içerisinde İdarenin talebi doğrultusunda tek parti halinde teslim edilecektir.
3- İhalenin
Atatürk Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkez
a) Yapılacağı yer : Müdürlüğü İhale Komisyon Başkanlığı Satın Alma Bürosu Aziziye
Araştırma Hastanesi Palandöken Erzurum
b) Tarihi ve saati : 29.02.2012 - 11:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tekliflerin değerlendirmesi aşamasında gerek duyulması halinde idarenin yazılı talebi ile numune veya kataloğ veya fotoğraf istenebilir. İstenilmesi halinde teslim edilmesi zorunludur.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Atatürk Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkez Müdürlüğü İhale Komisyon Başkanlığı Satın Alma Bürosu Aziziye Araştırma Hastanesi Palandöken ERZURUM adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. atatürk üniversitesi döner sermaye saymanlığının t.c. Ziraat bankası erzurum merkez şubesindeki tr57000100011234897322-5009 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Atatürk Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkez Müdürlüğü İhale Komisyon Başkanlığı Satın Alma Bürosu Aziziye Araştırma Hastanesi Palandöken Erzurum adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ATAŞ (BÜYÜK BOY - NO:3 - 100 LÜ) 200,000 PAKET
DAKSİL (YAZI DÜZELTİCİ) 200,000 ADET
FOTOKOPİ KAĞIDI (A3) 1500,000 PAKET
İMZA DOSYASI 25,000 ADET
TEL ZIMBA MAKİNESİ (ARŞİV TİPİ) 30,000 ADET
YAZICI TONERİ (HP 1200- 15A) 200,000 ADET
YAZICI TONERİ (HP 2035 - 05A) 200,000 ADET
YAZI BASKI MAKİNESİ MASTERİ ( RİSO RZ-970 E ) 20,000 ADET
YAZI BASKI MAKİNESİ TONERİ (RİSO RZ-970 E) 150,000 ADET