• İhale No
    2014/70419
  • İhale Adı
    ABONE HİZMETLERİ, ENDEKS OKUMA, SU KESME – AÇMA VE SAYAÇ DEĞİŞİMİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Dağıtım, Posta Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Ağustos 2014 11:00
  • İdare
    Sakarya Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ABONE HİZMETLERİ, ENDEKS OKUMA, SU KESME – AÇMA VE SAYAÇ DEĞİŞİMİ HİZMETİ ALINACAKTIR

SAKARYA SU VE KANALİZASYON İDARESİ (SASKİ) GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Abone Hizmetleri, Endeks Okuma, Su Kesme – Açma ve Sayaç Değişimi İşleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/70419

1-İdarenin

a) Adresi : Mithatpaşa Mah. Kent Park Bahçesi 54100 ADAPAZARI/SAKARYA
b) Telefon ve faks numarası : 2642783892 - 2642783855
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@sakarya-saski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 28 aylık süre içerisinde 9.200.000 adet endeks okuma, 85.500 adet sayaç sökme ve takma, 240.000 adet açma ve su kapama, , 85 kişilik Personel Hizmeti ve 18 adet Araç Kiralama Hizmeti ile Şartnamede yer alan Diğer Abonelik hizmetleri
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : SAKARYA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.09.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SASKİ Genel Müdürlüğü Kent Park Bahçesi Adapazarı/SAKARYA
b) Tarihi ve saati : 23.07.2014 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede Su veya Doğalgaz sayaçlarının okunması, açma, kapama hizmetleri ve Sayaç değişimi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı SASKİ Genel Müdürlüğü İhale Birimi Adapazarı/SAKARYA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SASKİ Genel Müdürlüğü İhale Birimi Adapazarı/SAKARYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Halklaİlişkiler ve Basın Sorumlusu 2 28 Adet
OtomasyonSistem Yöneticisi 1 28 Adet
VeriHazırlama Kontrol Personeli 4 28 Adet
TeknikKontrol Personeli 2 28 Adet
OtomasyonPersoneli 3 28 Adet
ATipi Şoför 1 28 Adet
VeriHazırlama Personeli 4 28 Adet
GrafikTasarımcısı 1 28 Adet
KaçakTespit Takip Elemanı 9 28 Adet
BTipi Şoför 2 28 Adet
SahaKontrol Personeli 30 28 Adet
Alo185 Operatörü 16 28 Adet
Aboneİşleri Takip Personeli 6 28 Adet
AboneBüro Hizmet Personeli 4 28 Adet
EndeksOkuma ve İhbarname Bırakma Hizmetleri Merkez Grubu ÜcretliTahakkuk 7.000.000 Adet
EndeksOkuma ve İhbarname Bırakma Hizmetleri Köyler Grubu ÜcretliTahakkuk (Merkez Grubu Ücretli Tahakkuk bedelinin asgari %50'si) 1.000.000 Adet
EndeksOkuma ve İhbarname Bırakma Hizmetleri (Bilgi Tahakkuk) (MerkezGrubu Ücretli Tahakkuk bedelinin asgari % 30'u) 1.200.000 Adet
SuKapama Hizmetleri (Aparat/Sayaç Sökme İle) 120.000 Adet
SuAçma Hizmetleri 120.000 Adet
SayaçSökme ve Takma Hizmetleri–1 (25 mm’ye kadar) 70.000 Adet
SayaçSökme ve Takma Hizmetleri–2 (25 mm üstü) 500 Adet
SayaçSökme ve Takma Hizmetleri–3 (25 mm’ye kadar Sayaç Dâhil) 10.000 Adet
SayaçSökme ve Takma Hizmetleri–4 (Tesisata Sayaç Montajı 25 mm’ekadar) 5.000 Adet
VanaDeğişim Hizmetleri 3.000 Adet
Sayaçyeri uygun olmayan veya hiç olmayan abonelerin sayaç yerlerininhazırlanması. (25 mm. kadar) 5.000 Adet
BarkodEtiketi Takma Hizmetleri. 50.000 Adet
SayacaEmniyet Mührü Takma Hizmetleri. 50.000 Adet
AdresTespit ve Keşif Hizmetleri 5.000 Adet
AboneKontrol ve Bilgi Güncelleme Hizmetleri 25.000 Adet
Kaçakve Usulsüz Su Kullanımı Bildirim Hizmetleri (Merkez GrubuÜcretli Okuma Miktarının asgari 60 Katı) 3.000 Adet
KapalıKasa Van (Her bir araç için aylık yapılacak yol -3000 km)(yakıt dahil) (Teklif birim fiyat verilecek olup Tutar 28 Aylıkolarak Hesaplanacaktır.) 15 Adet
KontrolAracı (Her bir araç için aylık yapılacak yol -4000 km)(yakıt dahil) (Teklif birim fiyat verilecek olup Tutar 28 Aylıkolarak Hesaplanacaktır.) 3 Adet
Halklaİlişkiler ve Basın Sorumlusu Dini, Ulusal Bayram ve GenelTatil Günü Çalışması 10 Gün
OtomasyonSistem Yöneticisi Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünüÇalışması 10 Gün
VeriHazırlama Kontrol Personeli Dini, Ulusal Bayram ve Genel TatilGünü Çalışması 12 Gün
TeknikKontrol Personeli Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünüÇalışması 10 Gün
OtomasyonPersoneli Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günü Çalışması 105 Gün
ATipi Şoför Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günü Çalışması 35 Gün
VeriHazırlama Personeli Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünüÇalışması 12 Gün
GrafikTasarımcısı Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünüÇalışması 5 Gün
KaçakTespit Takip Elemanı Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünüÇalışması 90 Gün
BTipi Şoför Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günü Çalışması 70 Gün
SahaKontrol Personeli Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünüÇalışması 1.050 Gün
Alo185 Operatörü Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünüÇalışması 560 Gün
Aboneİşleri Takip Personeli Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünüÇalışması 30 Gün
AboneBüro Hizmet Personeli Dini, Ulusal Bayram ve Genel Tatil GünüÇalışması 12 Gün
Halklaİlişkiler ve Basın Sorumlusu Fazla Çalışması 1.260 Saat
OtomasyonSistem Yöneticisi Fazla Çalışması 630 Saat
VeriHazırlama Kontrol Personeli Fazla Çalışması 2.520 Saat
TeknikKontrol Personeli Fazla Çalışması 1.260 Saat
OtomasyonPersoneli Fazla Çalışması 1.890 Saat
ATipi Şoför Fazla Çalışması 630 Saat
VeriHazırlama Personeli Fazla Çalışması 2.520 Saat
GrafikTasarımcısı Fazla Çalışması 630 Saat
KaçakTespit Takip Elemanı Fazla Çalışması 5.670 Saat
BTipi Şoför Fazla Çalışması 1.260 Saat
SahaKontrol Personeli Fazla Çalışması 18.900 Saat
Alo185 Operatörü Fazla Çalışması 10.800 Saat
Aboneİşleri Takip Personeli Fazla Çalışması 3.780 Saat
AboneBüro Hizmet Personeli Fazla Çalışması 2.520 Saat
21 Temmuz 2014

İhale Tarihi 04.08.2014 11:00 olarak değişmiştir.