• İhale No
    2014/171140
  • İhale Adı
    AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ocak 2015 15:00
  • İdare
    HAVZA BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    16 Aralık 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR

HAVZA BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Akaryakıt Ürünleri, Motorin (Eurodiesel veya Dengi) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/171140
1-İdarenin
a) Adresi : 25 MAYIS MAHALLESİ CAMİ SOKAK 2 55700 HAVZA/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 3627142200 - 3627141912
c) Elektronik Posta Adresi : havzafen@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Akaryakıt Ürünleri, 149.000 lt. Motorin (Eurodiesel veya Dengi)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Motorin Belediye Atölyesindeki akaryakıt tanklarına doldurularak teslim edilecektir, motorinin bir miktarı özellikle iş makinelerinin acil durumlarda kullanabilmesi için Havza Belediyesi mücavir alan sınırları içinde olması kaydıyla yüklenicinin göstereceği akaryakıt istasyonunda yakıt pompasından araç deposuna teslim alınacaktır. Teslim yerleri genel nitelikte olup özel durumlarda akaryakıt istasyonundaki pompalardan araç ve iş makinelerinin depolarına direkt olarak motorin (Eurodiesel veya Dengi) alımı da yapılabilecektir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal peyder pey idarenin talebi kadar teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşe başlama tarihi sözleşmenin imzalanmasına müteakiben 3(üç) işgünü içerisinde; işi bitirme tarihi 31/12/2015 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.Sözleşmenin imzalanmasından 31.12.2015 tarihine kadar yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.Resmi çalışma saatlerinde teslimat esas olmakla birlikte yüklenici her gün 24 saat süreyle akaryakıt teslimini kabul eder.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Samsun ili, Havza Belediyesi, Meclis Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 07.01.2015 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1) 5015 sayılı Petrol Piyasası Kanunu ve ilgili mevzuatı uyarınca İstekli bir "Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu" ise ; Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu tarafından verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan teklif sahibinin Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama kuruluşu olduğunu gösteren belgeyi,
2) İstekli bir "Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşunun bayisi" ise ; Teklif sahibinin bayisi olduğu kurluşdan verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşunun bayisi olduğuna dair "Bayilik Yazısı ve Bayilik Sözleşmesini",
3) İstekliye Enerji Piyasası Düzenleme Kurumundan bayilik yapmak üzere verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan İstasyonlu Bayilik Sözleşmesini,
4) İsteklinin bağlı bulunduğu ilgili Belediye Başkanlığından alınmış olan İşyeri Açma ve İzin Belgesi.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

Alımı yapılacak akaryakıt ürünleri için ilgili TSE standartlarına veya Tüpraş Spesifikasyonlarına uygunluk belgesi istenmektedir. İdare hizmet araçlarına akaryakıt aldığı esnada gerekli görmesi durumunda usulüne uygun olarak tutanak düzenlemek suretiyle alacağı yakıt örneklerini ilgili laboratuarlarda test ettirmeye yetkili olup alınan numunelerin TÜPRAŞ Spesifikasyonlarına uygun çıkmaması, numunelerde pislik, su vb. artık ve yabancı maddeler bulunması hallerinde teslim edilen parti malın tümü Yüklenici tarafından geri alınarak aynı miktarda yenisi ücretsiz olarak teslim edilecektir. Bu durumda tahlil ücreti ile birlikte araçlarda oluşacak hasar ve zararın giderilmesi için yapılacak masraflar da Yükleniciden tahsil edilecektir.

4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

5015 sayılı Petrol Piyasası kanunu ve ilgili mevzuatı uyarınca isteklinin akaryakıt dağıtım kuruluşu olması durumunda Enerji Piyasası Düzenleme Kurumundan (EPDK)'dan alınmış ve vize süresi geçmemiş dağıtıcı lisansı, isteklinin Akaryakıt Ürünleri bayisi olması durumunda EPDK'dan alınmış ve vize süresi geçmemiş istasyonlu bayilik lisansı ve bayisi olduğu akaryakıt dağıtım kuruluşundan alınmış iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan bayiliği devam ettiğine dair belge ve bayilik sözleşmesinin  ihale dosyasında sunulması gerekmektedir.

4.3.2.3. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a) İlgili Belediyeden alınmış İşyeri Açılış İzin Belgesi.
b) EPDK (Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu)`dan alınmış lisans belgesi.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Havza Belediyesi, Mali Hizmetler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Havza Belediyesi, Fen İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim