• İhale No
    2012/42513
  • İhale Adı
    ALT YAPI İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat, Peyzaj, Taahhüt
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Nisan 2012 10:00
  • İdare
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Yayın Tarihi
    06 Nisan 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ALT YAPI İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Artvin Ço ruh Üniv er sit es i Y a pı İşleri Ve Te kni k Da ire B a şka n lığ ı
Artvin Çoruh Üniversitesi Şehir Yerleşkesi Alt Yapı İnşaatı Yapım İşi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 19
Uncu Maddesine Göre Açık İhale Usulü İle İhale Edilecektir. İhaleye İlişkin Ayrıntılı Bilgiler Aşağıda Yer
Almaktadır.
İhale Kayıt Numarası : 2012/42513
1-İda re nin
A) Adresi : Yapı İşleri Ve Teknik Daire Başkanlığı Seyitler Yerleşkesi Artvin
B) Telefon Ve Faks Numarası : 4662151024 - 4662382205
C) Elektronik Posta Adresi : Yapı@Artvin .Edu.Tr
Ç) İhale Dokümanının Görülebileceği
İnternet Adresi : Https://Ekap.Kik.Gov.Tr/EKAP/
2-İha le K o nusu Ya pı m İşi ni n
A) Niteliği, Türü Ve Miktarı : İhalenin Niteliği, Türü Ve Miktarına İlişkin Ayrıntılı Bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) Yer Alan İhale Dokümanı İçinde Bulunan İdari Şartnameden Ulaşılabilir.
B) Yapılacağı Yer : Artvin Çoruh Üniversitesi Şehir Yerleşkesi Artvin
C) İşe Başlama Tarihi : Sözleşmenin İmzalandığı Tarihten İtibaren 5 Gün İçinde
Yer Teslimi Yapılarak İşe Başlanacaktır.
Ç) İşin Süresi : Yer Tesliminden İtibaren 330 (Üçyüzotuz) Takvim Günüdür.
3- İha lenin
A) Yapılacağı Yer : Yapı İşleri Ve Teknik Daire Başkanlığı Seyitler Yerleşkesi Artvin
B) Tarihi Ve Saati : 24.04.2012 - 10:00
4. İhaleye Katılabilme Şartları Ve İstenilen Belgeler İle Yeterlik Değerlendirmesinde Uygulanacak
Kriterler:
4.1. İhaleye Katılma Şartları Ve İstenilen Belgeler:
4.1.1. Mevzuatı Gereği Kayıtlı Olduğu Ticaret Ve/Veya Sanayi Odası Ya Da Esnaf Ve Sanatkarlar Odası Veya
İlgili Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek Kişi Olması Halinde, Kayıtlı Olduğu Ticaret Ve/Veya Sanayi Odasından Ya Da Esnaf Ve Sânatkar Odasından Veya İlgili Meslek Odasından, İlk İlan Veya İhale Tarihinin İçinde Bulunduğu Yılda Alınmış, Odaya Kayıtlı Olduğunu Gösterir Belge,
4.1.1.2. Tüzel Kişi Olması Halinde, İlgili Mevzuatı Gereği Kayıtlı Bulunduğu Ticaret Ve/Veya Sanayi Odasından, İlk İlan Veya İhale Tarihinin İçinde Bulunduğu Yılda Alınmış, Tüzel Kişiliğin Odaya Kayıtlı Olduğunu Gösterir Belge,
4.1.2. Teklif Vermeye Yetkili Olduğunu Gösteren İmza Beyannamesi Veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek Kişi Olması Halinde, Noter Tasdikli İmza Beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel Kişi Olması Halinde, İlgisine Göre Tüzel Kişiliğin Ortakları, Üyeleri Veya Kurucuları İle Tüzel Kişiliğin Yönetimindeki Görevlileri Belirten Son Durumu Gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, Bu Bilgilerin Tamamının Bir Ticaret Sicil Gazetesinde Bulunmaması Halinde, Bu Bilgilerin Tümünü Göstermek Üzere İlgili Ticaret Sicil Gazeteleri Veya Bu Hususları Gösteren Belgeler İle Tüzel Kişiliğin Noter Tasdikli İmza Sirküleri,
4.1.3. Şekli Ve İçeriği İdari Şartnamede Belirlenen Teklif Mektubu.
4.1.4. Şekli Ve İçeriği İdari Şartnamede Belirlenen Geçici Teminat.
4.1.5İhale Konusu İşte İdarenin Onayı İle Alt Yüklenici Çalıştırılabilir. Ancak İşin Tamamı Alt Yüklenicilere
Yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel Kişi Tarafından İş Deneyimi Göstermek Üzere Sunulan Belgenin, Tüzel Kişiliğin Yarısından Fazla Hissesine Sahip Ortağına Ait Olması Halinde, Ticaret Ve Sanayi Odası/Ticaret Odası Bünyesinde Bulunan Ticaret Sicil Memurlukları Veya Yeminli Mali Müşavir Ya Da Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Tarafından İlk İlan Tarihinden Sonra Düzenlenen Ve Düzenlendiği Tarihten Geriye Doğru Son Bir Yıldır Kesintisiz Olarak Bu Şartın Korunduğunu Gösteren Belge.
4.2. Ekonomik Ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler Ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:
İdare Tarafından Ekonomik Ve Mali Yeterliğe İlişkin Kriter Belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki Ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler Ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:
4.3.1. İş Deneyim Belgeleri:
Son On Beş Yıl İçinde Bedel İçeren Bir Sözleşme Kapsamında Taahhüt Edilen Ve Teklif Edilen Bedelin % 50
Oranından Az Olmamak Üzere İhale Konusu İş Veya Benzer İşlere İlişkin İş Deneyimini Gösteren Belgeler,
4.3.2. Organizasyon Yapısı Ve Personel Durumuna İlişkin Belgeler:
A) Anahtar Teknik Personel İstenilmemektedir.
B) Teknik Personel:
Adet Pozisyonu Mesleki Ünvanı Mesleki Özellikleri
1 Şantiye Şefi İnşaat Mühendisi 3 Yıl
1 Topoğraf
4.4.Bu İhalede Benzer İş Olarak Kabul Edilecek İşler Ve Benzer İşlere Denk Sayılacak Mühendislik Ve
Mimarlık Bölümleri:
4.4.1. Bu İhalede Benzer İş Olarak Kabul Edilecek İşler: A-IV.Grup İşler
4.4.2. Benzer İşe Denk Sayılacak Mühendislik Veya Mimarlık Bölümleri: İnşaat Mühendisliği
5.Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif Sadece Fiyat Esasına Göre Belirlenecektir.
6. İhaleye Sadece Yerli İstekliler Katılabilecektir.
7. İhale Dokümanının Görülmesi Ve Satın Alınması:
7.1. İhale Dokümanı, İdarenin Adresinde Görülebilir Ve 100 TRY (Türk Lirası) Karşılığı Yapı İşleri Ve Teknik
Daire Başkanlığı Adresinden Satın Alınabilir.
İhale Dokümanının Posta Yoluyla Da Satın Alınması Mümkündür. Posta Yoluyla İhale Dokümanı Almak İsteyenler, Posta Masrafı Dahil 120 TRY (Türk Lirası) Doküman Bedelini Artvin Çoruh Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Vakıflar Bankası Artvin Şubesi Hesap No:TR74 0001 5001 5800 7296 9241 02
Yatırmak Zorundadır. Posta Yoluyla İhale Dokümanı Satın Almak İsteyenler, İhale Doküman Bedeline İlişkin Ödeme Dekontu İle İhale Dokümanının Gönderileceği Adresin De Belirtildiği İhale Dokümanı Talep Başvurularını Yukarıda Yer Alan Faks Numarasına Veya Yazılı Olarak İdareye İhale Tarihinden En Az Beş Gün Önce Göndermek Zorundadır. İhale Dokümanı İki İş Günü İçinde Bildirilen Adrese Posta Yoluyla Gönderilecektir. İhale Dokümanının Posta Yoluyla Gönderilmesi Halinde, Postanın Ulaşmamasından Veya Geç Ulaşmasından Ya Da Dokümanın Eksik Olmasından Dolayı İdaremiz Hiçbir Şekilde Sorumlu Tutulamaz. Dokümanın Postaya Verildiği Tarih, Dokümanın Satın Alma Tarihi Olarak Kabul Edilecektir.
7.2. İhaleye Teklif Verecek Olanların İhale Dokümanını Satın Almaları Veya EKAP Üzerinden E-İmza
Kullanarak İndirmeleri Zorunludur.
8. Teklifler, İhale Tarih Ve Saatine Kadar Yapı İşleri Ve Teknik Daire Başkanlığı Adresine Elden Teslim
Edilebileceği Gibi, Aynı Adrese İadeli Taahhütlü Posta Vasıtasıyla Da Gönderilebilir.
9. İstekliler Tekliflerini, Anahtar Teslimi Götürü Bedel Üzerinden Verecektir. İhale Sonucu, Üzerine İhale Yapılan İstekliyle Anahtar Teslimi Götürü Bedel Sözleşme İmzalanacaktır. Bu İhalede, İşin Tamamı İçin Teklif Verilecektir.
10. İstekliler Teklif Ettikleri Bedelin %3’ünden Az Olmamak Üzere Kendi Belirleyecekleri Tutarda Geçici
Teminat Vereceklerdir.
11. Verilen Tekliflerin Geçerlilik Süresi, İhale Tarihinden İtibaren 60 (Altmış) Takvim Günüdür.
12. Konsorsiyum Olarak İhaleye Teklif Verilemez.
13. Diğer Hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,20
Sınır Değer Katsayısı 1,20

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim