• İhale No
    2024/395635
  • İhale Adı
    ARNAVUTKÖY TEKNOLOJİ GELİŞTİRME MERKEZİ KURULUMUNA AİT MAL VE MALZEME ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Mobilya ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Nisan 2024 11:00
  • İdare
    ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ Bilgi İşlem Müdürlüğü
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    25 Mart 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MOBİLYA SATIN ALINACAKTIR

ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

ARNAVUTKÖY TEKNOLOJİ GELİŞTİRME MERKEZİ KURULUMUNA AİT MAL VE MALZEME ALIMI İŞİ mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/395635
1-İdarenin
a) Adı : ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 4444597 - 2126851148
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : ARNAVUTKÖY TEKNOLOJİ GELİŞTİRME MERKEZİ KURULUMUNA AİT MAL VE MALZEME ALIMI İŞİ
b) Niteliği, türü ve miktarı : 103 KALEM ARNAVUTKÖY TEKNOLOJİ GELİŞTİRME MERKEZİ KURULUMUNA AİT MAL VE MALZEME ALIMI İŞİ YAPILACAKTIR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Taşoluk Mahallesi Selçuklu Caddesi No:4 Arnavutköy Belediyesi Ana Hizmet Binası Yanı (Bilim Merkezi)
ç) Süresi/teslim tarihi : Ürünler sözleşmenin imzalanmasından 1 gün sonra teslim edilmeye başlanacak olup 45 gün içerisinde eksiksiz olarak teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından 1 gün sonra başlar.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 16.04.2024 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Arnavutköy Belediyesi Ana Hizmet Binası K:2 İhale Bürosu/Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Caddesi No:88 Arnavutköy/İSTANBUL


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Teknik  Şartnamenin 8 27 42 45 52 59 84 88 89 95 96 99 100 102 numaralı kalemleri için ihaleden sonra yeterli görülen en avantajlı 1 ve 2. firmalardan numune istenecektir. Istekli, numune değerlendirmesi sonrasında kabul görmeyen ürünün yerine başka numuneler teklif edebilir.Süresi içerisinde numune sunmayan firmalar değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

HER TÜRLÜ OKUL MOBİLYALARI VE/VEYA KÜTÜPHANE MOBİLYALARI TEMİN İŞİ YAPMIŞ OLMAK BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İşlik Çalışma Masası 2K 160 11 adet
İşlik Çalışma Masası 2K 150 1 adet
İşlik Çalışma Masası Keson 40 adet
Kuluçka Alanı Çalışma Masası 2K 8 adet
İşlik Çalışma Masası 180x90 8 adet
İşlik Çalışma Masası 200x100 2 adet
İşlik Masa Etajeri 12 adet
Omurga Çalışma Sandalyesi 52 adet
Omurga Misafir Sandalyesi 23 adet
İşlik Tasarım Dolap 11 adet
İşlik Duvar Paneli 32 adet
İşlik Beyaz Cam Yazı Tahtası 11 adet
Elips Sehpa 12 adet
İşlik 3K Koltuk 2 adet
İşlik 1K Koltuk 2 adet
İşlik Kahve Sehpası 2 adet
Kuluçka Tasarım Dolap 1 adet
Tasarım Metal Kitaplık 2 adet
3K Koltuk 2 adet
1K Koltuk 2 adet
Sehpa1 3 adet
Kuluçka Duvar Paneli 3 adet
Giriş Bankosu 1 adet
Giriş Bankosu Fonu 1 adet
Toplantı Masası 1 1 adet
Toplantı Masası 2 1 adet
Toplantı Masası Sandalyesi 26 adet
Toplantı Odası Ahşap Duvar Kaplaması 1 adet
Toplantı Odası Fugalı Duvar Kaplaması 2 adet
Toplantı Odası Üçgen Duvar Kaplaması 1 adet
Toplantı Odası Tasarım Dolabı 2 adet
4K Ultra HD Projeksiyon 1 adet
Yönetici Masası 1 adet
Yönetici Etajer 1 adet
Yönetici Toplantı Masası 1 adet
Yönetici Dolabı 1 adet
Yönetici Sandalyesi 1 adet
Yönetici Misafir Sandalyesi 2 adet
Yönetici Toplantı Sandalyesi 6 adet
Yönetici Koltuk 3K 1 adet
İdari Birim Dolabı 4 adet
Eğitim Sınıfı Sandalyesi 16 adet
Eğitim Sınıfı Kürsüsü 1 adet
Bilgisayar Masası1 32 adet
Bilgisayar Sınıfı Sandalyesi 33 adet
Bilgisayar Sınıfı Öğretmen Masası 1 adet
Bilgisayar Sınıfı Depolama Dolabı 1 adet
Bilgisayar Sınıfı Duvar Paneli 2 adet
Modüler Oturma Birimi 4 adet
Modüler Sehpa 1 adet
Modüler Masa 1 adet
Modüler Masa Sandalyesi 4 adet
Modüler Saksı 1 adet
Akustik Kabin 1K 2 adet
Akustik Kabin 2K 1 adet
Etkinlik Alanı Koltuk 1K 2 adet
Etkinlik Alanı Koltuk 3K 1 adet
Etkinlik Alanı Sehpa 1 adet
65’’ Dokunmatik Akıllı Tahta 5 adet
Sosyal Oturma Ünitesi 1 adet
Cafe Masası 3 adet
Cafe Sandalyesi 9 adet
Cafe Seperatör ve Tavan Konstrüksiyonu 1 adet
Cafe Konstrüksiyon 1 adet
Cafe Teşhir Dolabı 1 adet
Cafe Tezgah Altı Dolap 1 adet
Amfi Oturma Minderi 30 adet
Amfi Saksı ve Priz Ünitesi 10 adet
Üretim Atölyesi Masası 18 adet
İşlik Ortak Alan Oturma Ünitesi 2 adet
Homojen Vinil Kaplama 1.150 metrekare
Duvar Boya ve Alçıpan Uygulaması 2.300 metrekare
Ofis Tavanları Mesh Uygulaması 330 metrekare
Ortak Alan Tavan Mesh Uygulaması 55 adet
Toplantı Odası 1 Tavan İmalatı 65 metrekare
Toplantı Odası 2 Tavan İmalatı 36 metrekare
Giriş Petek Tavan İmalatı 120 metrekare
Cam Üstü Neon Led Uygulaması 7,5 metrekare
Firmalar Tabelası 9 adet
Dünya Ülkeleri Yazısı 1 adet
65’’ TV 2 adet
Etkinlik Alanı Led Ekran 1 adet
Etkinlik Alanı Led Ekran İçin Video Processor 1 adet
55’’ Dokunmatik Akıllı Tahta 2 adet
400x300 cm Motorlu Kumandalı Perde 1 adet
Beyaz Yazı Tahtası 1 adet
Masa ve Depolama ünitesi 1 adet
Amortisörlü PP Monoblok Sandalye 21 adet
Tabure 8 adet
Bilgisayar Oturma Koltuğu 14 adet
Poliüretan Oturma Koltuğu 21 adet
Bilgisayar Masası2 10 adet
Sehpa2 10 adet
Sekizgen Masa Takımı 2 adet
Kontra Sandalye 12 adet
Mini Golf 1 adet
Kitaplık 40 adet
3D Yazıcı 2 adet
Akıllı Tahta Mobil Ayak - 1 1 adet
Akıllı Tahta Mobil Ayak - 2 1 adet
Bilgisayar Masası3 2 adet
98’’ Dokunmatik Led Akıllı Tahta 1 adet
Depo Çelik Raf Sistemi 10 adet
19 Nisan 2024

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2024/395635
İptal Nedeni : Diğer - Teklifin ekonomik açıdan uygun bulunmaması
İptal Tarihi : 18 Nisan 2024