• İhale No
    2012/121773
  • İhale Adı
    BAKIM, ONARIM VE TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Eylül 2012 10:00
  • İdare
    DİYARBAKIR BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    05 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BAKIM, ONARIM VE TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanlığı
Belediyemize ait bütün mezarlıkların bakım, onarım ve temizlik hizmetleri işlerinin yapılması hizmet işi. hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/121773
1-İdarenin
a) Adresi : Elazig Caddesi 21100 Çamlica Yenişehir/Diyarbakir
b) Telefon ve faks numarası : 4122241221 - 4122241221
c) Elektronik Posta Adresi : m.ekinci@diyarbakir.bel.tr.
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Diyarbakır
c) Süresi : İşe başlama tarihi 18.10.2012, işin bitiş tarihi 17.10.2013
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanlığı 1.Kat İhale Komisyonu
Toplantı Salonu.
b) Tarihi ve saati : 28.09.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Veya Özel Sektör'de Yapilmiş Olan Her Türlü " Mezarlıkların Bakımı, onarımı, temizliği, yeşil alan temizliği bakımı hizmeti alımı " Benzer Iş Olarak Kabul Edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Diyarbakır Büyükşehir
Belediye Başkanlığı 3.Kat İhale Bürosu. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanlığı 1.Kat İhale Komisyonu Toplantı Salonu. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Ambulans Şoförü (Asgari Ücretin % 30 Fazlası ödenecektir.) 2,00 12 Ay
Ambulans Şoförü (Asgari Ücretin % 30 Fazlası ödenecektir.) 2,00 13 Gün
Mezar Kazan (Asgari ücretin % 20 fazlası ödenecektir.) 6,00 12 Ay
Mezar Kazan (Asgari ücretin % 20 fazlası ödenecektir.) 6,00 13 Gün
Büro Elemanı (Asgari Ücretin % 10 Fazlası ödenecektir.) 3,00 12 Ay
Büro Elemanı (Asgari Ücretin % 10 Fazlası ödenecektir.) 3,00 13 Gün
Şoför (Asgari ücretin % 20 Fazlası ödenecektir.) 9,00 12 Ay
Şoför (Asgari ücretin % 20 Fazlası ödenecektir.) 9,00 13 Gün
Gassal (Asgari ücretin % 30 Fazlası ödenecektir.) 4,00 12 Ay
Gassal (Asgari ücretin % 30 Fazlası ödenecektir.) 4,00 13 Gün
Tesisat Bakım Elemanı (Asgari ücretin % 30 Fazlası ödenecektir.) 1,00 12 Ay
Tesisat Bakım Elemanı (Asgari ücretin % 30 Fazlası ödenecektir.) 1,00 13 Gün
Temizlik Bahçıvan gözetim v.b.(Asgari Ücret ödenecektir.) 15,00 12 Ay
Temizlik Bahçıvan gözetim v.b.(Asgari Ücret ödenecektir.) 15,00 13 Gün
Santral Görevlesi (Asgari Ücretin % 20 Fazlası ödenecektir.) 3,00 12 Ay
Santral Görevlesi (Asgari Ücretin % 20 Fazlası ödenecektir.) 3,00 13 Gün
Süt (0,5 Litrelik Paket) 11.544 Adet
Yemek 13.416 Öğün
Saplı Tırmık 10 Adet
Saplı Kürek 100 Adet
Saplı kazma 150 Adet
Battal boy çöp poşeti 5.000 Adet
Saplı süpürge 100 Adet
Saplı faraş 50 Adet
Saplı bel 25 Adet
Çift kabinli pikap 1 Adet
Binek araç 1 Adet
Motorlu testere 1 Adet
Yazlık iş elbisesi (tişört, pantolon) 43 Takım
Kışlık iş elbisesi (Alt,üst) 43 Takım
Yağmurluk 43 Takım
Çizme 43 Çift
Ayakkabı (Yazlık) 43 Çift
Ayakkabı (Kışlık) 43 Çift
Kışlık mont 43 Adet
Eldiven 5.000 Çift
Şirket Hattı ve telefon başlığı 24 Adet