• İhale No
    498169
  • İhale Adı
    BEYİN CERRAHİ KLİNİĞİ AMELİYAT MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    25 Kasım 2013 10:00
  • İdare
    MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI Sağlık Hizmetleri Ankara Bölge Komutanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    16 Kasım 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI
İŞİN ADI :    BEYİN CERRAHİ KLİNİĞİ AMELİYAT MALZEMESİ ALIMI
İLAN TÜRÜ ve USULÜ:    DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları
 
İDARE ADI:    SAĞLIK HİZMETLERİ ANKARA BÖLGE KOMUTANLIĞI
ADRESİ:    ASKER HASTAHANESİ İÇERİSİ ETİMESGUT/ANKARA
TELEFON VE FAX NUMARASI:    +903122491011/3871-3872-3873 - +903122446440
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ:    
 
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ:    BEYİN CERRAHİ KLİNİĞİ AMELİYAT MALZEMESİ ALIMI
MİKTARI:    3    Kalem
MALIN TESLİM YERİ:    ETİMESGUT ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ 701 NO’LU SIHHİ MAL SAYMANLIĞI - ANKARA
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ:    Alınacak malzemelerin teslim süresi kararın Yükleniciye tebliğ tarihinden itibaren 5 (beş) takvim günüdür.
İhalenin YAPILACAĞI YER:    TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ETİMESGUT/ANKARA
İhalenin TARİH VE SAATİ:    25/11/2013-10:00
SARTNAME NO:    BEYİN VE CERR.NO:2
 
İHALE İLANI METNİ  
ALIMLA İLGİLİ GENEL HUSUSLAR:
1. Sözleşmeyapılmayacaktır. 
2. Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir.
3. Tedarik edilecek malzemeler Beyin Cerrahi Kliniğinde ameliyatta kullanılacak olması nedeniyle malzemelerin uyumluluğunu sağlamak amacıyla malzemelerin tamamına teklif verilecektir.
4. Alınacak malzemelerin teslim süresi kararın Yükleniciye tebliğ tarihinden itibaren 5 (beş) takvim günüdür. Yüklenici tarafından, malzemelerin tamamı mesai gün ve saatlerinde tek seferde Etimesgut Asker Hastanesi Baştabipliği Birinci Taşınır Mal Saymanlığına teslim edilecektir.
5. Alınacak malzemelerin muayenesi ve kabulü, Ankara Sağ.Hiz.Blg.K.lığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapılacaktır.
6.Alınacak malzemelerin beyanı EK’li listede olup, 1 (bir) ve 2 (iki)’nci kalem malzemeler teknik özellik listesine göre, 3 (üç)’üncü kalem malzeme ise BEYİN VE SİNİR CERR.NO:2 numaralı Teknik Şartnameye göre alım yapılacaktır. Teknik şartnameye ilave edilecek hususlar; 2.2.1.2. maddesi TİP-2 KORTİKAL-KANSELÖZ PARTÜKÜL GREFT olacaktır. 2.2.2.2.2 maddesi TİP-2 ÇEŞİT-2 PARTİKÜL BÜYÜKLÜĞÜ 4-10 MM ARASINDA, EN AZ 15 CM3 HACMİNDE olacaktır.
7. Alımı yapılan malzemelerin ödemesi; Etimesgut Asker Hastanesi Baştabipliği Birinci Taşınır Mal Saymanlığı tarafından, malların kati kabulünden sonra taşınır mal işlem belgesinin kesilmesini müteakip, Ankara Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Maliye ve Bütçe Şube Müdürlüğünce tahakkuka bağlanarak, bedeli Hava Lojistik Komutanlığı Saymanlık Müdürlüğünce 2013 mali yılı 03.2.6.02 Tıbbi Malzeme ve İlaç Alımları ekonomik kodundan mevcut ödenekten Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usullere uygun olarak ödenecektir.
8. İdarenin kayıtlarında ürüne ait NATO Stok Numarası (NSN) yok ise; yürürlükte olan MSB Milli Kodlandırma esaslarına göre kodlandırma hükümleri uygulanacaktır. Yüklenici; malzemelerin kabulü esnasında Kabul Komisyonuna Milli Kodlandırma Bürosundan NATO Stok numarasını aldığına dair belgesini veya müracaat ettiğine dair evrakını verecektir. Tedarik edilen malzemenin NATO Stok Numarası (NSN) mevcut ise yüklenici kodlandırma işleminden muaf tutulacaktır.
9. T.C. Sağlık Bakanlığının 01 Mart 2010 tarihli 2010/11 sayılı “Tıbbi Cihazlarla İlgili Mal ve Hizmet Alımı İşlemleri” konulu genelge hükümleri uygulanacaktır.
10. İhale aşamasında istekli, üretici ya da ithalatçı ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir TITUBB kayıtları ve ürün/ürünlere ait TITUBB kayıtları veya bildirimi aranması zorunludur. (T.C.Sağlık Bakanlığı ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri), Herhangi bir ürün ya da cihaz Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında ise buna yönelik imalatçı ya da ithalatçısı tarafından bu husus yazılı olarak bildirilecektir. İstenilen belgeler ihale aşamasında ihale salonunda teklif ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına verilecektir.
11. Konu ile ilgili detaylı bilgi ihtiyacı için, Hv.Sağ.Bnb.Tülin ÇETİNKAYA (0 312 2491011/3753 veya 3754) ile irtibat kurulabilecektir.

ALINACAK MALZEME LİSTESİ:
S/N MALZEME İSMİ MİKTARI BİRİMİ
1. TRANSPEDİKÜLER VİDA, 30 ADET
2. ROD, 10 ADET
3. ALLOGREFT, 5 ADET

LOMBER STABİLİZASYON SİSTEMİ TEKNİK ÖZELLİK LİSTESİ
1.Cerrahi uygulama aletleri ve sistem implantları, korunması ve steril edilmesi için özel sterilizasyon kapları içinde olmalıdır 
2.Cerrahi uygulama aletler, kolay kullanılabilir özellikte olmalıdır.
3.Set içerisinde vida yerlerinin ve yönünün kolay tespit edilebilmesi için pedikül içine girecek işaretli pinler olmalıdır.
4.Cerrahi uygulama seti içinde gerektiğinde kullanmak üzere, in-situ rod bükücü/eğicilerinin de bulunması gereklidir. 
5.Cerrahi set içinde ayrıca rod eğimlerini doğru tespit etmeyi sağlayan deneme rodu olmalıdır.
6.Cerrahi set içinde ayrıca in-situ rod kesme ve rodu çapaksız kesmeye yarayan masa üstü giyotin makas olmalıdır.
7.Cerrahi set içinde rod yerleştirmeyi kolaylaştıracak, vida başlarına uyumlu rod çatalı aleti olmalıdır.
8.Set içerisinde Torque anahtarı bulunmalıdır.
9.Setin içinde gelen el aletleri setin orijinal aletleri olmalı ve anatomik yapıya uygun olmalıdır.
10.Tüm implantların kapanma sistemi aynı olup; implant başlarının roda takıldıktan sonra yük altında zaman içerisinde dışa doğru açılması nedeniyle oluşan revizyon ameliyatlarını engellemek için içte bir dişli parça ve emniyet silindirinden oluşan tek parça ve tek bir el aleti ile monte edilebilir özellikte olmalıdır. 
11.Set ile kısa segment-uzun segment-listhesis-spondylolisthesis-skolyoz….vb.spinal cerrahide ihtiyaç duyulan her tür transpediküler stabilizasyon gerektiren vaka yapılabilecek yeterlilikte implant ve çakma takımı olmalıdır. 
12.Implant seti sakral blok,dual çaplı rod,çift rodlu skolyoz rod, trans iliac rod, farklı setlerin farklı çaplarda rodları olduğundan revizyon amaçlı iki farklı çap rodu bağlayabilen dominolar,subkutan rodlar olmalıdır.
13.Evrak Tamamlamak için ek süre verilmeyecektir. Teknik ve idari şartnamede istenen evrakların teklif dosyasında bulunmaması halinde istekli ihale dışı bırakılacaktır.
14.Set ile birlikte TLIF el aletleri seti de sunulmalıdır.
15.El aletleri içersinde travma ve redüksiyon kiti,pipo rod çakıcıları en az beş çeşit rakır ve pedikül bulucu olmalıdır.
16.Teknik şartnamede tanımlı olan tüm ürünler ihale alım listesinde yer almasa bile söz konusu ürünler kullanıldığında firma bu ürünü faturalandırmayacaktır.
17.Teklif edilen tüm ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığı onaylı olmalı UBB çıktıları teklif dosyasında sunulmalıdır.
18.İhale komisyonun ürünleri inceleme için belirlediği gün ve saatte teknik şartnameye uygun olan setler hazır bulundurulacak olup,komisyon set sumak için ek süre tanınmayacaktır. Set getirmeyen firma ihale dışı bırakılacaktır.

A) VİDALAR :
1. Vidalar, özel pedikül dizaynlı olmalıdır. Uçları self tapping, vertebral gövdeye giren bölümü kansellöz özellikte ve vidanın geri çıkmasına karşı yüksek dirençli, 60 derece açılı derin yivli, pediküle denk gelen bölümü ise pedikül ile sıkı bir kontak sağlayan kortikal yivli ve konik olmalıdır. 
2. Vida rod kilitlenmesini sağlayan, yalnızca bir kapak ile kilitleme mekanizmasına sahip yivi vidanın içine giren ve herhangi bir şekilde rodun çıkmaması için mantar şekline üsten kapatan özelliği olmalıdır. 
3. Omurganın farklı bölgelerinde kullanılabilecek şekilde, MONO AXİAL (Düz, hareketsiz başlı ) ve POLYAXİAL (Her yöne hareketli oynar başlı) kısa boyunlu ve uzun boyunlu, cemet enjekte edilebilir olan üzere en az 4 ayrı tip vida çeşidine sahip olmalıdır.
Vida çapları 4,5-5-6-7-8-9 mm çaplarında olup uzunluları 25 mm den başlayıp 90 mm kadar 5 er mm aralık da olmalıdır.
4. Cement enjekte edilme özelliğine sahip vidaların enjeksiyon için özel kitleri olmalıdır.
5. Sacruma monte edilip ve içinden geçen ikinci bir vida ile iliak kanadı da eş zamanlı olarak sabitleyen sacro iliak vida olmalıdır.

I. MONOAXİAL VİDA ÖZELLİKLERİ
Monoaxial tip vidalar, omurganın farklı bölgelerinde kullanabilmek için, 4 ile 8 mm. çaplar arasında en az 4 çap seçeneği sunmalıdır. 25 mm.den başlayarak 60mm.e kadar 5 er mm. aralıklarla büyüyen geniş bir vida çeşitliliğine sahip olmalıdır.

II. POLYAXİAL VİDA ÖZELLİKLERİ
1)Poliaxial vidalar ise, 4,5 - ile 9.mm. çaplar arasına en azından 5 çap seçeneği sunmalıdır. 4-5-6 mm çapındaki vidalar 25 mm. den başlayarak, 60 mm’e kadar, 7-8-9 mm çapındaki vidalar 35 mm den başlayıp 90 mm kadar 5 er mm. aralıklarla büyüyen vida çeşitliliğine sahip olmalıdır. Poliaksiyel vidalar vida ve vida başı bir bütün olarak dizayn edilmiş olmalıdır. 
2)Poliaksiyel vidaların tüm yönlere 30 derece açılanabilme özelliği olmalıdır (vida çapı ile değişebilir).
3)Monoaksiyel ve poliaksiyel vidaların her iki yanında, uygulama seti içinde kullanılan redüksiyon aletine uyumlu birer çentik olmalıdır. 
4)Sistem ile beraber listhesis vidaları da getirilmelidir. Listhesis Polyaxial vidalar ise 4 mm-5 mm-6 mm-7 mm-8 mm çaplarında olmalıdır. 4 mm-5 mm-6 mm çaplarındaki vidaların uzunlukları 25 mm den başlayıp 60 mm kadar 5’er mm aralıklarla artmalı,7 mm- 8 mm çaplı vidalar ise 35 mm den başlayıp 80 mm kadar 5’er mm artmalıdır.
5)Setteki poliaksiyel vidaların multi fonksiyon ve paralel distraksiyon ve kompresyona izin verebilen özelliğinde olanları da olmalıdır.
6)Polyaxial vidaların 6.00 mm rodla kullanılabilen seçeneği de olmalıdır
7)Setteki vidaların paralel distraksiyon ve kompresyon yapabilmek için poliaxialden monoaxiale dönmesini sağlayan aparatları olmalıdır.

B) RODLAR :
1)Tüm rodlar düz yüzeyli, titanyum (kolay şekil alan) olmalıdır.
2)Sistem rodları pediatrik için 5 mm yetişkin için 6 mm olmalıdır. Rod boyları 60mm’den başlamalı ve 500 mm boyuna kadar 20 mm aralıkla artmalıdır.
3)Sistemde trial rod (deneme rodu) olmalıdır.
4)Rodların üzerinde bending sırasında klavuz görevi görecek boydan boya çizgi olmalıdır.
5)Rodların her iki tarafında derotasyon aparatı takılabilecek anahtar ağzı olmalıdır.
6)Trans iliac bölgede kullanılmak üzere bölgenin ergonomisine uygun olarak şekillendirilmiş rodlar ve bağlantıları olmalıdır.
7)Sistem içerisinde belirli yaş gruplarına ait uzatma yapabilecek subkutan rodlar olmalı ve bu rodların 6 mm çapı olmalıdır. 
8)Rod seçenekleri arasında skolyoz vakalarında sistem stabilizasyonunu arttırmak amacıyla 6 mm lik erişkin pipo rod seçeneği bulunmalıdır.

GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞININ BEYİN VE CERR.NO:2 BİYOLOJİK GREFTLER TEKNİK ŞARTNAMESİNE İLAVE EDİLECEK İDARİ HUSUSLAR
2.2.1.2. Tip-2 Kortikal-kanselöz partükül greft olacaktır.
2.2.2.2.2. Tip-2 çeşit-2: partikül büyüklüğü 4-10 mm arasında, en az 15 cm³ hacminde olacaktır.
 İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
   a.Şikayet ve Başvuru Makamı:  SAĞLIK HİZMETLERİ ANKARA BÖLGE KOMUTANLIĞI
   b.Telefon Numarası:  +903122491011/3871-3872-3873
   c.Fax Numarası:  +903122446440
   d.Elektronik Posta adresi:  
 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim