• İhale No
    2013/150317
  • İhale Adı
    BİLGİ SİSTEMİ KULLANIM İLE OTOMASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim Ürünleri ve Bilgisayar Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Kasım 2013 09:00
  • İdare
    Osmaniye Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Osmaniye
  • İşin İli
    Osmaniye
  • Yayın Tarihi
    24 Ekim 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BİLGİ SİSTEMİ KULLANIM İLE OTOMASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

OSMANİYE HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

2014 Yılı Halk Sağlığı Müdürlüğünün 4 ( Dört ) Kişi Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı İle 12 ( Oniki ) Aylık Otomasyon Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/150317

1-İdarenin

a) Adresi : Adnan Menderes Mh. Musa Şahin Bulvarı 60 80000 OSMANİYE MERKEZ/OSMANİYE
b) Telefon ve faks numarası : 3288261429 - 3288261429
c) Elektronik Posta Adresi : osmaniye@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Adnan Menderes Mah. Musa Şahin Bulvarı Yeni Valilik Binası N Blok Orta Zemin Kat No:60 Halk Sağlığı Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihi 02.01.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2014


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adnan Menderes Mah. Musa Şahin Bulvarı Yeni Valilik Binası No:60 Orta Zemin Kat Osmaniye Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Birimi Satınalma Odası
b) Tarihi ve saati : 08.11.2013 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde Yapılan Otomasyon ( Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı ) Hizmet Alımı


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale Doküman Bedeli bankaya yatırıldıktan sonra Adnan Menderes Mah. Musa Şahin Bulvarı Yeni Valilik Binası No:60 Orta Zemin Kat Osmaniye Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Birimi Satınalma Odası adresinden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Sağlık Kurumları Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğünün Halk Bankası Osmaniye Şubesinde bulunan TR13 0001 2009 1680 0005 0000 62 ibana yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adnan Menderes Mah. Musa Şahin Bulvarı Yeni Valilik Binası No:60 Orta Zemin Kat Osmaniye Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Birimi Satınalma Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:

İhale uhdesinde kalan firma sözleşme yaptıktan sonraki 1 (Bir) ay içerisinde çalıştırdığı işçinin yıllık izin kullanımını kullanacağı gün sayısı ve hangi tarihler arasında kullandırılacağını idareye bildirecektir.Yıllık izne ayrılacak personelin yıllık izin formunu firma hazırlayarak olur için idareye sunacaktır. İdarenin onayladığı tarihten itibaren izin kullandıracaktır.Aynı anda izin kullandırdığı personel sayısı çalıştırdığı personel sayısının %20’sini geçmeyecektir. İdare tarafından yapılan her türlü ödeme (maaş v.b) yüklenicinin hesabına geçtikten sonra en geç 3 (Üç) takvim günü içinde personelin hesabına aktarılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Lise ve Dengi Okul Mezunu Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı 3(Üç) Kişi Asgari Ücretin % 5 Fazlası 3 12 Kişi
Network, Yazılım ve Proğram ve Teknik Destek Elemanı 1(Bir) Kişi Asgari Ücretin % 60 Fazlası 1 12 Kişi