• İhale No
    2325640
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    18 Ekim 2021 10:52
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    14 Ekim 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

       
   
   

ORDU VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Fatsa Devlet Hastanesi

 
 
 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: 12.10.2021Sayı               :2325362/

Konu               : Hastanemiz Muhtelif Servislerinde Kullanılmak Üzere 4 Kalem Bilgisayar Yedek

Parça Alımı

 

 

 

 

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satınalma birimine bildirilmesi hususunda;

Gereğini rica ederim. Hastanemiz Muhtelif Servislerinde Kullanılmak Üzere 4 Kalem Bilgisayar Yedek Parça Alımı

Satın Alma Tarih ve Saati : 18.10.2021-10:52                                                                                 f/j /} A /"“"N,

M/U

MuaaŞıtpüLDİKEN
İdari w Mali İşler Müdürü

Satın Alınacak Malın

' KDV Hariç Teklif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

Tutar

1

RAM PATRIOT VİPER STEEL 8GB

3000MHZ DDR4 RAM

PVS48G300C6

40

Adet

 

 

 

 

 

2

BİLGİSAYAR KASA TAŞIYICI

CASECOM KJ-3370-420W ATX

FULL TOWER KASA

40

Adet

 

 

 

 

 

3

BİLGİSAYAR DONANIM

MALZEMELERİ SSD (MSATA) SEAGATE BARRACUDA 510 256GB

3100MB-1050MB/S M.2 PCLE SSD ZP256CM3Ü041

40

Adet

 

 

 

 

 

4

HARD DRİVEX SATA HARDDISK 6

TB SATA 6.0 HDD 128GB 560MB- 540MB/S SATA 3 2.5" SSD HDD

20

Adet

 

 

 

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 


 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLtFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

1.        Hastane malı alıp almamakta serbestin

2.        Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.        Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.

4.        Alınaeak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.        Malzemelerin alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.        Malzemeler orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.        Malzemeler kalem kalem teslim edilecektir.

8.        Ödeme hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.        Firma faturaya temlik koydurmaz.

10.     Firma faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak ohıp(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklcnecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir .Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

B.Numunc istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

14.Sut kurallarına uygun malzeme faturalandırılacaktır.

 

 

 

 
 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim