• İhale No
    2013/35587
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR, BİLGİSAYAR MALZEMESİ VE DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Nisan 2013 10:00
  • İdare
    Şanlıurfa Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    29 Mart 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLGİSAYAR, BİLGİSAYAR MALZEMESİ VE DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
ŞANLIURFA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ

Müdürlüğümüzün ihtiyaçları için Bilgisayar, Bilgisayar Malzemesi ve Demirbaş Malzeme Alımı. alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/35587
1-İdarenin
a) Adresi:Yenişehir Mah. R.Tayyip ERDOĞAN Bulvarı. T.Telekom Yanı 63300 Merkez/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4143187316 - 4143187401
c) Elektronik Posta Adresi:hsm63.idmi@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Şanlıurfa Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambar Birimi
c) Teslim tarihi:Teknik Şartname doğrultusunda Peyder pey teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Şanlıurfa Halk Sağlığı Müdürlüğü 1.Kat. H.Harrani Konferans Salonu.
b) Tarihi ve saati:22.04.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Yedek parça temini ile servis, bakım ve onarım hizmeti taahhütnameleri sözleşme imzalama aşamasında idareye teslim edilecektir. Yüklenici firma teklif edilen Fotokopi makinelerinin orijinal yedek parçaları ve original baskı tonerlerinin en az 5 yıl temin edilebilirliğini taahhüt etmelidir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a-1.Kısım'dan, 23.kısıma kadar olan kısımlar için  Teklif edilen ürünlerin markası ve tipini gösteren imzalı ve kaşeli "Teklif Edilen Ürünler Listesi" verilecektir.


b-1.Kısım'dan, 23.kısıma kadar olan kısımlar için   Teklif edilen ürünlerin Teknik Özelliklerini gösteren imzalı ve kaşeli detaylı internet çıktısı sunulacaktır.
 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bilgisayar Donanımı veya Bilgisayar Ekipmanları veya Bilgisayar Sarf Malzemesi veya Büro Makinaları veya Demirbaş Malzeme Alımları.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Halk Sağlığı Müdürlüğü İhale Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma Birimi. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Dizüstü Bilgisayar1 15 ADET
Dizüstü Bilgisayar2 10 ADET
Tablet Bilgisayar 20 ADET
Led Monitör 1 100 ADET
Led Monitör 2 1 ADET
Güvenlik Kamerası 10 adet
Kayıt Cihazı 1 adet
Çift Ahizeli Telsiz Telefon 1 adet
Fotokopi Makinesi 13 ADET
Kart Yazıcı 1 ADET
Lazer Yazıcı 15 ADET
Televizyon 1 ADET
Mobil Yazıcı 15 ADET
Video Kamera 1 ADET
Projeksiyon Cihazı 16 ADET
Siyah Yazıcı Toneri(SCX4300) 2 ADET
Siyah Yazıcı Toneri (ML1640) 50 ADET
Siyah Yazıcı Toneri (SCX4521F) 50 ADET
Siyah Yazıcı Toneri (35A) 50 ADET
Siyah Yazıcı Toneri (12A) 100 ADET
Siyah Yazıcı Toneri (85A) 50 ADET
Sharp MX-2310U Renkli Toner Takımı 1 TAKIM
Sharp MX-354N Toner 15 ADET
RJ45-RJ11 Pense (Ağ Pensesi) 2 Adet
Kablo Çakma Aleti 2 Adet
Güç (Power) Kablosu 100 Adet
Cat6 Network Kablosu 15 Kutu
Kablosuz Klavye Mouse Set 5 Adet
16 Port Switch 10 Adet
8 Port Switch 20 Adet
Hoparlör 3 Adet
DDR Ram 50 Adet
DDR2 Ram 100 Adet
DDR3 Notebook Ram 15 Adet
Kablo Test/Tespit Cihazı 3 Adet
Dokunmatik Fareli Klavye 3 Adet
Duvar Askı Aparatı 10 Adet
Şarj Cihazı ve Şarjlı Pil 3 Adet
Sunum Kumandası 4 Adet
Kablosuz Mikrofon 1 Adet
VGA KABLO 6 Adet
Vga Çoklayıcı 2 Adet
HDMI Kablo 2 Adet
RJ11 Jak 1.000 Adet
Telefon Kablosu 1.000 Metre
Pensampermetre 2 Adet
Lehim Tabancası 2 Adet
Projeksiyon Tavan Askı Aparatı 5 Adet