• İhale No
    2014/121168
  • İhale Adı
    ÇOCUK SAĞLIĞI / AP MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Ekim 2014 10:00
  • İdare
    Mardin Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    01 Ekim 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇOCUK SAĞLIĞI / AP MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI / TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU BAŞKANLIĞI / MARDİN HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ

5 KALEM ANA ÇOCUK SAĞLIĞI / AP MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/121168
1-İdarenin
a) Adresi : SAVURKAPI MAH. AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ BİTİŞİĞİ B BLOK 47100 ARTUKLU/MARDİN
b) Telefon ve faks numarası : 0482. 212 77 53 (5 HAT) - 0482. 212 67 41
c) Elektronik Posta Adresi : mardinhsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1. BİR AYLIK ENJEKSİYON : 3.000 ADET 2. KONDOM : 100.000 ADET 3. GEBE DEMİR PEREPARATI : 5.000 ADET 4. RAHİM İÇİ ARAÇ : 2.500 ADET 5. ORAL KONTRASEPTİF : 15.000 ADET
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : MAL / MALZEMELER, İLK ETAPTA ÖN KABULLERİNİN YAPILMASI AMACIYLA MÜDÜRLÜĞÜMÜZ GEÇİCİ AMBARLARINA
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞME İMZALANMASINDAN SONRA 3 GÜN İÇİNDE TESLİM PROGRAMI BAŞLAYACAK VE 15 GÜN İÇİNDE TESLİMAT TAMAMLANACAKTIR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SAVURKAPI MH. AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ BİTİŞİĞİ 47100.ARTUKLU / MARDİN
b) Tarihi ve saati : 16.10.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

BU İHALEYE YALNIZCA İMALATÇI FİRMA VE / VEYA ECZA DEPOLARI KATILABİLECEKTİR. İSTEKLİ FİRMALAR İHALE KONUSU MAL / MALZEMELERE AİT (T.İ.T.U.B) KAYDINI İHALE DOSYASI İÇİNDE İBRAZ EDECEKTİR


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İSTEKLİ FİRMALAR, İHALE KONUSU MAL / MALZEMELERE AİT BİRER NUMUNEYİ İHALE DOSYASI EKİNDE KOMİSYONA SUNACAKTIR


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı MARDİN HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ (DESTEK HİZMETLERİ ŞUBESİ) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MARDİN HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞI adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim