EĞİTİM DİŞ HASTANESİ-İZMİR SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Diş Hekimliği Sarf Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/34365 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | SÜMER MAHALLESI 451 SOKAK 35260 KONAK/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2324418181 - 2324893548 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | egitimdis@ism.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | İzmir Eğitim Diş Hastanesi Deposu |
c) Teslim tarihleri | : | 1,2,3,4,5,9,10,11,12,13,15,16,17,18,19,20 ve 30. Kalemler 3 (Üç) parti halinde Nisan-Temmuz-Ekim aylarında teslim edilecektir. Diğer kalemler sözleşme tarihinden itibaren 20 (yirmi) gün içinde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İzmir Eğitim Diş Hastanesi Konak/İzmir |
b) Tarihi ve saati | : | 08.04.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler, teklif ettikleri mala ait TITUBB tarafından verilen UBB kodunun yer aldığı "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresinin yazılı olduğu belgeyi teklifle birlikte ihale dosyasına ilgili kalemin sıra numarası ve adını yazarak koyacaklardır. İstekliler, teklif ettikleri ürünün markasını ve UBB numaralarını tekliflerinde ilgili kaleme yazacaklardır.Teklif edilen Tıbbi cihaz/Cihazların-ürün/ürünlerin yönetmelikler kapsamında olmadığı hususunda , üreticinin/İthalatcının yönetmelikler kapsamında olup olmadığı ile ilgili beyanı esas alınarak işlem yapılacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
El aletleri en az 2(iki) yıl garantili olacaktır. lstekliler teklif dosyaları içinde teklif ettikleri cerrahi aletlerden garanti süresi içerisinde bozulan, kırılan, korozyona uğrayan aletler 45 gün içerisinde yenileri ile değiştirilecektir. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler: |
UBB kaydı olmayan cihazlar için Türk ve Dünya Standarlarına uygunluğunu gösteren kalite uygunluk belgelerinden (TSE ,TSEK,ISO,FDA,CE vb.) birisi teklife eklenecektir. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Malzemelerin numuneleri teklifle birlikte verilecektir. Gerek görüldüğü takdirde klinikte denendikten sonra alınacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Eğitim Diş Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Eğitim Diş Hastanesi Konak/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
A)İsteklilerteklif mektuplarında teklif ettiği ürünün markasını belirteceklerdir.
B) Tıbbi Malzemelerin UBB kodları teklifte yazılı olmalıdır.
C) El aletleri en az 2(iki) yıl garantili olacaktır. lstekliler teklif dosyalarıiçinde teklif ettikleri cerrahi aletlerden garanti süresi içerisinde bozulan,kırılan, korozyona uğrayan aletler 45 gün içerisinde yenileri iledeğiştirilecektir. Bu garanti ile ilgili taahhütname teklifle birlikteverilecektir. Belirtilen Marka ve katalog numaraları malzemeleri tanımlamakiçindir.Benzer özellik ve kalitedeki tüm markaların ürünleri için teklifverilebilir.
D) Diş Sarf Malzemelerinden miadlı olanlar en az 1(bir) yıl miadlı olacaktır.
Yukarıda belirtilen Taahhütnameler yazılı olarak teklifle birlikte verilecektir.
E) İstekliler tekliflerini[http://huap.org.tr/ubb/sayfasından] erişime sunulan IBY EKAP (İhale BildirimYazılımı) programı ile hazırlamalı, oluşan "teklif.xml" dosyasını CDhalinde (CD üzerine firma adı ve ihale kayıt numarası yazılı olmalıdır) teklifzarfı içerisinde ihale komisyonuna vermelidir. İhale komisyonu teklifdeğerlendirme aşamasında bu dosyayı EKAP'a yükleyecektir
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Açılı Güta Parla | 400 | Kutu |
Açılı Paper Point | 100 | Kutu |
Akrilik Jila Lastiği | 1.000 | Adet |
Eldiven (Steril) | 10.000 | Çift |
Güta Parka | 400 | Adet |
Hard Frez | 400 | Adet |
Hasta Önlüğü (Çene Cerrahi) | 5.000 | Adet |
Flour Jel | 50 | Adet |
Kaide Maddesi (Kalzinol/Algenol) | 150 | Kutu |
Oklüzor | 150 | Adet |
Ölçü Kaşığı Dişli Alt. Çene No.2 | 1.000 | Adet |
Ölçü Kaşığı Dişli Üst Çene No.2 | 1.000 | Adet |
Spatül Siman | 750 | Adet |
Spatül Modelaj | 100 | Adet |
Fluvar Siman | 750 | Adet |
Eskavatör | 750 | Adet |
Polikarboksilat Siman | 150 | Kutu |
Sert Alçı | 750 | Adet |
Alet Silme Bezi | 600 | Kg. |
Yüzük Matris Aleti | 200 | Adet |
Subra Gingival Kretuvar | 30 | Adet |
Sub Gingival Küret | 70 | Adet |
Periodontal Sond | 20 | Adet |
Cerrahi Makas 1(Perio) | 20 | Adet |
Cerrahi Makas 2 (Çene) | 50 | Adet |
Elevatör | 30 | Adet |
Portegü | 30 | Adet |
Küret | 30 | Adet |
Periost Elevatörü | 20 | Adet |
Şeffaf Strip Bant | 100 | Adet |
Ölçü Kaşığı Plastik Alt (Büyük) | 200 | Adet |
Ölçü Kaşığı Plastik Üst (Büyük) | 200 | Adet |