• İhale No
    2014/129046
  • İhale Adı
    ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik Enerjisi Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Kasım 2014 14:30
  • İdare
    BÖLÜKYAYLA BELEDİYESİ Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • İhale İli
    Bolu
  • İşin İli
    Bolu
  • Yayın Tarihi
    10 Ekim 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR
BOLU BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

BOLU BELEDİYE BAŞKANLIĞINA AİT BİRİMLERDE SERBEST PİYASADAN TAM TEDARİK ANLAŞMASI İLE ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2014/129046
1-İdarenin
a) Adresi:AŞAĞI SOKU MAH. ASFALTLAMA ŞANTİYESİ NO:BİLA Merkez/BOLU
b) Telefon ve faks numarası:4442658 - 03742153744
c) Elektronik Posta Adresi:destekhizmetleri@bolu.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :17.000.000 kwh Serbest Piyasadan Elektrik Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : BOLU BELEDİYE BAŞKANLIĞINA AİT BİRİMLERDE
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalanmasına müteakip Piyasa Mali Uzlaştırma Merkezinin (PMUM) verdiği tarihe kadar olan süre hazırlık süresi olarak değerlendirilecektir. Yüklenicinin PMUM kayıt işlemlerini tamamlaması gerekmektedir. Anlaşma sonrası aboneliklerin PMUM kaydı Tam Tedarik Anlaşması olarak yapılacak ve PMUM karşı sorumlu taraf Yüklenici olacaktır. İdare, PMUM kayıt işlemleri esnasında ihtiyaç duyulabilecek her türlü evrakı temin etmekle mükelleftir. Elektrik alımına başlanacak tarihin öncesinde gerekli tüm işlemlerin tamamlanması Yüklenici sorumluluğuna aittir. İhale sürecinin uzaması ve öngörülen sürede sonuçlanmaması halinde, mal alım süreci bir sonraki ayın başında başlar. Mal alımı 01 Aralık 2014 saat 00:00 da başlar ve aylık periyotlar halinde 31 Aralık 2015 saat 23:59 da sona erer. Ancak, yüklenicinin kusuru veya işi tamamlayamama gibi sebeplerden dolayı PMUM kayıt yaptırmada kayıp yaşanırsa İdarenin uğrayacağı zararı Yüklenici karşılayacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Büyük Cami mah. İzzet Baysal Cad.No:95 Merkez/BOLU
b) Tarihi ve saati:10.11.2014 - 14:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler , EPDK (Enerji Piyasası Denetleme Kurulu) Tarafından Yayınlanmış Olan Enerji Piyasası Serbest Tüketici Yönetmeliğine Göre Serbest Tüketici Belgesi Sahibi Olan İdareye Elektrik Enerjisi Satma Yetkisi Veren; EPDK Tarafından Düzenlenmiş kendisine uygun olan lisansın (Üretim Lisansı, Otoprodüktör Lisansı, Otoprodüktör Grubu Lisansı, Toptan Satış Lisansı, Perakende Satış Lisansı) aslını veya noter onaylı suretini teklif zarfının içerisinde sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 350 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bolu Belediye Başkanlığı - İhale ve Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bolu Belediye Başkanlığı -İhale salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim