• İhale No
    2012/106395
  • İhale Adı
    ELEKTRİK TESİS İŞİ YAPTIRILACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat, Peyzaj, Taahhüt
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Ağustos 2012 14:00
  • İdare
    Toroslar Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi Müdürlüğü
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    09 Ağustos 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ELEKTRİK TESİS İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Tür kiy e Ele kt ri k Da ğ ıt ı m A. ş. To ro sla r Ele kt ri k Da ğ ıt ı m A. ş.
3 Grup Halinde Mersin Tesis yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası : 2012/106395
1-İda re nin
a) Adresi : Beyazevler Mah. Seyhan Baraji Içi 01150 Çukurova/Adana
Çukurova/Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3222310151 - 3222312125
c) Elektronik Posta Adresi : toroslar-1@toroslaredas.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu y a pı m i şin in
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Mersin, Erdemli ve Silifke
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 30 gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 75 (Yetmişbeş) takvim günüdür.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Beyazevler Mah. Seyhan Barajı içi 01150 Çukurova / Adana
b) Tarihi ve saati : 31.08.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili
Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz. İstekliler, ihale konusu yapım işinde alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi teklif ekinde vereceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 50
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir. b) Teknik Personel:
Tüm gruplar için birer adet Şantiye Şefi (A tipi), Elektrik veya Elk-Elektronik Müh., En az 2 yıl benzer işlerde deneyimli olmalıdır.
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: “(D) Elektrik Işleri”
I. Grup: Enerji Iletim Şebekesi Ve Tesis Işleri (1.Enerji iletim havai hatları, 2.Enerji iletim yeraltı kablo işleri)
II-Grup : Enerji Dağitim Şebekeleri Ve Tesis Işleri (1- Enerji dağıtım havai hatları, 2- Enerji dağıtım yer altı kablo işleri)
III.Grup: Elektrik Şebeke Ve Tesis Işleri (1.Şalt tesisleri, 2.Trafo merkezleri 3.Kompanzasyon tesisleri)
V. Grup: Aydinlatma Işleri (1.Köprü aydınlatma işleri, 2.Yol aydınlatma işleri, 3.Tünel aydınlatma işleri,
4.Tarihi mekân aydınlatma işleri, 5.Açık alan aydınlatma işleri, 6.Stadyum ve spor sahaları aydınlatma işleri,
7.Tehlikeli alan aydınlatma işleri, 8.Havaalanı pisti aydınlatma işleri) dir.
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
İş deneyim belgesi yerine mezuniyet belgelerini/diplomalarını sunmak suretiyle ihaleye girecek olan mühendisler için, Yapım İşleri İhaleleri Uygulama Yönetmeliği’ndeki esas ve usullere uygun ve aynı Yönetmelikte belirtilen kriterleri sağlamak üzere Elektrik veya Elektrik-Elektronik mühendisliği bölümleri ihale konusu iş veya benzer işlere denk sayılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Toroslar EDAŞ Şirket Müdürlüğü Beyazevler Mah. Seyhan Barajı İçi 01150 Çukurova / Adana 2. Kat Özel Büro ve Toroslar EDAŞ Mersin İl Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 210 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Abidinpaşa Adana şubesi nezdindeki TR20 0001 5001 5800 7285 7872 43 no.lu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta
yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya
geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Toroslar EDAŞ. Şirket Müdürlüğü Beyazevler Mah. Seyhan Barajı içi
01150 Çukurova / Adana 2. kat Özel Büro adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1
DH.1 3 Grup Halinde Mersin Tesis. DH.1.1.
DH.1.2. İstekliler, Yukarıda DH.1.1 maddesinde belirtilen, pakette yer alan her bir grup/iş (sözleşme) için, teklif vermeyi istedikleri işleri kendileri seçerek, seçtikleri her bir işe ait teklif mektubu, teklif birim fiyat cetveli, CD (tümü için 1 adet de olabilir), geçici teminat mektubu, varsa alt yükleniciye yaptırmayı düşünülen işlerin listesi, gerekiyorsa iş ortaklığı beyannamesi vereceklerdir. Ayrıca bunlarla birlikte diğer tüm yeterlik belgelerini ve teklifleri oluşturan diğer tüm belgeleri aynı zarf içerisinde vereceklerdir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Mersin İli Toroslar İlçesi AG-YG Elektrik Tesis 1,000 Adet
Mersin İli Erdemli İlçesi AG-YG Elektrik Tesis 1,000 Adet
Mersin İli Silifke İlçesi Atakent Beldesi AG-YG Elektrik Tesis 1,000 Adet