• İhale No
    2147777
  • İhale Adı
    ELEKTRİKLİ SOBA FANLI STANDART TİP
  • Sektör
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    26 Kasım 2020 15:00
  • İdare
    Akkuş Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    20 Kasım 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

1.     

 
   

Elektrik bağlantısı 220 v-50 hz olacaktır,

2.       Çalışma aralığı (1800-2500 vvatt) olacaktır.

3.       Cihaz üzerindeki filament en az bir adet olacaktır.

4.       En az 2 yıl garantili olacaktır.

5.       Termostat ile kontrolü yapılabilir olmalıdır.

6.       Gövde alüminyum olacaktır;

7.       Kafes koruma teli mutlaka bulunacaktır.

8.       Güç kablosu kordon boyu en az 2.5 metre olacaktır.

9.       Cihazın taşınabilir ayağı mutlaka verilecektir.

10.     
Cihaz yerinde montaj yapılarak teslim edilecektir.

 

 


 

DosyalD:         52164

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 26.11.2020 saat: 15:00'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda;

Gereğini rica ederim.

Satın Alınacak Malın

KDV Hariç Teklif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

Tutar

1

ELEKTRİKLİ SOBA FANLI STANDART TİP

5

Adet

 

 

 

 

 

K

DV Hariç Genel Toplam

 

 


 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

1.        Hastane malı alıp almamakta serbestir.

2.        Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.        Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.

4.        Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.        Malzemelerin alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.        Malzemeler orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.        Malzemeler kalem kalem teslim edilecektir.

8.        Ödeme hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.        Firma faturaya temlik koydurmaz.

10.     Firma faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

11.     Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

13.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Adres:Yazlıkbelen Mah. Dr.Hasan Rıza Çakır Sokak No:12 52950

Telefon: 452 611 20 31 Faks: 452 611 23 48

E-Posta: ordudhs1@saglik.gov.tr Web: http://akkusdh.saglik.gov.tr

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim