T.C.POSTA VE TELGRAF TEŞKİLATI A.Ş. SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/68971 |
1 - İdarenin | ||
a) adresi | : | PTT A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Sehit Tegmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 |
b) telefon ve faks numarası | : | 3125095418 - 3123095616 |
c) elektronik posta adresi (varsa) | : | yatirim@ptt.gov.tr |
2 - İhale konusu malın niteliği, türü ve miktarı | : | 75 adet Elektrojen Grubu Alımı |
3- İhalenin / Yeterlik Değerlendirmesinin: | ||
a) Yapılacağı yer | : | POSTA VE TELGRAF TEŞKİLATI A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Toplantı Salonu Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 Ulus/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 24.07.2014 - 14:00 |
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler : |
4-İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlilik kriterleri: 4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler. Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; 4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler 4.3.2. İstekliler, teklif ettikleri jeneratörler için Ek: 1.1, Ek: 1.2, Ek: 1.3 formlarını form üzerinde yapılan açıklamaları dikkate alarak eksiksiz olarak dolduracak ve teklifleri ile birlikte vereceklerdir. 4.3.3. İstekliler, teklifleriyle birlikte dizel motor katalogları, alternatör katalogları ve kumanda tablosu ile ilgili teknik dokümanlardan birer takım vereceklerdir. Verilen katalog ve teknik dokümanlar Türkçe olacaktır. Diğer dillerde verilen dokümanların Türkçe tercümesi de yanında verilecektir. Türkçe olmayan veya yanında Türkçe tercümesi bulunmayan katalog ve teknik dokümanlar kabul edilmeyecektir. 4.3.4. İsteklilerin, ilgili Bakanlıkça düzenlenmiş Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlik Belgesi olacak ve istekliler bu belgeyi teklifleri ile birlikte vereceklerdir. 4.3.5. İstekliler 7 Coğrafi bölge için bakım servis listesi ve adreslerini teklifleri ile birlikte vereceklerdir. 4.3.6. Bu şartnamede belirtilmeyen özel hususlar için teklif verme tarihine kadar yayınlanmış BS, DIN, ISO, SAE, VDE, IEC, NEMA, TSE, TSEK veya eşdeğer standartlar geçerli olup istekliler teklifleri ile birlikte bu belgelerden birini verecektir. 4.3.7. İsteklilerce teklif edilen Motor ve Alternatör veya jeneratör gruplarının CE belgesi olacak ve teklifle birlikte verilecektir. 4.3.8. İstekliler, teklif ettikleri otomatik kontrol ünitesinin marka, model ve işlevini gösteren dokümanları Türkçe olarak teklifleri ile birlikte vereceklerdir. 4.3.9. İstekliler, Dizel Motor, Alternatör veya Kumanda Tablosu imalatlarından birini yapıyor olacak ve bunu belgeleyecektir. 4.3.10. İstekliler, teknik şartname ekinde (EK: 1.2) belirtilen yedeklerin, otomatik kontrol ve güç panosundaki tüm malzemenin birim fiyat listesini ve jeneratör ile ilgili tavsiye edeceği diğer lüzumlu parçaların fiyat listesini de teklifleri ile birlikte vereceklerdir. 5-Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir. 6-İhale tüm isteklilere açıktır. 7-İhale dokümanı 1) : POSTA VE TELGRAF TEŞKİLATI A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Yatırım Malzemeleri Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 Ulus/ANKARA 2)www.ptt.gov.tr. adresinde görülebilir ve POSTA VE TELGRAF TEŞKİLATI A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Yatırım Malzemeleri Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 Ulus/ANKARA adresinden 100.- TL (KDV dahil) karşılığı temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. 8-Teklifler, 10/04/2014, saat 14:00’e kadar POSTA VE TELGRAF TEŞKİLATI A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Yatırım Malzemeleri Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 Ulus/ANKARA adresine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerinde ihale yapılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir. 10-Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|