• İhale No
    2014/171291
  • İhale Adı
    ERZURUM VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI HİZMET BİNASINA ELEKTRİK ENERJİSİ ALIMI
  • Sektör
    Elektrik Enerjisi Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Aralık 2014 09:30
  • İdare
    GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI Erzurum Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
  • İhale İli
    Erzurum
  • İşin İli
    Erzurum
  • Yayın Tarihi
    17 Aralık 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ERZURUM VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI HİZMET BİNASINA ELEKTRİK ENERJİSİ ALIMI
ERZURUM VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ VE MALİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI

Erzurum Vergi Dairesi Başkanlığı Hizmet Binasına Elektrik enerjisi alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2014/171291
1-İdarenin
a) Adresi:Atalar mahallesi Yönetim caddesi 25100 YAKUTİYE/ERZURUM
b) Telefon ve faks numarası:4422354316 - 4422354314
c) Elektronik Posta Adresi:idarimalisler@erzurumvdb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :Serbest Piyasadan Elektrik Enerjisi Alımı 126.500 KWh
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Erzurum Vergi Dairesi Başkanlığı Hizmet Binası
c) Teslim tarihi:Sözleşme taraflarca imzalandıktan sonra yüklenici firma PMUM a ait kayıt işlemlerini yaptıracak ve Teknik şartnameye akli tabloda adresi , abone tesisat numarası ve sayaç bilgileri verilen Vergi Dairesi Başkanlığımız Hizmet Binası için 01.02.2015 tarihinde saat 00.00 da başlayacak,31.12.2015 saat 24.00' de sona erecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Merkezi Yönetim cad.Erzurum Vergi Dairesi Başkanlığı Hizmet Binası 2. kat Grup Müdürü Odası Yakutiye/ERZURUM
b) Tarihi ve saati:29.12.2014 - 09:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

EPDK 'nun yürülükteki Elektrik Piyasası Lisans Yönetmeliği  hükümlerine göre düzenlenmiş, üretim lisansı ,Tedarik lisansı veya Enerji piyasası  Denetlemle kurumu tarafından kabul edilen eşdeğer belgeler


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Merkezi Yönetim cad.Erzurum Vergi Dairesi Başkanlığı Hizmet Binası Zemin Kat İdari ve Mali İşler Müdürlüğü Yakutiye /ERZURUM adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Merkezi Yönetim cad.Erzurum Vergi Dairesi Başkanlığı Hizmet Binası Zemin Kat İdari ve Mali İşler Müdürlüğü Yakutiye / adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (yüz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
29 Aralık 2014

İhale İptal Edilmiş.
Nedeni : İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -