• İhale No
    2012/131702
  • İhale Adı
    GIDA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Ekim 2012 10:00
  • İdare
    Bingöl 49. Motorlu Piyade Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Bingöl
  • İşin İli
    Bingöl
  • Yayın Tarihi
    02 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

GIDA SATIN ALINACAKTIR
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı Ge nel K ur ma y B a şka nlığ ı B a ğ lıla rı Ve M üst eşa rlık 4 9 M o t .p.t ug . k.
Tahin helva (80 gr.), poşet tereyağ (15 gr.), poşet reçel (40 gr.) Ve sucuk (%100 danA) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/131702
1-İda re nin
a) Adresi : Genç Cad. Bingöl Merkez/Bingöl
b) Telefon ve faks numarası : 4262131986 - 4262145280
c) Elektronik Posta Adresi : ihlkom49tugay@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 49 Uncu Mot.P.Tug.K.Liği Tşn.(Tük.) 317 Mal Saymanliği Yiyecek
Depolari
c) Teslim tarihi : 10.2.1. Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren ihtiyaç listesindeki taksit teslim süreleri içerisinde mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. 10.2.2. İşe başlama talimatının tebliği öncelikle sözleşmenin imzalanması sırasında yazılı olarak İhale Komisyon Başkanlığınca yapılacak ve sözleşme dosyası ile birlikte dağıtılacaktır. Bu mümkün olmadığı takdirde; sözleşmenin 2.4 ncü maddesinde belirtilen tebligat hükümlerinden en az bir tanesi ile bildirim yapılacaktır. 10.3. Teslim programı ve teslim tarihi 10.3.1. İşe İdari şartnamenin 2.1. C) (
Miktarı ve türü) veya bu sözleşmenin 5.1.1. (Sözleşme kapsamında alımı yapılacak mal/mallar miktarı)?de belirtilen tarihlerde başlanacak (Ancak sözleşmenin herhangi bir sebeple gecikmesi halinde, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip işe başlanacaktır.) bu teslimat İdari şartnamenin 2.1.C veya Sözleşmenin 5.1.1. maddesinde belirtilen tarihlere kadar devam edecektir. Her bir taksit için 10 (on) takvim günü olmak üzere toplam 20 (Yirmi) takvim günüdür. (Taksitler 49’uncu Mot.P.Tug.K.lığı/Bingöl Tük.Mlz.317 Mal Say.lığı depolarınataksit teslim sürelerine uygun olarak defaten teslim edilecektir.) Tük.Mlz.317 Mal Say.lığı depolarına kadar taşıma, tahmil, tahliye, depoda istifleme ve buna benzer bütün giderler yükleniciye ait olmak üzere teslim edilecektir. 10.3.2. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Son teslim günü tatil gününe
rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise sözleşme tasarısının 34 üncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 10.3.3. İdarenin talebi söz konusu olduğunda yüklenicinin de yazılı rızası alınmak kaydıyla taksitler teslim süresinden önce veya sonra toptan bir defada,
taksitler birleştirilerek veya ayrı ayrı taksitler halinde alınabilir. Bu durumda malın bedeli kat’i kabulü müteakip ödenir. 10.3.4.
Yüklenicinin yazılı talebi söz konusu olduğunda, İdarenin de uygun görmesi halinde taksitler teslim süresinden önce veya sonra toptan bir defada, taksitler birleştirilerek veya ayrı ayrı taksitler halinde alınabilir. Bu durumda malın bedeli kat’i kabulü müteakip ödenir.
10.3.5. Taksitler malların cari/sari yıl içinde alınması durumuna dikkat edilmek suretiyle en fazla son taksit teslim tarihine kadar
ertelenebilir. 10.3.6. Toptan veya taksitler halinde teslim edilen mal kat’i kabülü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) geri verilmeyecektir. 10.3.7. Teslim süresi içinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde,
yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz
muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece bir defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. 10.3.8. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediği takdirde;
idarece sözleşmenin 34'üncü maddesine göre çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. İhtarlı sürede teslim edilecek mallar teslim yeri birlik tarafından ihtarın tebliğinden önce teslim alınmaz. 10.3.9. Uygun çıkmayan malların yerine yeniden getirilen malların muayene sonucunun da olumsuz çıkması durumunda sonucun kendisine tebliğini müteakip, yüklenici idarenin deposundaki malın tamamını 3 (üç) gün içerisinde geri almak zorundadır. Yüklenici geri almadığı mallara ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz.Bu müddet içerisinde mal alınmaz ise yükleniciye geçecek her gün için sözleşme bedelinin Malzemenin Cinsi Ceza Orani Tahin Helva Poşet Tereyağ Poşet Reçel Sucuk % 0,2 Bindeiki nispetinde para cezası verilir. Ancak cezalı müddet hiçbir şekilde 10 (on) günü geçemez. Geçtiği takdirde teslim yerindeki Muhakemat Müdürlüğü vasıtası ile gerekli yasal işlemler başlatılır. Yüklenici geri almadığı mallara ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz. Geçen süre içerisindeki malın miktarının eksilmesi veya evsafını
kaybetmesinden ya da evsafını kaybetmesi sonucu muhafazasına imkan kalmadığının fiziki muayeneyi yapan Muayene ve Kabul Komisyonunca belgelenmesi kaydıyla imha edilmesinden dolayı alıcı birlik ve kurum sorumlu tutulamaz, bu husustaki tüm sorumluluk yükleniciye aittir. Bu süreç içerisinde oluşacak ardiye, depolama, tahlil ve imha işlemleri ücretleri yürürlükteki yasal
mevzuatlar çerçevesinde yükleniciden tahsil edilir. 10.3.10. Çeşitli nedenlerle bir taksitin kat’i kabulü yapılmadan müteakip taksit/taksitlerin kat’i kabulü yapılırsa kat’i kabulü yapılanların bedeli ödenir. Taksitlerden herhangi birinin ifa edilmemesi nedeniyle sözleşme fesih aşamasına gelirse diğer taksitlerin durumu dikkate alınmadan 4735 Sayılı KİSK’nun 22 nci maddesine göre fesih işlemi gerçekleştirilir. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda henüz idareye teslim edilmemiş taksit veya taksitler varsa bunlar teslim alınmaz. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda idareye daha önceden teslim edilmiş ancak, muayene işlemleri devam eden taksit veya taksitler varsa bunlara ait her türlü muayene (Fiziksel, duyusal, kimyasal, mikrobiyolojik vb.) işlemleri itiraz muayeneleri de dahil yaptırılır. Sonuçların uygun çıkması halinde kat’i kabulü yapılarak bedeli ödenir. Sonuçların uygun çıkmaması halinde ret olan mal/mallar kaldırtılır ve yerine teslim süresi olsa da yeni mal teslim alınmaz. Yüklenici bu hususları peşinen kabul eder ve herhangi bir hak iddiasında bulunamaz. 10.3.11. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı
ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (dahil) kadar devam eden süredir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : 49 uncu Motorlu Piyade Tugayı 2 Nu.lı Nizamiye Ziyaretçi Yeri / Bingöl
b) Tarihi ve saati : 23.10.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 15 TRY (Türk Lirası) karşılığı 49 uncu Motorlu Piyade
Tugay İhale Komisyon Başkanlığı / Bingöl adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 49 uncu Motorlu Piyade Tugayı 2 Nu.lı Nizamiye Ziyaretçi Yeri / Bingöl adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TAHİN HELVA (80 GR.) 30.000 ADET
POŞET TEREYAĞ (15 GR.) 300.000 ADET
POŞET REÇEL (40 GR.) 300.000 ADET
SUCUK (%100 DANA) 2.000 KG.