• İhale No
    2024/450271
  • İhale Adı
    HASTANE GENELİ İÇİN 52 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIM
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Mayıs 2024 10:00
  • İdare
    Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    19 Nisan 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE VE BÜRO MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

T.C.SAĞLIK BAKANLIĞI-MARMARA ÜNİVERSİTESİ PENDİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

HASTANE GENELİ İÇİN 52 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIM mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/450271
1-İdarenin
a) Adı : T.C.SAĞLIK BAKANLIĞI-MARMARA ÜNİVERSİTESİ PENDİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
b) Adresi : Fevzi Çakmak Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No:10 34899 Üst Kaynarca PENDİK/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 2166254545 -
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : HASTANE GENELİ İÇİN 52 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIM
b) Niteliği, türü ve miktarı : 52 KALEM KIRTASİYE VE MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : T.C.SAĞLIK BAKANLIĞI - Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi- Fevzi Çakmak Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad.No:10 Üstkaynarca Pendik / İSTANBUL - Ayniyat Tüketim Depo
ç) Süresi/teslim tarihi : . idarenin yazılı siparişi doğrultusunda 10 (On) iş günü içerisinde peyder pey sipariş miktarlarının teslimatı yapılacaktır. Yüklenici firma 1'den 52 sıra no'lu kalem de dahil olmak üzere İdarenin onayı alınarak basımı yapılacak ve sipariş miktarlarının teslimatı yapılacaktır. Teslimat programı 31.05.2025 tarihinde sona erecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 10.05.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : T.C.SAĞLIK BAKANLIĞI- Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi -Fevzi Çakmak Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No: 10 Üst Kaynarca / Pendik


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACİL DAHİLİYE HASTA MÜŞAHADE DOKTOR İSTEK VE HEMŞİRE GÖZLEM FORMU 10.000 adet
ACİL SERVİS HASTA MÜŞAHADE DOKTOR İSTEK VE HEMŞİRE GÖZLEM FORMU 400.000 adet
ACİL TIP ANABİLİM DALI TRİYAJ MUAYENE VE TAKİP FORMU 500.000 adet
ALET VE MALZEME TESLİM FORMU 500 cilt
AMELİYATHANE SÜRECİ HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FORMU 1.020 cilt
ANESTEZİ FORMU 600 cilt
ANESTEZİYOLOJİ VE REANİMASYON YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HASTA TAKİP ÇİZELGESİ FORMU 50.000 adet
ANESTEZİYOLOJİ VE REANİMASYON ABD POSTOPERATİF ANALJEZİ TAKİP FORMU 40 adet
ÇOCUK ACİL ÜNİTESİ TRİYAJ FORMU 450.000 adet
YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HASTA TAKİP ÇİZELGESİ FORMU (PR.DR.ASAF ATASEVEN) 30.000 adet
ÇOCUK KİT ÜNİTESİ HASTA İZLEME FORMU 10.000 adet
ÇOCUK KLİNİKLERİ HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU 20.000 adet
ÇOCUK (PEDİATRİ) YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU 7.000 adet
DAHİLİ YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HASTA TAKİP ÇİZELGESİ FORMU 15.000 adet
DOĞUMHANE VE OBSTETRİ EBE/HEMŞİRE GÖZLEM FORMU 5.000 adet
YENİDOĞAN YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU 15.000 adet
ENFEKSİYON RİSKİ BAKIM PLANI FORMU 36 cilt
GEÇİCİ ADLİ RAPOR FORMU 6 cilt
GENEL YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HASTA TAKİP ÇİZELGESİ FORMU 18.000 adet
GÜNÜBİRLİK HASTA TANILAMA BAKIM VE GÖZLEM FORMU 4.000 adet
GÜVENLİ CERRAHİ KONTROL LİSTESİ FORMU 45.000 adet
HASTA DOSYA DÜZENİ KONTROL LİSTESİ FORMU 1.500 adet
HASTANE İÇİ TETKİK VE İŞLEM AMAÇLI TRANSFER FORMU 120 cilt
HASTA TABURCU VE EĞİTİM FORMU 1.200 cilt
HASTA TRANSFER FORMU 60 cilt
HASTAYA AİT OLAN EŞYANIN ADI VE ÖZELLİĞİ FORMU 30 cilt
HEMODİYALİZ İŞLEMİ RIZA BELGESİ 1.000 adet
HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU 70.000 adet
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ HASTA ÖN DEĞERLENDİRME FORMU 70.000 adet
KALP VE DAMAR CERRAHİSİ SERVİSİ HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU 3.000 adet
KARDİYOLOJİ SERVİSİ HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU 7.000 adet
KARDİYOVASKÜLER CERRAHİ HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU 3.000 adet
KEMOTERAPİ ÜNİTESİ HASTA GÖZLEM FORMU 7.200 adet
KORONER YOĞUNBAKIM ÜNİTESİ HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU 6.000 adet
NARKOTİK VE PSİKOTROP İLAÇ FORMU 1.000 cilt
NÖROŞİRURJİ SERVİSİ HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU 2.000 adet
PSİKİYATRİ KLİNİĞİ HEMŞİRE BAKIM VE GÖZLEM FORMU 1.500 adet
SOĞUK ZİNCİR TAKİP FORMU 200 cilt
TELLİ HASTA DOSYASI 5.000 adet
ARŞİV DOSYASI 15.000 adet
AYRAÇLI SEPERATÖRLÜ DOSYA 450 adet
BARKOD ETİKETİ DAR (40*30 mm) 4.500 rulo
BARKOD ETİKETİ GENİŞ (60*30 mm) 5.000 rulo
EX ETİKETİ 2.500 adet
İLAÇ KULLANIM ETİKETİ 50.000 adet
İNTRAVENÖZ MAYİ ETİKETİ 600.000 adet
MİADI YAKIN İLAÇ ETİKETİ 30.000 adet
KAN TORBASI BARKOD ETİKETİ 1.000 rulo
SOLÜSYON/ KREM İLAÇ ETİKETİ 3.000 adet
YÜKSEK RİSKLİ İLAÇ ETİKETİ 10.000 adet
ENSTRÜMAN TANIMLAYICI STRİP 80 tabaka
KENDİNDEN YAPIŞKANLI TABLET ETİKETİ 1.000.000 adet