• İhale No
    2013/57709
  • İhale Adı
    HASTANEMİZ İHTİYACI OLAN 10 KALEM TIBBİ SARF (SÜTUR) MALZEMESİ
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Mayıs 2013 10:00
  • İdare
    Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    08 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

HASTANEMİZ İHTİYACI OLAN 10 KALEM TIBBİ SARF (SÜTUR) MALZEMESİ

DİYARBAKIR KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ - DOĞUMEVİ HASTANESİ - SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Hastanemiz İhtiyacı Olan 10 Kalem Tıbbi Sarf (SÜTUR) Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/57709
1-İdarenin
a) Adresi : BAGCILAR MAHALLESI SANLIURFAYOLU 7.KM 21060 BAĞLAR/DİYARBAKIR
b) Telefon ve faks numarası : 4122519125 - 4122512129
c) Elektronik Posta Adresi : ddhsatinalma@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Ambar Birimine teknik şartnameye uygun olarak Muayene Komisyonu huzurunda Ambar birimini ihtiyacı doğrultusunda 31/12/2013 tarihine kadar peyder pey teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Hastanemiz Ambar Birimine teknik şartnameye uygun olarak Muayene Komisyonu huzurunda Ambar birimini ihtiyacı doğrultusunda 31/12/2013 tarihine kadar ihtiyaçlar firmaya bildirildikten sonra en geç 5 iş günü içerisinde yüklenici uhdesinde kalan malzemeleri mesai saatleri içinde peyder pey teslim edilecektir. Kargo ile gelen malzemeler kabul edilmeyecek olup tekrar iade edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi C Blok 3.Kat İhale Salonu Ş.Urfa Yolu Caddesi Bağcılar Mahallesi BAĞLAR/ DİYARBAKIR
b) Tarihi ve saati : 16.05.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)Teklif edilen tıbbi malzemelerin, Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasınaé kayıtlı olduklarını Ulusal Bilgi Bankası İnternet sitesinden alınmış kayıt formu belgesi ile belgeleyeceklerdir. Tıbbi Malzemeler "t.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden teklif edilen tıbbi malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında veya ihale dosyasında (ürünün markası , UBB barkod nosu firma ve/veya bayi tanımlayıcı numaraları) sunulmalıdır.

b)Tıbbi Cihaz yönetmelikleri uyarınca herhangi bir ürünün veya cihazın Tıbbi Cihaz yönetmelikleri kapsamında olup, olmadığına üretim veya kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vereceğinden Tıbbi Cihaz yönetmelikleri kapsamı dışında kalan ürünler için ise üreticinin /ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup, beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.
c) Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB Barkot Numarasını belirterek “ http://213.139.228.238/C1/IBY%20EKAP%20Sürüm%201006/default.aspx” adresinden "İhale Bildirim Yazılımı (IBY) Sürüm: 2.2.0.10" yazan bölümden hazırlamış olduğu "KIK" uzantılı "xml" dosyasını dijital ortamda (cd, disc, usb vb) İdareye sunmalıdır. c) İstekliler teklif ettikleri kalemlere ilişkin UBB Barkot Numarasını teklif mektubuna yazacaklardır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)Firmalar teklif ettikleri malzemelerin uygunluğu, teknik şartname hükümlerine göre yapılacak olup isteklilerin teklifi numune üzerinden değerlendirilecektir. Bu yüzden istekliler Üçer (3) adet numune vereceklerdir, Teklif ettikleri kalemlere ait Numune vermeyen isteklilerin teklif ettikleri kalemler değerlendirilmeye alınmayacaktır.

b)Firmalar teklif ettikleri malzemelere ait numuneleri (numunelerin üstüne kaçıncı kaleme ait malzeme olduğu ve firmanın adı yazılmalıdır.) ihale saatinden önce orijinal ambalajları içerisinde komisyona listesi ile birlikte verilecek, liste 2 (İki) nüsha olacak ve sıra no, malzeme ismi belirtilecek ve firma tarafından imzalı ve kaşeli olacaktır. Bir nüshası numuneler ile birlikte teslim edilecek, bir nüshası ise firmada kalacaktır şekilde teslim edecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi C Blok 3.Kat İhale Salonu Ş.Urfa Yolu Caddesi Bağcılar Mahallesi BAĞLAR/ DİYARBAKIR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi C Blok 3.Kat İhale Salonu Ş.Urfa Yolu Caddesi Bağcılar Mahallesi BAĞLAR/ DİYARBAKIR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HIZLI EMİLEBİLEN POLYGLAKTİN 910 KESKİN İĞNE 2/0 26 MM 1/2 DAİRE 2.000 ADET
HIZLI EMİLEBİLEN POLYGLAKTİN 910 KESKİN İĞNE 3/0 60 MM 500 ADET
POLYDİOXANE LOOP SÜTUR NO:1 40 MM 1/2 DAİRE 150 CM 50 ADET
POLİPROPİLEN 2/0 26 MM 3/8 DAİRE KESKİN 200 ADET
POLYGLAKTİN 910 SÜTUR NO:1 40 MM 1/2 DAİRE YUVARLAK 15.000 ADET
POLGLAKTİN 910 SÜTUR 2/0 1/2 DAİRE 36 MM YUVARLAK 1.000 ADET
POLYGLAKTİN 910 SÜTUR NO:2/0 1/2 DAİRE 26 MM YUVARLAK 1.000 ADET
POLYGLAKTİN 910 SÜTUR NO:0 1/2 DAİRE 40 MM YUVARLAK 500 ADET
HIZLI EMİLEBİLEN 910 POLYGLACTİN NO:1 40 MM YUVARLAK 3.000 ADET
POLYGLAKTİN 910 SÜTUR 3/0 KESKİN DÜZ İĞNE 60 MM 1.500 ADET