• İhale No
    1990083
  • İhale Adı
    HİDROJEN PEROKSİT CİHAZI BAKIM ONARIM
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    06 Aralık 2020 14:00
  • İdare
    Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    08 Ocak 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 


 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN (Satmalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevket3alma2satinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

.

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın...............................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

JOHNSON&JOHNSON MARKA ASP STERRAD 100S HIDROJENPEROKSİT CİHAZININ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

ıFaturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlannda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 06/12/2019 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SOM

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

*

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

1

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (Esim,Imza,Kaşe)

Erdinç ADIYAMAN Satmalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

F.23.002.01

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI S.B.Ü. BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

JOHNSON&JOHNSON MARKA STERRAD 100S MODEL HİDROJEN PEROKSİT CİHAZININ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI

HARİÇ)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

İŞİN^YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları İŞİN SÜRESİ: 01.01.2020-31.12.2020

İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.

ASP Sterrad

100S

HİDROJEN PEROKSİT

1 ADET

2 DÖNEM

(jolınsoıı&.johnsoıı)

 

 

 

 

 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri Johnson&Johnson Hidrojen Peroksit Cihazı

• Arızalı olsun yada olmasın; sözleşme süresi içinde 2 dönem cihazların genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak;

Kapının ve çember içinin temizliği

Throttle valfın temizliği

Vaporizer ve VaporizerPlate'in temizlenmesi

Hava tankında biriken suyun tahliyesi

Nem tutucu basınç regülatörünün tahliyesi

Egzoz filtresinin tahliyesi

Hava filtresinin temizliği

Baratron testi

Kompresör performans testi Plazma, RF power testi Kaçak testi

DC ve AC elektrik testleri Bakım kiti değişimi(pl-p2)

ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

4.1.     Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

4.2.                         Firma,   bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

5.   GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

5.1.     Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta i<Ji 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

5.2.     Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara aiı sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

5.3.     Firma öncelikle arızalı parçanın onanını yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

5.4.     Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

5.5.     Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

5.6.    Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU'? (CHEK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

5.7.    Yüklenici fırına teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

5.8.    Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen vılhk bal ı;'; planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

5.9.     Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

5.10.     Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 4 (dört) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) i$ günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

5.11.     Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

5.12. Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerek i i kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.


 

5.13. Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Kestel Polikliniği, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, KVC Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

5^14. İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için iicret ödenmeyecektir.

5.15.     Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya “Kullanıcı Eğitimi'’ klinik mühendislik birimde çalışan personele “Teknik Servis Müdahale Eğitimi"' verecek ve sertifıkalandıracaktır.

5.16.       Firma, bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

5.17.     Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz Yönetmeliğrnin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite, kontrol testleri, kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir" ibaresine göre bakım, onarım, kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.

5.18.         Bakım-onarım sözleşme sürecinde cihaza yılda bir kez bakım kiti(PMl&PM2) uygulanacaktır.

5.19.       Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım- onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.

6.   TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

6.1.      Bakım-onarım yapılacak firmasının, teklif verdiği cihaz grubunu kapsayan, “TS 12426 Yetkili Servisler” Tıbbi Cihazlar Kurallar veya "TS 13703 Özel Servisler Tıbbi Cihazlar - Kurallar'’ standartları kapsamında belgelerini sunmalıdır.

6.2.                             Üretici  firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini'7 sunacaktır.

6.3.                        Fiı*ma   teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi , diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye yazılı olarak bilgi verecektir.

6î4.Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHEK - LİST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarım Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

SBÜ Bursa Yüksek İhtisas E.A.K.

Mu ra t, TAMA v

6.5.                            Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)

6.6.                         Bakım  anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS’ de kayıtlı olmalıdır.

 

 
 

 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim