• İhale No
    2080565
  • İhale Adı
    HUKUK FAKÜLTESİ HİZMET BİNALARININ ISITMS SİSTEMLERİNİN BAKIM ONARIM VE GEREKLİ TADİLATIN YAPTIRILMASI.KAYIT NO:127415
  • Sektör
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    14 Temmuz 2020 12:00
  • İdare
    Ankara Üniversitesi Satın Alma Birimi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    13 Temmuz 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İhale Detayları

İhale Bilgileri

125210
HUKUK FAKÜLTESİ HİZMET BİNALARININ ISITMS SİSTEMLERİNİN BAKIM ONARIM VE GEREKLİ TADİLATIN YAPTIRILMASI.KAYIT NO:127415
Döner Sermaye Merkez İşletme Müdürlüğü
Döner Sermaye Merkez İşletme Müdürlüğü
Doğrudan Temin
TEKLİF NO:127415 SATIN ALINACAK MALZEME: HUKUK FAKÜLTESİ HİZMET BİNALARININ ISITMS SİSTEMLERİNİN BAKIM ONARIM VE GEREKLİ TADİLATIN YAPTIRILMASI. NOT: TEKNİK ŞARTNAMEYE UYGUN OLARAK YÜKLENİCİ MALZEMEYİ MONTAJI YAPILMIŞ ÇALIŞIR ŞEKİLDE TESLİM EDECEKTİE. MONTAJ ESNASINDA EK OLARAK GEREKEBİLERCEK BÜTÜN MALZEMELERİ YÜKLENİCİ FİRMA KARŞILIYACAK MÜDÜRLÜĞÜMÜZ HERHANGİ BİR ÖDEME YAPMIYACAKTIR. (YÜKLENİCİ İŞİN YAPILACAĞI YERİ GÖRÜP TEKLİF VERMELERİ GEREKMEKTEDİR.) EK: TEKNİK ŞARTNAME. DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR 1- Bu Teklif 14.07.2020 Salı tarih ve saat 12:00’a kadar gönderilecektir. 2- Teklif Mektubumuzun sayısı teklif zarfı üzerine yazılacaktır. 3- İstekliler Teklif mektuplarında; teklif edilen mal, cihaz ve diğer malzemelerin marka ve modelleri ile menşei ülkeyi belirterek fiyatlarını Türk Lira (TL)'sı cinsinden vereceklerdir. 4- Teklif mektupları kapalı olarak, imzalı ve kaşeli verilecektir. Kaşe üzerinde veya Teklif Mektubunda isteklinin Vergi Dairesi ve Numarası yazılı olacaktır. Faks veya email ile verilen tekliflerin asılları 3 (üç) gün içinde idareye teslim edilecektir. 5- Tekliflerin geçerlilik süresi en az 30 takvim günü olacaktır. Siparişe müteakip malzemelerin kaç günde teslim edileceği teklif mektubunda belirtilecektir. Teklifler aksi belirtilmedikçe Birim fiyat üzerinden değerlendirilecektir. Şartlı teklifler ile yukarıda belirtilen hususlara aykırı teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. 6- Teklif edilecek mal/hizmet sipariş mektubunda yer alan birime teslim edilecektir. 7- Teklif ile ilgili olarak yapılacak her türlü yazışmalar Faks veya Elektronik ortamda yapılan tebligatlar 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 65 nci maddesi gereğince tebliğ yerine geçerlidir. Ayrıca posta ile bildirim yapılmayacaktır. 8- Malzemeler, hiç kullanılmamış ve Teknik şartnamede aksi kararlaştırılmadığı durumlarda orijinal ambalajında teslim edilecektir.Bilişim malzemeleri üretici firma garantisi altında olacaktır. 9- İstekliler; İdarenin istemesi halinde teklif etmiş oldukları ürünlerin yetkili satıcısı olduklarına dair üretici, genel dağıtıcı, distribütör veya ilgili kurum ve kuruluşlardan alacakları yetki belgelerinin asıllarını veya tasdik edilmiş örneklerini sunacaklardır. 10-Teklif edilen ürünlerin garantileri ile garanti süresince Satış Sonrası Bakım Onarım ve Yedek Parça Temini hususlarını isteklilerin taahhütleri altındadır. 11-Teklif edilen malzemeler İdarece verilecek siparişe göre en geç siparişte belirtilen günün mesai saati bitimine kadar belirtilen adrese teslim edilecektir. Teslimatın gecikmesi durumunda teslim süresi bitiminden itibaren her geçen gün için sipariş bedelinin %0,05 (onbindebeşi) oranında ceza uygulanacaktır. Ceza bedeli fatura bedelinden tahsil edilecektir. Teslimin 10 günü geçmesi halinde ( 4734 Sayılı Kamu İhale Mevzuatında yer alan mücbir sebepler ile veya süresi içerisinde idareye gerekçesini bildiren yazı ile başvurulması ve gerekçenin idarece kabul edilmesi durumları hariç) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 10. maddesinin (f) fıkrası kapsamında İdaremizin sonraki alımlarında teklifleri kabul edilmeyecektir. Ayrıca yüklenicinin bağlı bulunduğu Ticaret Odası ve/veya Meslek Odasına taahhüdünü yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir. 12-İstekliler teklif vermeleri halinde, yukarıda belirtilen idari şartları okuyarak ve varsa teknik şartnamesine uygun bir şekilde mal/hizmeti yerine getireceklerini kabul ederek teklif vermiş sayılırlar.

İhalenin Yapılacağı Tarih ve Saat

Döner Sermaye Merkez İşletme Müdürlüğü
YETER ULUSOY (HUKUK FAKÜLTESİ
0312 595 51 92
Dosya Ekleri
Sıra Dosya Açıklaması İhale Numarası Dosya Adı
1 TEKNİK ŞARTNAME. 125210 HUKUK_FAKÜLTESİ_ISITMS_SİSTEMİ_TAMİRATI_TEKNİK_ŞARTNAMESİ130720201043.pdf Dosya İndir

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim