• İhale No
    2013/27526
  • İhale Adı
    İÇECEK SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Nisan 2013 10:00
  • İdare
    Çanakkale 2. Kolordu Komutanlığı
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İÇECEK SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 2 KOR.K.

İKİ KISIM İÇECEK (MEYVE SUYU 200 ML.'LİK NEKTAR VE GAZLI İÇECEK (MEYVELİ) 330 ML.LİK ) ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/27526
1-İdarenin
a) Adresi:HOCA HAMZA MAH. TUGSAVUL CAD. 15 17500 - GELİBOLU/ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası:2865661137 - 2865666898
c) Elektronik Posta Adresi:2korihale@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :18'inci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı Tüketim Malzemeleri 101 Mal Saymanlığı Ortaköy / Gelibolu / Çanakkale
c) Teslim tarihi:İşe başlama tarihi: 02 Mayıs 2013 10.3.1. ilgili mal kalemi için 10.2.1. maddesinde belirtilen tarihten itibaren, İşe başlama tarihi ve sözleşme süreci başlayacaktır. 10.3.2. Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Ancak sözleşme, İhale sürecinin gerektirdiği sebeplerle 10.2.1. maddesinde belirtilen işe başlama tarihinden sonraki bir tarihte imzalanır ise, İşe başlama tarihi olarak sözleşmenin imzalandığı tarih kabul edilecektir. 10.3.3. İdare tarafından ayrıca bir işe başlama tebligatı verilmeyecek, Mallar defaten (tek partide) teslim alınacaktır. 10.3.4. Malın teslim süresi, işe başlama tarihinden itibaren 20 (YİRMİ) takvim günüdür. 10.3.4.TESLİM PROGRAMI Yüklenici, Malın herhangi bir sebeple normal teslim süresi içerisinde teslim edilmemesi (veya teslim edilen malların muayenelerde reddedilmesi) halinde; yükleniciye sözleşmenin 34üncü maddesinde belirtildiği üzere en az ON (10) günlük ihtarlı süre verilecek, bu süre içerisinde de malın teslim edilmemesi (veya teslim edilen malların muayenelerde reddedilmesi) halinde sözleşmenin 35inci maddesinde belirtildiği üzere sözleşme feshedilecektir. Taahhüt edilen malın son teslim günü, tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. 10.3.5. TESLİM ALMA/TESLİM ETME a. Yüklenici, iş günlerinde (08:00-15:00) saatleri arasında mal saymanlığına (cezasız olarak) teslim edilebilecektir. Yüklenici muayene edilmek üzere teslim ettiği malın ret edilmesi halinde, ret edilen malın yerine teslim süreleri içerisinde 1 (BİR) defa mal teslim etme hakkına sahiptir. Taahhüt ettiği malı teslim sürelerine uygun olarak yerine getirmediği takdirde, idare tarafından çekilecek ihtarlı süre içerisinde, yüklenici 1 (BİR) defa mal getirme hakkına sahiptir. b. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. Mal teslim/değiştirme tarihlerinin son gününün, tatil gününe rastlaması halinde; teslimat takip eden ilk iş gününde yapılacak, bu durumda herhangi bir gecikme cezası uygulanmayacaktır. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise; cezalı sürenin başlangıcı olarak, tatil gününe isabet eden teslim tarihi esas alınacaktır. c. Noksan miktarlı mal teslim edilmeyecek/teslim alınmayacaktır. ç. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. d. Taahhüt edilen malların şartnamede belirtilen esaslara göre teslim edilmemesi sebebiyle, 4735 sayılı Kanunun 20/a maddesi gereğince yükleniciye 34. maddesinde belirtilen ihtarlı süre verilmesi halinde; ihtar çekilmesine sebebiyet veren, en son kusurlu işlemin tarihinden itibaren, ihtarnamenin yükleniciye tebliğ edildiği tarihe kadar, mal tesellümü ve tebligatı durdurulacaktır. Şu kadar ki; yüklenici, ihtarnamenin resmi posta yoluyla kendisine tebliğini beklemeksizin idare tarafından tebliğ edilmesini ve böylece mal tesellümüne devam etmeyi talep ettiğini idareye yazılı olarak bildirir ve bu talep idare (mal saymanlığı) tarafından uygun bulunursa; ihtarnamenin mal saymanlığındaki nüshasının arkasına yüklenicinin kendi el yazısı ile tarafıma noter yoluyla gönderilen işbu ihtarnameyi kendi talebim ve rızam ile idarede tebellüğ ediyor, bu tebellüğden doğan yükümlülükleri kabul ediyorum şerhi düşüldükten sonra firma kaşesi ve imzasıyla tebellüğ ettirilir. Bu durumda bu tebliğin tarihi, ihtarnamenin tebellüğ tarihi olarak kabul edilir ve ihtarlı süre bu tarihten geçerli olmak üzere işletilerek mal tebligatı verilebilir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:2’nci Kolordu İhale Komisyon Başkanlığı Gelibolu
b) Tarihi ve saati:16.04.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı 2’nci Kolordu İhale Komisyon Başkanlığı Gelibolu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 2’nci Kolordu İhale Komisyon Başkanlığı Gelibolu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
POŞET MEYVE SUYU 200 ML.LİK NEKTAR (VİŞNE NEKTARI 60.000 ADET, ŞEFTALİ NEKTARI 60.000 ADET) 120.000 ADET
GAZLI İÇECEK (MEYVELİ) 330 ML.LİK 70.000 ADET