• İhale No
    2015/59485
  • İhale Adı
    İLİMİZ SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI 112 ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ İSTASYONLARINDA GÖREVLİ PERSONELLERE 25 KALEM GIDA MALZEMESİ
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Mayıs 2015 10:00
  • İdare
    Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Afyonkarahisar
  • İşin İli
    Afyonkarahisar
  • Yayın Tarihi
    14 Mayıs 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İLİMİZ SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI 112 ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ İSTASYONLARINDA GÖREVLİ PERSONELLERE 25 KALEM GIDA MALZEMESİ

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

İlimiz Sağlık Müdürlüğüne bağlı 112 acil sağlık hizmetleri istasyonlarında görevli personellere 25 kalem gıda malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/59485
1-İdarenin
a) Adresi : DERVISPASA MAHALLESI DR. MAHMUT HOCA CADDESI 03200 AFYONKARAHİSAR MERKEZ/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve faks numarası : 2724440430 - 2722147524
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 25 Kalem Gıda Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Malzemeler İl Sağlık Müdürlüğü ambarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : -Malzemeler her ayın ilk haftası İl Sağlık Müdürlüğü ambarına teslim edilecektir. -Yüklenici her bir kalem malzemenin her ay 1/7'ini idareye teslim edecektir. -Yüklenici her ay teslim edeceği 25 kalem malzemeyi 11 eşit parçaya ayıracak ve kolilenmiş halde teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İl Sağlık Müdürlüğü Dervişpaşa Mah.Dr.Mahmut Hoca Cad.Merkez/AFYONKARAHİSAR
b) Tarihi ve saati : 22.05.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

-İstekliler Gıda,Tarım ve Hayvancılık Bakanlığına ait İŞLETME KAYIT BELGESİ'ni ihale dosyasında sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

- İstekliler tüm ürünlere ait 1'er adet numuneyi ihale saatinden önce komisyona teslim etmek zorundadır.

- Tüm ürünler için 1 'er adet numuneyi ihale saatinden önce komisyona teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

-İstekliler, ihale komisyonuna sunacak olduğu numunelerin üzerinde firma adı ve kalem sıra numaralarını belirtmelidirler.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İl Sağlık Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri Şubesi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Afyonkarahisar Merkez Şubesi IBAN NO:TR68 0001 2009 1830 0005 0000 64 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İl Sağlık Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri Şubesi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BARBUNYA (400 GR) 2.310 adet
TON BALIĞI (160 GR ) 2.310 adet
MERCİMEK ÇORBASI (76 GR ) 1.155 adet
TAVUK ÇORBASI (63 GR ) 1.155 adet
PİLAVLIK PİRİNÇ (1 KG) 154 adet
TARHANA ÇORBASI (62 GR ) 1.155 adet
MAKARNA (500 GR) 770 adet
PİLAVLIK BULGUR (1 KG) 154 adet
ERİŞTE (500 GR) 385 adet
TEL ŞEHRİYE (500 GR) 77 adet
AYÇİÇEK YAĞI (5LT) 77 adet
DOMATES SALÇASI (830 GR) 154 adet
TUZ (500 GR) 77 adet
REÇEL (20GR) 6.930 adet
BAL (20GR) 6.930 adet
TEREYAĞI (15 GR) 6.930 adet
ÇİKOLATA (15 GR) 6.930 adet
ZEYTİN VAKUMLU (1 KG) 154 adet
ÜÇGEN PEYNİR 8’Lİ PAKET (15 GR) 924 adet
KAKAOLU SÜT (200ML) 4.620 adet
SADE SÜT (200ML) 4.620 adet
MEYVE SUYU ŞEFTALİ (200ML) 4.620 adet
MEYVE SUYU VİŞNE (200ML) 4.620 adet
ÇAY (1 KG) 154 adet
KÜP ŞEKER (750 gr veya 1 kg) 385 adet