• İhale No
    2024/391575
  • İhale Adı
    İŞ KIYAFETİ ALIMI
  • Sektör
    Konfeksiyon, Tekstil, İş Güvenliği Malzeme ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Nisan 2024 10:30
  • İdare
    Bartın İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Bartın
  • İşin İli
    Bartın
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    27 Mart 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İŞ KIYAFETİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

İŞ KIYAFETİ ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/391575
1-İdarenin
a) Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : KIRTEPE MAHALLESI ARIFLER SOKAK 74100 BARTIN MERKEZ/BARTIN
c) Telefon ve faks numarası : 3782283655 - 3782270296
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : İŞ KIYAFETİ ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 34 KALEM İŞ KIYAFETİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Bartın İl Sağlık Müdürlüğü Sarf Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : Yükleniciler ihale konusu ürünleri tek parti halinde sözleşmenin imzalanmasına müteakip 60 (altmış takvim günü içerisinde hafta içi mesai saatleri içerisinde (09:00-16:00 arası) Bartın İl Sağlık Müdürlüğü Sarf deposuna, ilgili personel tarafından gösterilen yere teslim edeceklerdir . Sözleşme aynı zamanda sipariş yerine geçip, ayrıca sipariş gönderilmeyecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasını müteakip işe başlanacaktır


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 24.04.2024 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Mercan Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KIŞLIK MONT (UMKE PERSONELİ) 75 adet
BUFF (UMKE PERSONELİ) 75 adet
YAZLIK YELEK (UMKE PERSONELİ) 75 adet
KIŞLIK PANTOLON (UMKE PERSONELİ) 75 adet
YAZLIK PANTOLON (UMKE PERSONELİ) 75 adet
KIŞLIK UZUN KOLLU TİŞÖRT (UMKE PERSONELİ) 75 adet
YAZLIK KISA KOLLU TİŞÖRT(UMKE PERSONELİ) 75 adet
YAZLIK UZUN KOLLU TİŞÖRT (UMKE PERSONELİ) 75 adet
BALAKLAVA(KAR BERESİ)(UMKE PERSONELİ) 75 adet
AYAKKABI (UMKE PERSONELİ) 75 adet
BOT (UMKE PERSONELİ) 75 adet
SOĞUK İKLİM ELDİVENİ (UMKE PERSONELİ) 75 adet
SOĞUK İKLİM ÇORABI (UMKE PERSONELİ) 75 adet
TERMAL İÇLİK (UMKE PERSONELİ) 75 adet
BOYUNLUK-BERE (UMKE PERSONELİ) 75 adet
MEVSİMLİK MONT (UMKE PERSONELİ) 75 adet
İŞÇİ TULUMU (TEKNİK PERSONEL) 13 adet
PANTOLON (TEKNİK PERSONEL) 29 adet
YAZLIK KISA KOLLU TİŞÖRT (TEKNİK PERSONEL) 29 adet
KIŞLIK UZUN KOLLU TİŞÖRT (TEKNİK PERSONEL) 29 adet
İŞ AYAKKABISI (TEKNİK PERSONEL) 21 adet
GÜNLÜK AYAKKABI (TEKNİK PERSONEL) 13 adet
ÇİZME (TEKNİK PERSONEL) 21 adet
İŞ POLARI- KIŞLIK (TEKNİK PERSONEL) 17 adet
YELEK (TEKNİK PERSONEL) 14 adet
YAĞMURLUK (TEKNİK PERSONEL) 21 adet
BERE (TEKNİK PERSONEL) 21 adet
KABAN (TEKNİK PERSONEL) 14 adet
ASKILI TULUM (TEKNİK PERSONEL) 16 adet
AYAKKABI (SPOR)- (MUTFAK PERSONELİ) 4 adet
AŞÇI İŞ FORMASI (ALT ÜST TAKIM) (MUTFAK PERSONELİ) 2 adet
AŞÇI YARDIMCISI İŞ FORMASI (ALT ÜST TAKIM) (MUTFAK PERSONELİ) 6 adet
AŞÇI ÖNLÜĞÜ (MUTFAK PERSONELİ) 4 adet
BULAŞIK ÖNLÜĞÜ (MUTFAK PERSONELİ) 4 adet