• İhale No
    2012/20786
  • İhale Adı
    KARABAĞLAR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ ŞANTİYE HİZMETLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE BORDÜR, ÇİM BORDÜR VE KUMLU BETON PARKE SATIN ALINMASI
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Şubat 2012 14:00
  • İdare
    KARABAĞLAR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    17 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KARABAĞLAR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ ŞANTİYE HİZMETLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE BORDÜR, ÇİM BORDÜR VE KUMLU BETON PARKE SATIN ALINMASI
K a ra ba ğ la r B elediy esi F en İşleri M üdürlüğ ü
Karabağlar Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Şantiye Hizmetlerinde Kullanılmak Üzere Bordür, Çim Bordür Ve Kumlu Beton Parke Satın Alınması alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/20786
1-İd arenin
a) Adresi : Çalıkuşu Mah. 3209 Sok 47 35230 Karabağlar İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2324147783 - 2324147839
c) Elektronik Posta Adresi : serdarsaygili@karabaglar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İsmail Sivri Bulvarı 222 sk. no: 500 Mustafa Kemal Mah. Gediz- Buca /İzmir adresinde bulunan şantiye ambarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : sözleşme imzalanmasına müteakip 25 takvim günü içerisinde idarenin siparişine göre peyderpey teslim edecektir.
3- İha lenin
: İzmir Karabağlar Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri
a) Yapılacağı yer : Müdürlüğü İhale Salonu Eskiizmir Cad. No.57/A Baturlar Apt.
Karabağlar/İzmir
b) Tarihi ve saati : 27.02.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı : İzmir Karabağlar Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Eskiizmir Cad. No.57/A Baturlar Apt. Karabağlar/İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Karabağlar Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Salonu Eskiizmir Cad. No.57/A Baturlar Apt. Karabağlar/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
70 lik BORDÜR (15X30X70CM) 70 lik BORDÜR (15x30x70cm) 5600,000 MT
50’lik BORDÜR (10X20X50CM) 2500,000 MT
KUMLU KIRMIZI PARKE (10X20X8CM) 500,000 M2
KUMLU SİYAH PARKE(10X20X8CM) 500,000 M2