• İhale No
    2014/93928
  • İhale Adı
    KARTUŞ VE TONER ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Ağustos 2014 10:00
  • İdare
    ATAŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    08 Ağustos 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KARTUŞ VE TONER ALIMI

ATAŞEHİR BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

KARTUŞ VE TONER ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/93928
1-İdarenin
a) Adresi : Barbaros Mah. Şebboy Sok. No: 4/A Batıataşehir ATAŞEHİR/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2166870797
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@atasehir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 17 KALEM MAL ALIMI Malzemelerin tür ve miktarı ektedir;
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı günden itibaren 15 gün içerisinde malzemeler eksiksiz ve teknik şartnameye uygun bir şekilde Bilgi İşlem Müdürlüğüne teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Barbaros Mah. Şebboy Sok. 4/A Ataşehir/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 18.08.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Malların idareye tesliminden sonra toner ve kartuşlar garanti kapsamında bulunan yazıcılarda arıza çıkardığında bu cihazları garanti kapsamı dışında bırakacağından bu tür ürünler idarenin belirlemiş olduğu ürünlerle değiştirilmek ve bakım onarımı yapmak zorundadır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ataşehir Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü-Satınalma Şefliği adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ataşehir Belediye Başkanlığı-Destek Hizmetleri Müdürlüğü-İhale Büro 7.kat adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TONER SAMSUNG SCX-4521 10 ADET
TONER KONİCA MİNOLTA BH 40P (TN412) 10 ADET
TONER KONİCA MİNOLTA C20 K (TN318) 7 ADET
TONER KONİCA MİNOLTA C35 K 10 ADET
TONER XEROR 3435 5 ADET
TONER REXROTARY NRG 4000 1 ADET
TONER KONİCA MİNOLTA 1390 3 ADET
TONER CANON 4570 (728) 2 ADET
TONER HP 1102 (85A) 20 ADET
TONER KONİCA MİNOLTA C25 K (TNP27) 4 ADET
TONER KONİCA MİNOLTA BİZHUB 20 (TNP24) 20 ADET
TONER KONİCA MİNOLTA MAGICOLOR 4650 K 3 ADET
TONER KONİCA MİNOLTA MAGICOLOR 4650 Y 5 ADET
TONER KONİCA MİNOLTA MAGICOLOR 4650 M 5 ADET
TONER KONİCA MİNOLTA MAGICOLOR 4650 C 4 ADET
TONER REX ROTARY 2550 K 1 ADET
KARTUŞ HP 1005 - 1006 (35A) 2 ADET