• İhale No
    2013/4770
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Şubat 2013 14:00
  • İdare
    EDİRNE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    17 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
EDİR NE K AM U H ASTAN E B İRL İĞ İ
Toplu Kit Karşılığı Cihaz Kullanımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/4770
1-İda re nin
a) Adresi : Sarıca Paşa Mah. Çukur Çeşme Sok. 4 22100 Edirne Merkez/Edirne
b) Telefon ve faks numarası : 2842145510 - 2842144244
c) Elektronik Posta Adresi : omer.taskin@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Edirne Devlet Hastanesi Laboratuvar Ambarı, Keşan Devlet Hastanesi Laboratuvar Ambarı, Uzunköprü Devlet Hastanesi Laboratuvar Ambarı
c) Teslim tarihleri : Teslimatlar, sözleşme imzalandıktan sonra Edirne Keşan ve
Uzunköprü Devlet Hastaneleri ' nin talepleri doğrultusunda
31/12/2014 tarihine kadar ihtiyaca binaen peyder pey siparişin tebliğ edildiği tarihten itibaren en geç 15 gün içinde yapılacaktır. Teslimatlar mesai saatleri (08:00-16:00) içinde ilgili hastanenin Laboratuvar ambarı memurluklarına yapılacaktır. Kargoyla malzeme teslimi kabul edilmeyecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Edirne Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 15.02.2013 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a) İstekliler teklif etmiş oldukları malzemelerin her birine ait onaylanmış ürün numarasını (ürün barkodunu) T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası Web sitesinden alınan kayıt çıktısının teklif
dosyasında sunacaklardır. Barkod numarası olmayan veya geçici barkod numarası ile teklif edilen malzemelerin teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır.
b)İsteklilerin teklif etmiş oldukları cihazın ve kitlerin mutlaka T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal
Bilgi Bankasına bildirilmiş olacak, bu kayıt ve bildirimlerde “Sağlık Bakanlığından Onaylıdır ” İbaresi yer alacaktır.
c)İhaleye iştirak eden; ithalatçı veya üretici ise T.C.Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasından ithalatçı veya üreticinin ürünlerine alt bayi olduklarını gösterir belgeyi ihale dosyasında sunması zorunludur.
Bu belgeler (a, b ve c bentlerinde ) kalem bazında hazırlanacak olup, hangi kalemlere ait oldukları sunulan
belgelerin üzerinde yazılacaktır.
d)Tıbbi Cihaz Uygulama Yönetmeliğine göre kapsam dışı olan malzemelerin kapsam dışı olduklarını gösterir üretici firma veya distribütör firma tarafından verilmiş belge yada resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösterir belge ihale teklif zarfında sunulacaktır.
e)İstekliler HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD) sözleşme aşamasında sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a. Cihazın ve kitlerin teknik özelliklerini gösteren teknik dokümanlar, kullanım ve bakımla ilgili bilgiler, Türkçe kullanım kılavuzu ve katalogların orjinalleriyle türkçe açıklamaları ihale teklif zarfında sunulması zorunludur.
b. Firmalar şartnamedeki maddelere göre teknik şartnameye yanıt vereceklerdir.Bu cevaplar marka,
model, . cihazı ve kiti teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklif veren firmanın antetli kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından onaylanmış olarak verilmesi zorunludur.
c. Cihazlar 10 (on) yaşında büyük olmamalıdır ve cihazın yaşı imalat tarihi ve seri numarası ile
belgelendirilecektir. Sözleşme süresi sonunda cihazın yaşının 10 (on) yılı geçmemiş olmasına dikkat
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kamu Hastaneleri Birliği
Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Edirne Şubesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği IBAN: TR590001200933500005000048 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KAN SAYIMI 150.000 TEST
RETİKÜLOSİT 1.000 TEST
PROTROMBİN ZAMANI (PT) 23.000 TEST
AKTİVE PARSİYEL TROMBOPLASTİN ZAMANI (APTT) 21.000 TEST
İDRAR STRİBİ 80.000 ADET
ASO 7.500 TEST
CRP 43.000 TEST
RF 10.000 TEST
FORVARD+REVERSE KAN GRUBU KARTI 15.800 TEST
CROSS-MATCH (ÇAPRAZ UYGUNLUK) KARTI 3.800 TEST
DİRECT COOMBS 200 TEST
İNDİRECT COOMBS 390 TEST
YENİ DOĞAN KARTI 200 TEST
RH SUBGRUP+KELL KARTI 100 TEST
KAN GAZI 11.000 TEST
KAN GAZI 1.000 TEST