• İhale No
    2015/111008
  • İhale Adı
    LABARATUVAR CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Eylül 2015 10:00
  • İdare
    ABDULLAH GÜL ÜNİVERSİTESİ Mühendislik Fakültesi
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    27 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

LABARATUVAR CİHAZI SATIN ALINACAKTIR

MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ABDULLAH GÜL ÜNİVERSİTESİ

Mühendislik Fakültesi Makine Mühendisliği Labaratuvar Cihaz alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/111008
1-İdarenin
a) Adresi : Barbaros Mah. Erkilet Bulvarı Sümer Kampüsü A blok 38039 KOCASİNAN/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası : 3522248800 - 3523388828
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Mühendislik Fakültesi Makine Mühendisliği Bölümü Laboratuvarı için 29 Kısım Cihaz Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Abdullah Gül Üniversitesi Rektörlüğü Mühendislik Fakültesi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonraki ilk gün işe başlanacak olup, işin süresi 75 (yetmişbeş) takvim günüdür. Taahhüt konusu, malzeme ihtiyaç listesinde beyanı bulunan ve istekli üzerine ihale edilen mallar, yukarıda belirtilen işin süresi içerisinde kalmak şartı ile istenirse kısım kısım teslim edilebilecektir. (İstekli üzerine bir kısım ihale edilmiş ise malzemenin tamamı tek seferde teslim edilecektir. (Kısımların kalem miktarı bölünmeksizin))


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sümer Kampüsü Rektörlük Hizmet Binası Genel Sekreterlik Toplantı Salonu Barbaros Mahallesi, Erkilet Bulvarı, Kocasinan KAYSERİ
b) Tarihi ve saati : 17.09.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı Abdullah Gül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı KAYSERİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 17 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Abdullah Gül Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı T. Vakıflar Bankası T.A.O./ Düvenönü Şubesi TR25 0001 5001 5800 7298 3877 44 Nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Abdullah Gül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı -Sümer Kampüsü Barbaros Mahallesi, Erkilet Bulvarı, Kocasinan KAYSERİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Statik Sistem Deney Seti 2 adet
Malzeme Stress/Strain Deney Seti 2 adet
Kiriş Deney Seti (Truss Set) 1 adet
Venturi Aparatı 2 adet
Hidrolik/Pnömatik Sistem 2 adet
Tellerdeki Mayetik Kuvvetler (Akım Terazisi Deney Seti) 1 adet
Isının Mekanik Eş Değeri Deney Seti 2 adet
Isının Elektriksel Eş Değeri Deney Seti 1 adet
Temal Genleşme Deney Seti 2 adet
Temal Verimlilik Deney Seti 1 adet
Isı Makinesi/Gaz Yasası Deney Seti 2 adet
İdeal Gaz Kanunu Deney Seti 1 adet
Isı İletimi Deney Seti 2 adet
Mekanik Dalga Düzeneği 1 adet
Renozans Tüpü Deney Seti 1 adet
Dalga Harketi Gösterim Seti 1 adet
Isının Mekaniksel Eş Değeri Tüpü Deney Seti 2 adet
Sürtünmesel Enerji Teansferi Deney Seti 2 adet
Hidro Enerji Transferi Deney Seti 2 adet
Termoelektrik Enerji Transferi Deney Seti 2 adet
Güneş Enerjisi Enerji Transferi Deney Seti 2 adet
Enerji Transferi Kalorimetre Deney Seti 1 adet
Pil Enerji Transferi Deney Seti 1 adet
Yenilenebilir Enerji Kiti Deney Seti 2 adet
Yakıt Hücresi Eğitim Seti 2 adet
Demonte Edilebilir Yakıt Hücresi 2 adet
Hidrojen Yakıt Hücresi 2 adet
Komple Dalgalar Deney Seti 1 adet
CNC Tezgah 1 adet