• İhale No
    2013/41891
  • İhale Adı
    LABORATUAR SONUÇ KARŞILIĞI CİHAZ KULLANIMI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mayıs 2013 10:00
  • İdare
    KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Kahramanmaraş
  • İşin İli
    Kahramanmaraş
  • Yayın Tarihi
    10 Nisan 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
LABORATUAR SONUÇ KARŞILIĞI CİHAZ KULLANIMI SATIN ALINACAKTIR
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

2013 Yılı Doku Tiplendirme Laboratuarı Sonuç Karşılığı Cihaz Kiralama İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/41891
1-İdarenin
a) Adresi:Yörük Selim Mahallesi Gazi Mustafa Kuşcu Cad. No:32 MERKEZ KAHRAMANMARAŞ KAHRAMANMARAŞ MERKEZ/KAHRAMANMARAŞ
b) Telefon ve faks numarası:3442212730 - 3442211001
c) Elektronik Posta Adresi:ksudsi@ksu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Kahramanmaraş Sütcü İmam Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi
c) Teslim tarihi:Malın/İşin teslim süresi 200 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip sözleşme süreleri içinde verilecek olan sipariş tarihini izleyen 15 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kahramanmaraş Sütcü İmam Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Atabay Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:03.05.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler: UBB kayıtları. İhalede teklif cetvelinin döküman halinde ve CD ile kik uzantılı XML formantında sunulması zorunludur. Sözleşme esnasında yine firma üzerinde kalan kalemlerin ayrıca kik uzantılı XML formatında sunulması zorunludur. Ayrıca ihale sonrası teslim edilen her faturanın ekinde fatura tarihli TİTUBB ekranından firma bayi ilişkisini belgeleyen internet çıktısının sunulması zorunludur.Teklif edilen kalemlerin SUT KODLARI - SUT FİYATLARI ayrıca döküman olarak verilecek olup SUT kaydı ve fiyatı bulunmayan malzemelerin 2013 yılı için KİK teki en düşük 5 fiyatın ortalama fiyatının verilmesi zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Firmalar teklif verdikleri ürünlerin teknik şartnamelerine cevap yazacaklardır. Ayrıca ihalede teklif edilen ürünle ilgili tanımlayıcı katalog verilecektir. İhale değerlendirme aşamasında numune isteneceği durumlarda idare numune talep edebileceklerdir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Tıbbi sarf malzeme alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kahramanmaraş Sütcü İmam Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 105 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Kahramanmaraş Halk Bankası Hesap NO: TR320001200135100005100012 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kahramanmaraş Sütcü İmam Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MTHFR C677T Mutasyonu Tanı Kiti 250 Sonuç
MTHFR A1298C Mutasyonu Tanı Kiti 250 Sonuç
Faktör V Leiden G1691A Mutasyonu Tanı Kiti 250 Sonuç
Faktör II (Prothrombin) 20210 Mutasyonu Tanı Kiti 250 Sonuç
DMD Mutasyonu Tanı Kiti 50 Sonuç
Kromozom 5q13 anomali tespit kiti 50 Sonuç
Panel reaktif antikor sınıf 1 tarama akımsitometri kiti 600 Sonuç
Panel reaktif antikor sınıf 2 tarama akımsitometri kiti 600 Sonuç
Panel reaktif antikor sınıf 1 tanımlama akımsitometri kiti 100 Sonuç
Panel reaktif antikor sınıf 2 tanımlama akımsitometri kiti 100 Sonuç
HLA-ABDR PCR SSP kiti (Düşük-orta çözünürlük) 400 Sonuç