• İhale No
    2024/362896
  • İhale Adı
    MALİ HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI TAŞINIR MAL KAYIT TAKİP ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Nisan 2024 14:30
  • İdare
    İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI MAL ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    25 Mart 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE VE BÜRO MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI MAL ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

MALİ HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI TAŞINIR MAL KAYIT TAKİP ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/362896
1-İdarenin
a) Adı : İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI MAL ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : MİMAR SİNAN MAH. 9 EYLÜL MEYDANI NO:9/1 (KÜLTÜRPARK 1 NOLU HOL) KONAK/İZMİR 35220 KONAK/İZMİR
c) Telefon ve faks numarası : 2322931530 - 2322934246
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : MALİ HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI TAŞINIR MAL KAYIT TAKİP ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI - 2 KISIM 8 İŞ KALEMİ (20.000 PAKET A4 FOTOKOPİ KAĞIDI, 15.000 ADET KLASÖR MEKANİZMALI GENİŞ, 200.000 ADET DOSYA PLASTİK TELLİ, 200.000 ADET DOSYA PLASTİK POŞET, 20.000 ADET ZARF 11X22CM, 50.000 ADET ZARF 25X35CM, 500 ADET İMZA KARTONU 10 YAPRAKLI, 200 ADET İMZA KARTONU 20 YAPRAKLI)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : MALLAR, İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ UZUNDERE MERKEZ AMBARI 3962/30 SK. NO:155 UZUNDERE / İZMİR ADRESİNE TESLİM EDİLECEKTİR.
ç) Süresi/teslim tarihi : MALLAR, YÜKLENİCİ İLE İDARE ARASINDA SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINDAN İTİBAREN 30 (OTUZ) TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE TESLİM EDİLECEKTİR.
d) İşe başlama tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINDAN İTİBAREN


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 17.04.2024 - 14:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI (MİMAR SİNAN MAHALLESİ 9 EYLÜL MEYDANI NO:9/1 KÜLTÜRPARK 1 NOLU HOL KONAK/İZMİR)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

Standarta ilişkin belgeler:

İstekliler,  1. kısımdaki fotokopi kağıtları için EN 12281 belgesini veya uluslararası eşdeğer bir belgeyi teklifleri ile birlikte vereceklerdir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FOTOKOPI KAGIDI A4 80 GR. ( 1 KOLI = 5 PAKETTIR ) 20.000 paket
KLASOR MEKANIZMALI GENIS PLASTIK 7 CM 15.000 adet
DOSYA PLASTIK TELLI 200.000 adet
DOSYA PLASTIK POSET ( 1 PAKET= 100 ADET) 200.000 adet
ZARF 11X22 PENCERELI 20.000 adet
ZARF 25X35 SARI KESE ZARF ORTA 50.000 adet
IMZA KARTONU 10 YAPRAKLI 500 adet
IMZA KARTONU 20 YAPRAKLI 200 adet