• İhale No
    2013/19002
  • İhale Adı
    MATBAA MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Mart 2013 10:00
  • İdare
    Keçiören Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    20 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


MATBAA MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
K EÇİÖR EN E Ğ T. ARAŞ T. H AST. -ANK ARA S AĞ LIK B AK ANLI ĞI TÜRK İY E K AM U
H ASTAN EL ER İ K URUM U
Matbaa Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/19002
1-İda re nin
a) Adresi : Pınarbaşı Mh. Sanatoryum Cd. Ardahan Sk. No:25 Keçiören Ankara
Keçiören/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3123569000 - 3123569025
c) Elektronik Posta Adresi : ankaraeah13@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Keçiören Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ayniyat Deposu
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 180 takvim günüdür. İşin süresi 180 (Yüzseksen) takvim günüdür. Sözleşme imzalandıktan sonra hastane ihtiyacına binaen belli aralıklarda yazılı siparişlerle sözleşme süresinin sonuna kadar teslimat yapılacaktır. Yüklenici, İdarenin yazılı siparişini beklemeden sözleşmenin son gününde kalan malzemeleri teslim etmek zorundadır. Sipariş edilen mal 10 (on)gün
içinde hastane ayniyat deposuna teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Pınarbaşı Mh. Sanatoryum Cd. Ardahan Sk. No:25 Keçiören/Ankara
b) Tarihi ve saati : 08.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve
açıklamaları içeren doküman:
Teknik şartnameye uygunluk belgesi ibraz edilecektir. Teknik şartname ile teknik dökümanlar arasında çelişki olması halinde çelişki bulunan kalem iptal edilecektir. İhalede uhdesinde malzeme kalan firmalar uhdesindeki malzemelerin numune örneklerini Ayniyat Depo Biriminden alarak basım işlerini gerçekleştireceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Pınarbaşı Mh. Sanatoryum
Cd. Ardahan Sk. No:25 Keçiören/Ankara Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Pınarbaşı Mh. Sanatoryum Cd. Ardahan Sk. No:25 Keçiören/Ankara
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ARŞİV DOSYASI 30.000 ADET
YATAN HASTA DOSYASI 40.000 ADET
BARKOT KAĞIDI 5.000 RULO
ACİL YETİŞKİN HASTA TAKİP FORMU 600.000 ADET
ACİL ÇOCUK HASTA TAKİP FORMU 400.000 ADET