• İhale No
    2013/23086
  • İhale Adı
    MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI BİRİMLERİN İHTİYAÇ DUYDUĞU MUHTELİF SARF MALZEME
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Mart 2013 10:00
  • İdare
    Düzce Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Düzce
  • İşin İli
    Düzce
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI BİRİMLERİN İHTİYAÇ DUYDUĞU MUHTELİF SARF MALZEME
DÜ ZC E H ALK SA Ğ LI ĞI M ÜDÜR LÜĞÜ
Müdürlüğümüz ve Bağlı Birimlerin İhtiyaç Duyduğu Muhtelif Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/23086
1-İda re nin
a) Adresi : Camii Kebir Mh. Valilik Binası, D Blok, Kat 1 . 81100 Düzce
Merkez/Düzce
b) Telefon ve faks numarası : 3805144612 - 3805144836
c) Elektronik Posta Adresi : destek@duzcehsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ı n
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Düzce Halk Sağlığı Müdürlüğü Depoları( Merkez ve Ek Bina)
c) Teslim tarihleri : Teslimat; sözleşmenin onaylandığının yükleniciye tebliği akabinde idarenin yazılı talimatı sonrasındaki 20 (Yirmi) takvim günü içerisinde Düzce Halk Sağlığı Müdürlüğü Depolarına gerçekleştirilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Düzce Halk Sağlığı Müdürlüğü-Camii Kebir Mh. Valilik Binası, D Blok, Kat 2(Toplantı Salonu)-Düzce
b) Tarihi ve saati : 08.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler teklif edeceklleri ürünlere ait TİTUBB kayıtlarını(titubb kaydı yapılan ürünler için) teklileri ile
birlikte komisyona sunacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif edecekleri ürünlere ait tanıtıcı materyalleri(Katalog, resim vs.) komisyona sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Düzce Halk Sağlığı Müdürlüğü-Camii Kebir Mh. Valilik Binası, D Blok, Kat 1, Satınalma(56 Numaralı Oda)-Düzce adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 40 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Düzce Sağlık Kurumları Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü'nün Ziraat Bankası Düzce Şubesi TR45 0001 0000 5463 0693 36 5001 numaralı hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından
dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma
tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Düzce Halk Sağlığı Müdürlüğü-Camii Kebir Mh. Valilik Binası, D Blok, Kat 1-Düzce adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
5 LT. SU ŞİŞESİ 600 ADET
1,5 LT. SU ŞİŞESİ 1.200 ADET
0,5 LT. SU ŞİŞESİ 5.000 ADET
MAMOGRAFİ FİLMİ(18X24) 50 KUTU
SPEKÜLÜM(LARGE) 1.500 ADET
JİNEKOLOJİK MUAYENE ÖRTÜSÜ(TEK KULLANIMLIK) 80 RULO
SMEAR FIRÇASI 3.000 ADET
STERİL TEK KULLANIMLIK BAKTERİYOLOJİK SU NUMUNE ŞİŞESİ(250 CC) 3.000 ADET
STERİL TEK KULLANIMLIK BAKTERİYOLOJİK SU NUMUNE ŞİŞESİ(100 CC) 1.500 ADET