• İhale No
    2013/15255
  • İhale Adı
    MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI BİRİMLERDE KULANILMAK ÜZERE 1 KALEM MİCROSOFT OFFİCE LİSANSI, 1 KALEM MİCROSOFT İŞLETİM SİSTEMİ VE 12 KALEM BİLGİSAYAR DONANIM VE YEDEK PARÇA ALIM İŞİ
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim Ürünleri ve Bilgisayar Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Şubat 2013 10:30
  • İdare
    Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Tekirdağ
  • İşin İli
    Tekirdağ
  • Yayın Tarihi
    08 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI BİRİMLERDE KULANILMAK ÜZERE 1 KALEM MİCROSOFT OFFİCE LİSANSI, 1 KALEM MİCROSOFT İŞLETİM SİSTEMİ VE 12 KALEM BİLGİSAYAR DONANIM VE YEDEK PARÇA ALIM İŞİ.
İL SA Ğ LIK M ÜDÜR LÜ ĞÜ SAĞ LIK B AK ANL I ĞI M ÜST EŞAR LIK
Müdürlüğümüze Bağlı Birimlerde Kulanılmak Üzere 1 Kalem Microsoft Office Lisansı, 1 Kalem Microsoft İşletim Sistemi Ve 12 Kalem Bilgisayar Donanım Ve Yedek Parça Alım İşi. alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/15255
1-İda re nin
a) Adresi : 100.Yıl Mah.Hüseyin Mumcuoğlu Caddesi No:37/A Tekirdağ
59100 Merkez Tekirdağ Merkez/Tekirdağ
b) Telefon ve faks numarası : 2822582258 - 2822624944
c) Elektronik Posta Adresi : tekirdag.yonetimhzm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 1. ve 2. kısımdaki malların teslim yeri Tekirdağ Sağlık Müdürlüğü
Araştırma Bilgi Sistemleri ve Sağlık Geliştirilmesi Şube Müdürlüğü
3 kısımdaki mallar Tekirdağ Sağlık Müdürlüğü Ambarına teslim
edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içerisinde 1. ve 2. kısımda bulunan mallar Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü Araştırma Bilgi Sistemleri ve Sağlığın Geliştirme Şube Müdürlüğüne, 3 kısımda bulunan mallar Tekirdağ Sağlık Müdürlüğü Ambarına teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 22.02.2013 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tekirdağ İl Sağlık
Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Halkbank Tekirdağ Şubesi TR640001200930400005000016 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 100. Yıl Mahallesi Hüseyin Mumcuoğlu Cad. No:37/A Tekirdağ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MİCROSOFT OFFİCE STANDART 2013 LİSANS OLP NON LEVEL (TÜRKÇE) 40 ADET
MİCROSOFT WİNPRO 8 SNGL OLP NL LEGALİZATİON GETGENUİNE (TÜRKÇE) 30 ADET
775 PİN DDR2 VE DDR3 DESTEKLİ ANAKART 8 ADET
KABLOLU USB MOUSE 30 ADET
PARALEL KART (LPT) 3 ADET
4 GB 1333 MHZ DDR3 RAM 8 ADET
MONİTÖR LED 20 İNÇ 25 ADET
2 GB 800 MHZ DDR2 RAM 25 ADET
8 PORT SWİTCH 3 ADET
ÇOK UÇLU NOTEBOOK GÜÇ ADAPTÖRÜ 2 ADET
RJ45 PENSE ( KABLO SIYIRICILI, KİLİTSİZ) 1 ADET
İNTEL İŞLEMCİ FANI (478 PİN) 2 ADET
İNTEL İŞLEMCİ FANI (775 PİN) 5 ADET
HARİCİ HARDİSK 1 TB USB 3.0 1 ADET