• İhale No
    2015/142391
  • İhale Adı
    MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK FAKÜLTESİ BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ İLE GENETİK VE BİYOMÜHENDİSLİK BÖLÜMÜ İÇİN CİHAZ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Kasım 2015 14:00
  • İdare
    KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Kastamonu
  • İşin İli
    Kastamonu
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    22 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK FAKÜLTESİ BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ İLE GENETİK VE BİYOMÜHENDİSLİK BÖLÜMÜ İÇİN CİHAZ ALIMI

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ

Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Biyomedikal Mühendisliği ile Genetik ve Biyomühendislik Bölümü için Cihaz Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/142391
1-İdarenin
a) Adresi : Kuzeykent Mah. Kastamonu Üniversitesi Kampüsü Rektörlük Binası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı KASTAMONU MERKEZ/KASTAMONU
b) Telefon ve faks numarası : 3662801610 - 3662151780
c) Elektronik Posta Adresi : imidb@kastamonu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 17 Kalem Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Biyomedikal Mühendisliği ile Genetik ve Biyomühendislik Bölümü için Cihaz Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Biyomedikal Mühendisliği ile Genetik ve Biyomühendislik Bölümlerine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Ürünler en geç 10/12/2015 tarihine kadar teslim edilecektir. İhale sürecinin uzaması halinde teslimat süresi uzatılabilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kastamonu Üniversitesi Kampüsü Rektörlük Binası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kuzeykent/KASTAMONU
b) Tarihi ve saati : 02.11.2015 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

 Teklif edilen malın teknik şartnamesinde istenilmesi halinde yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğrafları idareye sunulması gerekmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 70 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kastamonu Üniversitesi Kampüsü Rektörlük Binası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Bürosu Kuzeykent/KASTAMONU adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 80 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Kastamonu Üniversitesi Rektörlüğü Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının (T.C. Ziraat Bankası Kastamonu Şubesinde yer alan TR710001002583466562275132) nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kastamonu Üniversitesi Rektörlük Binası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kuzeykent/KASTAMONU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Vakumlu Etüv Alımı 1 adet
İnkübatör Alımı 1 adet
Destile Su Cihazı Alımı 1 adet
UV Kabin Alımı 2 adet
Vakum Pompası Alımı 1 adet
Analitik Terazi Alımı 1 adet
Biyomedikal Mühendisliği Bölümü için Isıtıcılı Manyetik Karıştırıcı Alımı 2 adet
Soğutmalı Mikrosantrifüj Alımı 1 adet
Mini Yatay Elektroforez Ve Güç kaynağı Alımı 1 adet
Otomatik Mikropipet Seti 1 adet
Çalkalamalı Su Banyosu 1 adet
UV-VIS Spektrofotometre Alımı 1 adet
Çalkalıyıcılı Soğutmalı İnkübatör 1 adet
Masa Tipi Ph Metre 1 adet
Genetik ve Biyomühendislik Bölümü için Isıtılıcı Manyetik Karıştırıcı Alımı 1 adet
Otoklav Alımı 1 adet
Analitik Hassas Terazi Alımı 1 adet
27 Ekim 2015

İhale Tarihi 06.11.2015 14:00 olarak değişmiştir.