• İhale No
    498171
  • İhale Adı
    MUHTELİF CERRAHİ SERVİSİ TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    25 Kasım 2013 14:00
  • İdare
    MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI Sağlık Hizmetleri Ankara Bölge Komutanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    16 Kasım 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI
İŞİN ADI :    MUHTELİF CERRAHİ SERVİSİ TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI
İLAN TÜRÜ ve USULÜ:    DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları
 
İDARE ADI:    SAĞLIK HİZMETLERİ ANKARA BÖLGE KOMUTANLIĞI
ADRESİ:    ASKER HASTAHANESİ İÇERİSİ ETİMESGUT/ANKARA
TELEFON VE FAX NUMARASI:    +903122491011/3871-3872-3873 - +903122446440
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ:    
 
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ:    MUHTELİF CERRAHİ SERVİSİ TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI( 2 KALEM, 2 KISIM)
MİKTARI:    2    Kalem
MALIN TESLİM YERİ:    1.KISIM: BEYTEPE ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ , 2.KISIM: ANKARA MEVKİ ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ:    Alınacak olan malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
İhalenin YAPILACAĞI YER:    TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ETİMESGUT/ANKARA
İhalenin TARİH VE SAATİ:    25/11/2013-14:00
 
İHALE İLANI METNİ  
1. Alınacak olan malzemeler yüklenici/yükleniciler tarafından 1.nci kısıma ait malzemeyi Beytepe Asker Hastanesi Baştabipliği 766 No’lu Tüketim Mal Saymanlığına/ANKARA, 2.nci kısıma ait malzemeyi Ankara Mevki Asker Hastanesi Baştabipliği 720 No’lu Tüketim Mal Saymanlığına/ANKARA teslim edecektir. 
2. Alınacak malzemeler ile ilgili açıklamalar ve Doğrudan Temin Ek’leri EK-A’da belirtilmiştir.
3. Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir.Alım için sözleşme yapılacaktır ve % 6 oranında kesin teminat yatırılacaktır.
4. Alım konusu malzemeler 2 (iki) kalem 2 (iki) kısımdır. Her kalem bir kısmı oluşturmaktadır. Bu alımda istekliler kısmi teklif verebilecektir. İstekliler tekliflerini kısımlara (kalemlere) ait malzemelerin miktarı bölünmeksizin kısmın (kalemin) tamamına teklif vermek koşuluyla bir veya birden fazla kısım (kalem) için kısmi teklif verebileceği gibi işin tamamına teklif verebileceklerdir. 
5. Alınacak malzemeler; Ek’te sunulan teknik şartname ve teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlara göre alımı yapılacaktır.
6. Alınacak olan malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. Yüklenici tarafından malzemelerin miktarı bölünmeksizin tamamı tek seferde teslim edilecektir. Teslimatlar mesai gün ve saatlerinde yapılacaktır.
7. Malzemelerin fiziksel muayenesi ve kabulü; Beytepe ve Ankara Mevki Asker Hastanesi Baştabipliğince oluşturulacak Kabul Komisyonları tarafından yapacaktır. Malzemelerin kati kabulü yapıldıktan sonra Taşınır Mal İşlem malzemelerin teslim edildiği Asker Hastanesi Baştabiplikleri Tüketim Mal Saymanlıklarınca kesilecektir.. 
8. Kodlandırma ile ilgili olarak; İdarenin kayıtlarında ürüne ait Nato Stok Numarası (NSN) yok ise; Kodlandırma işlemleri MSY:310-8 (A) Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesi esaslarına göre kodlandırma hükümleri uygulanacaktır. Yüklenici firma malzeme muayene ve kabul işlemleri esnasında Milli Kodlandırma dairesine kodlandırma başvurusunu yapacak ve bu başvuruyu yaptığına dair resmi belgeyi Kabul Komisyonuna teslim edecektir. 
9. Doğrudan Temin alımlarında; T.C. Sağlık Bakanlığının 01 Mart 2010 tarihli 2010/11 sayılı " Tıbbi Cihazlarla İlgili Mal ve Hizmet Alımı İşlemleri" konulu genelge hükümleri uygulanacaktır. 
a. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tıbbi cihazların satın alma işlemlerinde; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.
b. Doğrudan temin alımına teklif veren istekli: tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımladığını gösterir TITUBB kayıtlarını (T.C. Sağlık Bakanlığı ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri) teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TITUBB kayıtları ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına sunacaklardır. Herhangi bir ürün ya da cihaz Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında ise; üreticinin veya ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığına dair yazılı beyanı esas alınacaktır.
c. Yukarıda belirtilen ve istenilen belgeler; ihale aşamasında ihale salonunda teklif ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına verilmesi zorunludur. 
10. Alımı yapılan malzemelerin ödemesi; malzemenin teslim edildiği Asker Hastanesi tarafından, malzemelerin kati kabulünden sonra Taşınır Mal İşlem Belgesinin kesilmesini müteakip, Ankara Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Maliye ve Bütçe Şube Müdürlüğünce tahakkuka bağlanarak, bedeli Hava Lojistik Komutanlığı Saymanlık Müdürlüğünce 2013 Mali yılı 03.2.6.02 Tıbbi Malzeme ve İlaç Alımları ekonomik kodundan mevcut ödenekten Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usullere uygun olarak yapılacaktır.

4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNU GEREĞİ 22/D DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE MUHTELİF CERRAHİ SERVİSİ TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIFTA BULUNULAN 
İDARİ HUSUSLAR

Madde 1 - İdareye ilişkin bilgiler 
1.1. İdarenin;
a) Adı: TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI 
b) Adresi:ETİMESGUT/ANKARA
c) Telefon numarası: 0 312 249 10 11-38 55/ 0312 249 10 11 -38 56
ç) Faks numarası: 0312 244 64 40
d) İlgili personelinin adı,soyadı ve unvanı:Hv.Ecz.Yb.Kemal UÇAK Lojistik Şube Müdürü 
1.2. İstekliler, alıma ilişkin bilgileri yukarıdaki adres ve numaralardan görevli personelle irtibat kurmak suretiyle temin edebilirler.
Madde 2 - Alıma ilişkin bilgiler
2.1. Alım konusu malın;
a) Adı: MUHTELİF CERRAHİ SERVİSİ TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI.
b) Varsa kodu:…………………………………………………………………
c) Miktarı ve türü: 2 (İKİ) KALEM 2 (İKİ) KISIM.
MUHTELİF AMELİYATHANE VE CERRAHİ SERVİSİ TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIM LİSTESİ

S.N. KISIM NO MALZEMENİN AD MİKTARI BİRİMİ 
1. 1.KISIM TRANSOBTURATOR TEYP (TOT) SETİ, 20 ADET
2. 2.KISIM LAPAROSKOPİK ZIMBA ATICI, 20 ADET

ç) Teslim edileceği yer: 1.KISIM: BEYTEPE ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ 766 NO’LU TÜKETİM MAL SAYMANLIĞINA/ANKARA
2.KISIM: ANKARA MEVKİ ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ 720 NO’LU TÜKETİM MAL SAYMANLIĞINA/ANKARA TESLİM EDİLECEKTİR.
d) Alıma ait (varsa) diğer bilgiler: 
Madde 3 - Alıma ilişkin bilgiler ile alıma ve son teklif verme tarih ve saati 
3.1. a) Alım kayıt numarası: 
b) Tekliflerin sunulacağı adres: TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ETİMESGUT/ANKARA
c)İhalenin yapılacağı adres : TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ETİMESGUT/ANKARA
ç) İhale komisyonunun toplantı yeri: TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYONU İHALE SALONU ETİMESGUT/ANKARA 
Madde 4 - İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri 
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a. T.C. Sağlık Bakanlığının 01 Mart 2010 tarihli 2010/11 sayılı " Tıbbi Cihazlarla İlgili Mal ve Hizmet Alımı İşlemleri" konulu genelge hükümleri uygulanacaktır. 
b. İstekliler ve teklif ettikleri ürün/ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) sistemine kayıtlı ve tıbbi cihaz/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde “Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır” ibaresi aranacaktır. Ayrıca piyasaya tıbbi cihaz/ürünler arz eden ve teklif veren isteklilerin, TİTUBB’da ilgili ürünlerin tedarikçi firmalarının (üretici/ithalatçı) bayisi olarak tanımlanmış olması gerekmektedir. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma üretici ithalatçı ise kendisine ait, bayii ise tedarikçi firma veya bayi olarak tanımlandığını gösterir TİTUBB kayıtlarını (T.C.Sağlık Bakanlığının web sitesinden alınan kayıt belgeleri) teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TİTUBB kayıtlarını teklif zarfı ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına sunacaklardır.
c. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tıbbi cihazların satın alma işlemlerinde; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.
ç. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB’da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. Aday veya isteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT Belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir. Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacaktır.
d. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri uyarınca, herhangi bir ürünün veya cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim veya kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vermektedir. Eğer ürün, üreticisi tarafından Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TİTUBB’a kayıt veya bildirim işlemi yapılmamaktadır. Satın alma işlemlerinde, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığı hakkında tereddüt oluşan ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınarak işlemler yürütülmelidir. Bu beyan teklif zarfı ile birlikte ihale komisyonuna ibraz edilecektir. Bu durumda ayrıca belge aranmayacaktır. Ancak, içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüde düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri “Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumuna” intikal ettirerek görüş alınacaktır.
4.2. Tekliflerin dili:
4.2.1. Teklifi oluşturan bütün belgeler ve ekleri ile diğer doküman Türkçe olacaktır. Başka bir dilde sunulan belgeler, Türkçe onaylı tercümesi ile birlikte verilmesi halinde geçerli sayılacaktır. Bu durumda teklifin veya belgenin yorumlanmasında Türkçe tercüme esas alınır. Tercümelerin yapılması ve tercümelerin tasdiki işleminde ilgili maddedeki düzenlemeler esas alınacaktır.”
Madde 5 - İhalenin yabancı isteklilere açıklığı
5.1. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir. Yabancı isteklilerle ortak girişim yapan yerli istekliler bu ihaleye katılamaz. İhaleye katılan gerçek kişilerin yerli istekli oldukları, teklif mektubunda yer alan Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarasından anlaşılır. Tüzel kişilerin yerli istekli oldukları ise teklifleri kapsamında sunulan belgeler üzerinden değerlendirilir.”
Madde 6 - Kısmi teklif verilmesi
6.1. Bu alımda kısmı teklif verilebilir.
6.2. Kısmi teklife ilişkin açıklamalar 
6.2.1. Alımı yapılacak malzemeler 2 (iki) kalem 2 (iki) kısımdır. Her kalem bir kısmı oluşturmaktadır. İstekliler ihalenin tamamına teklif verebileceği gibi, kısım (kalem) ve kısımlara (kalemlere) ait malzemelerin miktarları bölünmeksizin kısmın tamamına teklif vermek koşuluyla bir veya birden fazla kısım (kalem) içinde kısmi teklif verebileceklerdir. İşin tamamına yada bir veya birden fazla kısıma teklif verilmesi halinde Birim Teklif Mektubu ve Birim Fiyat Teklif Cetveli, her bir kısım için kısım numaraları ve kısımlara teklif edilen fiyatları da içerecek şekilde verilecektir. İşin tamamına teklif verilirse tamamı için tek bir geçici teminat yatırılabileceği gibi, bir veya birden fazla kısıma teklif verilirse teklif verilen kısım/kısımlar için ayrı ayrı geçici teminat da yatırılabilecektir. Birden fazla kısım bir isteklide kalması halinde yüklenicinin talebine göre; tamamı için kati teminat alınarak tek sözleşme yapılabileceği gibi, bir veya birkaç kısım için ayrı ayrı kati teminat alınarak ayrı ayrı birim fiyat sözleşme de yapılabilecektir.
Madde 7 - Teklif ve ödemelerde geçerli para birimi
7.1.İstekliler, teklifini gösteren fiyatları ve bunların toplam tutarlarını Türk Lirası olarak belirtecektir. İhale konusu işin ödemelerinde de bu para birimi kullanılacaktır.
Madde 8 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi
8.1. Bu ihalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif, teklif edilen fiyatların en düşük olanıdır.
8.2. Fiyat dışı unsurlar:
8.2.1 Fiyatların eşit olması halinde; teslim süresi en kısa olan istekli lehine karar verilecektir. Birden fazla istekli tarafından aynı fiyatın teklif edildiği ve bunların da ekonomik açıdan en avantajlı teklif olduğu anlaşıldığı durumda, eşitlik halinde uygulanmak üzere istenen belge veya belgeleri sunmayan en düşük teklif sahibi, değerlendirme dışı bırakılmayacak, ancak ekonomik açıdan en avantajlı teklif sahibi olarak da belirlenmeyecektir. 
VI-DİĞER HUSUSLAR
Madde 9 – Diğer hususlar
9.1. Kodlandırma ve Katologlandırma Hükümleri 
Kodlandırma işlemleri; aşağıda belirtilen kodlandırma hükümlerine göre yürütülecektir. 
9.1.1. Kodlandırma ile ilgili olarak;
a. Yüklenici, TSK bünyesinde bakım onarım imkanı bulunan ana malzeme veya çok parçalı sistemin bakım ve onarımda değiştirilmesine ihtiyaç duyulan ve ikmali yapılan parçaları dahil kodlandırma işlemlerini yaptıracaktır.
b. Yüklenici, yürürlükteki Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesine uygun olarak, MSB Teknik Hizmetler Dairesi Başkanlığı bünyesindeki Milli Kodlandırma Bürosuna, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip gerekli bilgi ve belgelerle birlikte müracaat edecek ve kabul muayenesine çağrı tarihine kadar kodlandırma işlemini tamamlayacaktır.
c. Yüklenicinin kabul muayenesine çağrı tarihine kadar kodlandırılması mümkün olmayan malzeme için (acil durumlarda, çok parçalı sistemlerde veya kodlandırılması diğer NATO ülkelerince yapılacak malzemede), Türk Milli Kodlandırma Bürosunca onaylanan kodlandırma protokolü ve malzeme listesinin tedarik makamına ibraz edilmesi halinde, yüklenici kodlandırma ile ilgili yükümlülüğünü geçici olarak yerine getirmiş kabul edilecek ve kabul ile ilgili işlemlere başlanacaktır. Yüklenici, kodlandırma ile ilgili yükümlülüğünü malzemenin garanti süresi sonuna kadar tamamlayacaktır. Söz konusu malzeme Milli Kodlandırma Bürosunca kodlandırma sırasına alınacak ve kodlandırma işleminin tamamlanmasını müteakip sonuçlar (NSN ve DD-146 Formu); yükleniciye, Tedarik Dairesi Başkanlıklarına ve ihtiyaç sahibi Kuvvet Komutanlığının Kodlandırma Bürosuna bildirilecektir. 
9.1.2. Kataloglandırma ile ilgili olarak; Kataloglandırma yapılmayacaktır.
9.2. Malın Teslim Proğramıyla İlgili Diğer Hususlar
9.2.1. Yüklenici/Yükleniciler söz konusu malzemeleri sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 (on) takvim gün teslim süresi içinde; 
- 1.nci kısıma ait malzemeyi Beytepe Asker Hastanesi Baştabipliği 766 No’lu Tüketim Mal Saymanlığına/ANKARA, 
- 2.nci kısıma ait malzemeyi Ankara Mevki Asker Hastanesi Baştabipliği 720 No’lu Tüketim Mal Saymanlığına/ANKARA teslim edecektir. Kısımlara (kaleme) ait malzemelerin miktarı bölünmeksizin kısmın (kalemin) tamamı tek seferde teslim edilecektir. Teslimatlar mesai günleri ve saatlerinde yapılacaktır.

(Malzeme ihtiyaç listesinde sıra no 1 nci kalem malzemeyi kapsamaktadır.)
9.3. GATA K.LIĞI TRANSOBTURATOR TEYP (TOT) SETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ ÜROLOJİ AD.:20 EKİM 2010 SAYILI TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIFTA BULUNULAN İDARİ HUSUSLAR
9.3.1. Teknik şartnamenin 3.1.1. maddesi : 
Toplam 20 (yirmi) adet TOT alınacaktır.
9.3.2. Teknik şartnamenin 3.1.2. maddesi : 
TOT’a ait İngilizce ve/veya Türkçe ve/veya orjinal lisanda hazırlanmış katologlarından 1 (bir)’er adet verilecektir.
9.3.3. Teknik şartnamenin 3.1.3. maddesi :
Kalite güvence ve ürün kalite belgesi olarak; idari hususların “Madde-4 İhaleye katılabilmek için gerekli belgeler ve yeterlik kriterleri” başlığı altında belirtilmiştir.
9.3.4. Teknik şartnamenin 3.1.4. maddesi :
İdarenin kayıtlarında ürüne ait Nato Stok Numarası (NSN) yok ise; İdari hususların 9 ncu maddesinde diğer hususlar kısmında belirtildiği şekilde kodlandırma hükümleri uygulanacaktır. İhaleyi kazanan firma muayene ve kabul işlemleri esnasında Milli Kodlandırma dairesine kodlandırma başvurusunu yapacak ve bu başvuruyu yaptığına dair resmi belgeyi komisyona ibraz edecektir.
9.3.5. Teknik şartnamenin 3.3.1. maddesi : 
Ambalajlama ve etiketleme orijinal olacaktır.
9.3.6. Teknik şartnamenin 5.1.2. maddesi : 
Teknik şartnamenin 5.1.2. maddesinde belirtilen hususlar yüklenici firma tarafından temin edilecektir.
9.3.7. Teknik şartnamenin 5.1.4. maddesi : 
Teknik şartnamenin 5.1.4. maddesinde belirtilen hususlardan yüklenici firma sorumlu olacaktır.
9.3.8. İLAVE EDİLECEK HUSUSLAR : 
- Alımı yapılacak olan malzemelerden; teknik şartnamesinde veya idari hususların atıfta bulunulan maddelerinde malzemelere ait son kullanım miad tarihi ile ilgili bir husus belirtilmiş ise teknik şartnamesinde veya idari hususların atıfta bulunulan maddelerinde belirtilen miad tarihine göre işlem yapılacaktır. 
- Eğer teknik şartnamesinde veya idari hususların atıfta bulunulan maddelerinde malzemeye ait miad ile ilgili bir husus belirtilmemiş ise alınacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olanlar için; teslim tarihinden itibaren en az 12 (oniki) aylık son kullanma tarihli olması aranacaktır. Alımı yapılacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olmayanlar için bu husus aranmayacaktır.
- Mallar; Sarf Malzemesi olduğundan garanti, garanti belgesi aranmayacaktır. Mallar miat sürelerince yüklenici tarafından bu madde ile garanti edilmiş sayılacaktır. Ayrıca İhale konusu mal ile ilgili olarak 4077 Sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun hükümlerine göre işlem yapma hakkı da saklıdır.
- Miat süresi içerisinde bozulan ve evsafını kaybeden malların yerine tebligatı takiben 30 (OTUZ) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağına, bu yapılmadığı takdirde bu yolda yapılacak her türlü masrafın ve ceza uygulamasının üstlenileceğini yüklenici taahhüt eder.
- Evsafını kaybetmiş malların yerine getirilen yeni malların kati kabulünü müteakip, evsafını kaybetmiş mallar yükleniciye iade edilir.
- 30 (OTUZ) gün içerisinde malın yenisi getirilmez ise, hakkında gerekli yasal işlem yapılacaktır.
- Bozulanın yerine getirilen malın muayenede uygun bulunmaması halinde 30 (OTUZ) günlük süreyi aşmamak şartıyla bir defaya mahsus yenisi getirilebilecektir. 
- Değiştirmede, geliş, gidiş, nakliye ve muayene ücretleri de dahil her türlü masraflar yükleniciye ait olacaktır.

(Malzeme ihtiyaç listesinde sıra no 2 nci kalem malzemeyi kapsamaktadır.)
9.4. GATA K.LIĞI TEK KULLANIMLIK LAPOROSKOPİK EL ALETLERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ GENEL CERRAHİ AD.:13 KASIM 2006 SAYILI TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIFTA BULUNULAN İDARİ HUSUSLAR
1. LAPAROSKOPİK ZIMBA ATICI 20 ADET
9.4.1. Teknik şartnamenin 2.23. maddesi : 
Bu madde uygulanmayacaktır.
9.4.2. Teknik şartnamenin 2.24. maddesi :
Kalite güvence ve ürün kalite belgesi olarak; idari hususların “Madde-4 İhaleye katılabilmek için gerekli belgeler ve yeterlik kriterleri” başlığı altında belirtilmiştir.
9.4.3. Teknik şartnamenin 2.25. maddesi :
İdarenin kayıtlarında ürüne ait Nato Stok Numarası (NSN) yok ise; İdari hususların 9 ncu maddesinde diğer hususlar kısmında belirtildiği şekilde kodlandırma hükümleri uygulanacaktır. İhaleyi kazanan firma muayene ve kabul işlemleri esnasında Milli Kodlandırma dairesine kodlandırma başvurusunu yapacak ve bu başvuruyu yaptığına dair resmi belgeyi komisyona ibraz edecektir.
9.4.4. Teknik şartnamenin 2.26. maddesi : 
İdari hususların 9.1.nci maddesinde diğer hususlar kısmında belirtildiği şekilde uygulanacaktır. 
9.4.5. Teknik şartnamenin 3.3. maddesi : 
Numune alınmayacaktır.
9.4.6. Teknik şartnamenin 4.7. maddesi : 
Teknik şartnamenin 4.7. maddesinde belirtilen hususlar satıcı firma tarafından temin edilecektir.
9.4.7. Teknik şartnamenin 4.8. maddesi : 
Teknik şartnamenin 4.8. maddesinde belirtilen hususlardan satıcı firma sorumlu olacaktır.
9.4.8. Teknik şartnamenin 4.9. maddesi : 
Denetim ve Muayene metotları ile ilgili hususlar yürürlükteki “TSK Mal Alımları, Denetim Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesindeki” esaslara göre yapılacaktır.
9.4.9. Teknik şartnamenin 5.2. maddesi : 
Ambalajlama ve etiketleme orijinal olacaktır.
9.4.10. Teknik şartnamenin 6.1. maddesi : 
- Alımı yapılacak olan malzemelerden; teknik şartnamesinde veya idari hususların atıfta bulunulan maddelerinde malzemelere ait son kullanım miad tarihi ile ilgili bir husus belirtilmiş ise teknik şartnamesinde veya idari hususların atıfta bulunulan maddelerinde belirtilen miad tarihine göre işlem yapılacaktır. 
- Eğer teknik şartnamesinde veya idari hususların atıfta bulunulan maddelerinde malzemeye ait miad ile ilgili bir husus belirtilmemiş ise alınacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olanlar için; teslim tarihinden itibaren en az 12 (oniki) aylık son kullanma tarihli olması aranacaktır. Alımı yapılacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olmayanlar için bu husus aranmayacaktır.
- Mallar; Sarf Malzemesi olduğundan garanti, garanti belgesi aranmayacaktır. Mallar miat sürelerince yüklenici tarafından bu madde ile garanti edilmiş sayılacaktır. Ayrıca İhale konusu mal ile ilgili olarak 4077 Sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun hükümlerine göre işlem yapma hakkı da saklıdır.
- Miat süresi içerisinde bozulan ve evsafını kaybeden malların yerine tebligatı takiben 30 (OTUZ) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağına, bu yapılmadığı takdirde bu yolda yapılacak her türlü masrafın ve ceza uygulamasının üstlenileceğini yüklenici taahhüt eder.
- Evsafını kaybetmiş malların yerine getirilen yeni malların kati kabulünü müteakip, evsafını kaybetmiş mallar yükleniciye iade edilir.
- 30 (OTUZ) gün içerisinde malın yenisi getirilmez ise, hakkında gerekli yasal işlem yapılacaktır.
- Bozulanın yerine getirilen malın muayenede uygun bulunmaması halinde 30 (OTUZ) günlük süreyi aşmamak şartıyla bir defaya mahsus yenisi getirilebilecektir. 
- Değiştirmede, geliş, gidiş, nakliye ve muayene ücretleri de dahil her türlü masraflar yükleniciye ait olacaktır.
9.5. Bu İdari şartname 6 sayfa ve bu madde dahil 9 maddeden ibarettir.
 İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
   a.Şikayet ve Başvuru Makamı:  SAĞLIK HİZMETLERİ ANKARA BÖLGE KOMUTANLIĞI
   b.Telefon Numarası:  +903122491011/3871-3872-3873
   c.Fax Numarası:  +903122446440
   d.Elektronik Posta adresi:  
 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim