• İhale No
    2012/53168
  • İhale Adı
    NÖROŞİRURJİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Mayıs 2012 10:30
  • İdare
    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    03 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


NÖROŞİRURJİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
A kdeniz Ü niv er sit esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
(20680) 30 Kalem Nöroşirurji Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/53168
1-İda re nin
a) Adresi : Dumlupinar Bulvari 07058 Konyaaltı Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 2422496303 - 2422496045
c) Elektronik Posta Adresi : yavsut@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Akdeniz Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin süresi 365 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasından sonra İdarece ihtiyaç miktarına göre yüklenicinin bildirime esas faks numarasına verilecek sipariş faks tarihinden itibaren 30 gün içerisinde İdareye teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Akdeniz Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satınalma
Müdürlüğü Kampus Antalya
b) Tarihi ve saati : 29.05.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
A) Yükleniciler sözleşme sırasında üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB barkod no'sunu, ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no'su, bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s…)bu ürünlere ait UBB barkod no'sunu da açıklama kısmına ekleyerek http://www.titubb.org/SitePages/Giri%C5%9F%20Sayfas%C4%B1.aspx adresindeki ihale/doğrudan bildirim yazılımını kullanarak hazırlanan dosyayı dijital/elektronik ortamda idareye sunmalıdır.
B) Yükleniciler farklı kalem ve kısımların bazısında tedarikçi , bazısında bayi ise her bir tedarikçisi olduğu kısım
ve malzemeler için ayrıca her bir bayisi olduğu kısım ve malzemeler için ayrı ayrı sonuç formu oluşturarak http://www.titubb.org/SitePages/Giri%C5%9F%20Sayfas%C4%B1.aspx adresindeki ihale/doğrudan bildirim yazılımını kullanarak, dosyayı dijital/elektronik ortamda idareye sunmalıdır. Yüklenici ayrıca sonuç bilgilerinde yer alan malzemelerin hangi tedarikçi ve bayi numarasına ait olduğunu ayrıntılı şekilde liste halinde sözleşme sırasında idareye sunmalıdır.
- Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatcı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir.Ayrıca, Tıbbi Malzemeler "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin
"T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır.
-"T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğununun beyan edilmesi halinde malzemenin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduğuna dair belge aranmaz. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait
belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve
değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır.
Ayrıca, istekli tarafından malzemenin kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde, idarenin bu ürünle ilgili olarak TİTUBB kayıtları yüzünden herhangi bir zarara uğraması (SGK geri ödemesinin yapılmaması gibi) halinde bu zarar ve ziyan istekliden tahsil edilecektir.
-245 ürün kodu ile başlayan malzemeler değerlendirmeye alınmayacaktır.Ancak orijinal barkod numarası olan
245 kodlu ürünlere ait malzemeler değerlendirmeye alınacak ve bu malzemelere ilişkin kalite belgeleri firma tarafından diğer belgelerle birlikte sunulacaktır.
-Teklif edilen tıbbi malzemelerin SGK'nın pozitif listesinde olması gerekmektedir. Pozitif listede olmayan malzemeler değerlendirmeye alınmayacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
- Teklif edilen malzemenin teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacı ile kalem kalem teknik şartnameye verilen cevap belgesi.
- İstekliler tarafından teklif edilen malzemelerin teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik şartnamede numune istenilen malzemelere ait numuneler isteklilerce hazırlanacak bir tutanak ile Malzeme Yönetim Bölümüne teslim edilecek ve teslim edilen numunelere ait tutanak teklif dosyası ile birlikte verilecektir. Numunesi olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
- İhale Komisyonunca söz konusu numunelerin ilgili bölümce incelenmesini müteakip hazırlanacak rapora göre teklifler değerlendirilerek numunesi uygun olan en ucuz teklif belirlenecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akdeniz Üniversitesi
Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satınalma Müdürlüğü Kampus Antalya adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 30 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Akdeniz Üniversitesi Bürosu 36716179-5710 numaralı Saymanlık Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akdeniz Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satınalma
Müdürlüğü Kampus Antalya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SPINAL , SERVİKAL , POSTERIOR , VİDA , POLYAXIAL, TİTANYUM 10,000 Adet
SPINAL , SERVİKAL ANTERIOR , PLAK , TİTANYUM , KİLİTLİ 20,000 Adet
SPINAL , CAGE , İNTERBODY FUSİON , SERVİKAL , RIGID , PEEK , 20,000 Adet
SPINAL , CAGE , CORPECTOMY , LOMBER , DISTRACtable, TİTANYUM/ 10,000 Adet
GREFTLER , ORGANİK , ALLOGREFT , DBM , PASTE PUTTY , DÜZ , CC 10 10,000 Adet
GREFTLER , ORGANİK , XENOGREFT , BOVINE , CHIPSGRANÜL, SPONGIOZ , 10 CC , 50,000 Adet
TITANIUM ANEVRIZMA KLIBI 50,000 Adet
MIKROSKOP ORTUSU DISP. 1.000,000 Adet
CERRAHI DOKU YAPISTIRICISI 20,000 Adet
CRANIOPLASTIC KIT 10,000 ADET
DISSECTING TOOL SPINAL UC (CRANIOTOMI ICIN) 100,000 Adet
EXTERNAL LOMBER DRENAJ SISTEM 20,000 Adet
VENTRIKULER DRENAJ TAKIMLARI (KİTLERİ) 100,000 Adet
KONTAMINASYON FILTRESI 20,000 Adet
ULTRASONIK ASPIRATOR TUBING SET 20,000 Adet
ULTRASONIK ASPIRATOR YUMUŞAK DOKU TIPI UCU (CUSA EXCEL CİHAZINA UYUMLU) 20,000 Adet
ADHEZYON BARIYER MATRIKS 20,000 Adet
POMPA BAKLOFEN (ILAC) VUCUT ICINE IMPLANTE EDILEBILIR, PROGRAMLANABILIR 5,000 Adet
POMPA BAKLOFEN ICIN INTRATEKAL KATATER 5,000 Adet
VALVE SISTEMLERI 10,000 Adet
SANT ICIN TITANYUM DUZ KONNEKTOR 10,000 Adet
SANT ICIN TITANYUM Y KONNEKTOR 10,000 Adet
SANT VENTR.PERITONEAL 50,000 Adet
SANT VENTR.PERITONEAL ULTRA SMALL ANTIGRAVITASYONLU 10,000 Adet
SANT VENTR.PERITONEAL DIŞTAN AYARLANABİLİR 10,000 Adet
SANT VENTR.PERITONEAL ORTA BAS BURRHOLE 20,000 Adet
SANT VENTR.PERITONEAL ORTA BASINCLI ANTIMIKROBIAL 10,000 Adet
SANT TAKIMLARI (B.O.S. ŞANT SETİ) YETIŞKIN 10,000 Adet
SANT TAKIMLARI (B.O.S. ŞANT SETİ) PEDIATRIK 10,000 Adet
KATETERLER (ANTIBIYOTIK EMDIRILMIS VENTRICULER KATETER) 20,000 Adet