• İhale No
    2013/51538
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Haziran 2013 10:00
  • İdare
    Dış Ekonomik İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    24 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

T.C. KALKINMA BAKANLIĞI DIŞ EKONOMİK İLİŞKİLER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

İSEDAK YİRMİDOKUZUNCU TOPLANTI ORGANİZASYONU hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/51538

1-İdarenin

a) Adresi : NECATIBEY CAD.NO.110/A ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122946869 - 312 2946877
c) Elektronik Posta Adresi : myasar@dpt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Istanbul
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 180(Yüzseksen) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Necatibey Cad.No.110/A Çankaya-ANKARA
b) Tarihi ve saati : 10.06.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Toplantıya katılacak delegesyonlar  için; İstanbul Harbiye,Talimhane ve Taksim mevkilerinde yer alan, konferans hizmetleri için elverişli, konferans salonu girişi otel girişinden ayrı olan ve  5 yıldızlı otel idarelerinden yalnız birinden aşağıda yer alan ihtiyaçların belirtilen tarihlerde karşılanması amacıyla otel idarelerinden alınacak konfirme yazısının aslı ile A Grubu seyahat acentası belgesinin aslı veya noter tastikli suretlerinin sunulması gerekmektedir. 

 

Cinsi Adet/Gün Miktar Tarih
Kayıt Merkezi için Salon 1 Adet x 9 gün 9 14-22/11/2013
Toplantı Salonu (En az 1300 m2 olan)
 
1 Adet x 6 gün 6 16-21/11/2013

Toplantı Salonu (En az 1250 m2 olan ve 3'e bölünebilen)(Dokümantasyon,Basın ve İnternet merkezi için)

1 Adet x 8 gün 8 15-22/11/2013
Yan Etkinlikler için Salon (En az 600 m2)   1 Adet x 4 gün 4 18-21/11/2013
Cumhurbaşkanı Resepsiyon için Salon (En az 700 m2) 1 Adet x 2 gün   19-20/11/2013
 Görüşme Odaları 3 Adet x 3 gün  19-21/11/2013 
 Cumhurbaşkanı için Ofis Odası 1 Adet x 2 gün  19-20/11/2013 
 Ofis Odaları  12 Adet x 8 gün 96  15-22/11/2013 
 Single Oda (Kahvaltı dahil)  6 Adet x 1 gün 13/11/2013 
 Single Oda (Kahvaltı dahil)  12 Adet x 1 gün 12   14/11/2013
 Single Oda (Kahvaltı dahil)  25 Adet x 1 gün 25   15/11/2013
 Single Oda (Kahvaltı dahil)  80 Adet x 1 gün  80  16/11/2013
 Single Oda (Kahvaltı dahil)  220 Adet x 4 gün  880  17-20/11/2013
 Single Oda (Kahvaltı dahil)  190 Adet x 1 gün 190   21/11/2013
 Single Oda (Kahvaltı dahil)  20 Adet x 1 gün 20   22/11/2013
 Single Oda (Kahvaltı dahil)  5 Adet x 1 gün  23/11/2013
 Suite Oda (Kahvaltı dahil) 10 Adet x 1 gün  10 18/11/2013
 Suite Oda (Kahvaltı dahil) 34 Adet x 3 gün  102  19-21/11/2013
 Double Oda (Kahvaltı dahil) 5 Adet x 6 gün 30 16-21/11/2013


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Ulusal veya Uluslararası Toplantı, Seminer vb. organizasyon işleri yapmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C.Kalkınma Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü Necatibey Cad.No.110/A Çankaya/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C.Kalkınma Bakanlığı 18. Kat.1812 No'lu Oda adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KurşunKalem 20 Düzine
TükenmezKalem(Mavi ve kırmızı) 20 Düzine
FosforluKalem (Mavi, sarı, yeşil, turuncu) 8 Düzine
KurşunKalem Silgisi (20'lik) 1 Kutu
MasaKalemtıraşı 4 Adet
Seloteyp(Küçük boy) 15 Adet
Yapıştırıcı(Uhu) 10 Adet
Devve Orta boy Ataç (25'lik) 20 Kutu
Post-it(Küçük ve orta boy) 40 Adet
0,5Uçlu Pilot Kalem (Mavi, kırmızı)(12'lik) 10 Kutu
Delgeç(9 adet küçük, 6 adet büyük boy) 15 Adet
Telzımba (Küçük ve orta boy) (Standart) 20 Adet
Telzımba (50,100,150 sayfa zımbalayabilen) (2315-2317) 10 Adet
ZımbaTeli (Küçük orta ve büyük boy)(10, 20, 30, 50, 100, 150kağıt kapasiteli 1000 PCS'li) 20 Kutu
Telzımba Açacağı 10 Adet
Spiral(Muhtelif kalınlıkta) 100 Adet
A-4Renkli Kağıt (Mavi, sarı, yeşil, pembe) 4 Top
A-4Renkli Karton (Mavi, turuncu, sarı, yeşil, kırmızı) 5 Top
KağıtMakas 20 Adet
MaketBıçağı 10 Adet
NaylonluCep 500 Adet
PoşetPlastik 500 Adet
Asetat(200'lük) 1 Kutu
Kalemve Ataç Kabı (Hepsi bir arada olacak) 20 Adet
KendindenYapışkan Etiket (100'lük) 1 Kutu
Katlanabilirşeffaf doküman dosyası 300 Adet
Şeffafdoküman dosyası için sticker (Mavi, sarı, yeşil) 300 Adet
CDKalemi (Mavi, Kırmızı ve Siyah)(10'luk) 3 Kutu
Kırmızıve Lacivert Mukavva Doküman Kutusu 30 Adet
CD/DVD(25'lik) 4 Kutu
KalemDaksil 20 Adet
ÖnProgram ve Bilgi Broşürü (9x19 cm.) 500 Adet
UzmanGrafiker (2 Kişi x10 Gün) 20 Kişi/Gün
Toplantıİştirak Formu 400 Adet
TorbaZarf (18 x 27 cm.) 400 Adet
BukletZarf (11 x 22 cm.) 400 Adet
BagajEtiketi (Plastik Muhafazalı) 400 Adet
BagajEtiketi (Sticker) 400 Adet
Bloknot(A5 Ebatında) 1.000 Adet
TanıtmaEtiketleri (15 x 25 cm.) 100 Adet
TanıtmaAfişleri (50 x 70 cm.) 50 Adet
ElAfişleri (A5 Ebadında) 300 Adet
Çerçeveligörsel afiş ve fotoğraflar (50 x 70 cm.) 40 Adet
YönGösterme Levhaları (20x 60 cm.) 30 Adet
ElLevhaları ( 25 x 35 cm. ) 10 Adet
Bandrol(60 m2) (1 Adet x 6 Gün) 6 Adet/Gün
FotoğrafsızYaka Kartı 1.500 Adet
ZarflıDavetiye (12x17 cm.) 450 Adet
YemekListesi (Mönü) (17x24 cm.) 200 Adet
ToplantıRaporu Basımı 1.200 Adet
ÜlkeRaporu Basımı 300 Adet
COMCECStrateji Kitabı Basımı 1.500 Adet
BakanlarÇalışma Oturumu Sunuşların Basımı 300 Adet
YanEtkinliklerdeki Sunuşların Basımı 300 Adet
Kayıtpersoneli (22 Kişi x 9 Gün) 198 Kişi/Gün
PCve Lazer Yazıcı (10 Adet x 9 Gün) 90 Adet/Gün
Faks(1 Adet x 9 Gün) 9 Adet/Gün
KayıtMerkezi için Salon (14-22/11/2013) (1 Adet x 9 Gün) 9 Adet/Gün
HavaLimanı personeli (28 Kişi x 10 Gün) 280 Kişi/Gün
DanışmaMasası (1,5x1 m) ve Kırlangıç Afiş (1 Adet x 10 Gün) 10 Adet/Gün
Laptop(1 Adet x 10 Gün) 10 Adet/Gün
All-in-onecihazı (1 Adet x 10 Gün) 10 Adet/Gün
OfisOdası (14-23/11/2013) (1 Adet x 10 Gün) 10 Adet/Gün
BilgisayarOperatörü (İngilizce 3, Fransızca 3, Arapça 3 ve Türkçe 3kişi)(12 Kişi x 8 Gün) 96 Kişi/Gün
BilgisayarTeknisyeni (4 Kişi x 9 Gün) 36 Kişi/Gün
Dokümantasyonpersoneli (12 Kişi x 8 Gün) 96 Kişi/Gün
PCve Yazıcı (10 Adet x 8 Gün) 80 Adet/Gün
FotokopiÇekimi: (4 Fotokopi Makinası, 1 adet Spiral Makinası, 1 adetManuel Giyotin, kağıt, toner vb. dahil) 300.000 Adet
RenkliFotokopi Çekimi: (2 Renkli Fotokopi Makinası, kağıt, tonervb. dahil) 50.000 Adet
YazılıDokümanTercümesi (İngilizce,Fransızca,Arapça) 450 Sayfa
YurtdışındanTemin Edilecek Mütercimler Arapça Mütercim (6 Kişi x 8 Gün) 48 Kişi/Gün
YurtdışındanTemin Edilecek Mütercimler Fransızca Mütercim (6 Kişi x 8Gün) 48 Kişi/Gün
YurtiçindenTemin Edilecek Mütercimler Türkçe Mütercim (İngilizce -Türkçe) (4 Kişi x 8 Gün) 32 Kişi/Gün
YurtdışıDüzeltmen (1 Arapça - 1 İngilizce - 1 Fransızca) (3 Kişi x 8Gün) 24 Kişi/Gün
YurtdışıArapça Kabinde (Fransızca--Arapça + İngilizce--Arapça)(4Kişi x 6 Gün)" 24 Kişi/Gün
FransızcaKabinde (Arapça+İngilizce--Fransızca) (2 Kişi x 6 Gün) 12 Kişi/Gün
İngilizceKabinde (Arapça + Fransızca--İngilizce) (2 Kişi x 6 Gün) 12 Kişi/Gün
RusçaKabinde (İngilizce--Rusça--İngilizce) (4 Kişi x 6 Gün) 24 Kişi/Gün
YurtiçiTürkçe+İngilizce--Fransızca (2 Kişi x 6 Gün) 12 Kişi/Gün
YurtiçiTürkçe+Fransızca--İngilizce (2 Kişi x 6 Gün) 12 Kişi/Gün
Yurtiçiİngilizce--Türkçe (2 Kişi x 6 Gün) 12 Kişi/Gün
YurtiçiFransızca--Türkçe (2 Kişi x 6 Gün) 12 Kişi/Gün
ToplantıSalonu (En az 1300 m2) ve Tanzimi (16-21/11/2013) (Pano, AileFotoğrafı için Podyum,Aile fotoğrafçısı dahil) (1 Adet x 6Gün) 6 Adet/Gün
LedSistem (1 Adet x 6 Gün) 6 Adet/Gün
Ailefotoğraflı albüm 100 Adet
ToplantıSalonu personeli (10 Kişi x 6 Gün) 60 Kişi/Gün
PCve Yazıcı (1 Adet x 6 Gün) 6 Adet/Gün
Laptop(1 Adet x 6 Gün) 6 Adet/Gün
SimultaneTercüme Ses Sistemi ve Kabinler (16-21/11/2013)(1 Sistem x 6Gün) 6 Sistem/Gün
Mikrofon(80 Adet x 6 Gün) 480 Adet/Gün
SeyyarMikrofon (6 Adet x 6 Gün) 36 Adet/Gün
DinlemeCihazı (Hazırlık toplantısı ve Uzmanlar Oturumu) (300 Adet x4 Gün) 1.200 Adet/Gün
DinlemeCihazı (Bakanlar Oturumu) (400 Adet x 2 Gün) 800 Adet/Gün
Toplantısalonu (En az 1250 m2 ve 3'e bölünebilen) (Dokümantasyon,Basınve İnternet merkezi) ve tanzimi (15-22/11/2013) (1 Adet x 8 Gün) 8 Adet/Gün
YanEtkinlikler için Toplantı Salonu ve Tanzimi (En az 600 m2)(18-21/11/2013) (1 Adet x 4 Gün) 4 Adet/Gün
SimultaneTercüme Ses Sistemi ve Kabinler (18-21/11/2013)(1 Sistem x 4Gün) 4 Sistem/Gün
SeyyarMikrofon (6 Adet x 4 Gün) 24 Adet/Gün
DVDKayıt 6 Set
AVIFormatındaTaşınabilir Hard Disk 2 Adet
WMV,MPG,FLV,MP4dosya biçimlerinden birine kayıt 2 Set
BüyükBayrak (1x1,40 m.) 65 Adet
KüçükBayrak (23x14 cm.) 65 Adet
Toplantıaralarında günde iki kez, Görüşme Odaları ve DiğerToplantılar ile Dokümantasyon Merkezi, Kayıt Merkezi İle OfisOdalarına ve Emniyet Mensupları Ofis Odalarına Konulacak SuSebili, Çay- Kahve Makinaları ile Sarf Malzemeleri Dahil 2Sefer x 400 Kişi x 4.800 Sefer/Kişi/Gün
BasınMerkezi personeli (2 Kişi x 6 Gün) 12 Kişi/Gün
Bilgisayarve Yazıcı (12 Adet x 6 Gün) 72 Adet/Gün
Faks(3 Adet x 6 Gün) 18 Adet/Gün
LCDEkran (3 Adet x 6 Gün) 18 Adet/Gün
CanlıYayın Aracı (Canlı yayın için gerekli eleman, alet veteçhizat v.b. Dahil)(1 Adet x 3 Gün) 3 Adet/Gün
Bilgisayarve Yazıcı (8 Adet x 6 Gün) 48 Adet/Gün
Görüşmeodası personeli (Yabancı dil bilen) (8 Kişi x 3 Gün) 24 Kişi/Gün
Bilgisayarve Yazıcı (1 Adet x 3 Gün) 3 Adet/Gün
Faks(1 Adet x 3 Gün) 3 Adet/Gün
Fotoğrafçı(2 Kişi x 3 Gün) 6 Kişi/Gün
GörüşmeOdaları (19-21/11/2013) (3 Adet x 3 Gün) 9 Adet/Gün
Sekreter(6 Kişi x 8 Gün) 48 Kişi/Gün
Bilgisayarve Yazıcı (9 Adet x 8 Gün) 72 Adet/Gün
Faks(1 Adet x 8 Gün) 8 Adet/Gün
Cumhurbaşkanıiçin Ofis Odası (1 Adet x 2 Gün) (19-20/11/2013) 2 Adet/Gün
OfisOdaları (15-22/11/2013) (12 Adet x 8 Gün) 96 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 13/11/2013 (6 Adet x 1 Gün) 6 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 14/11/2013(12 Adet x 1 Gün) 12 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 15/11/2013 (25 Adet x 1 Gün) 25 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 16/11/2013 (80 Adet x 1 Gün) 80 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 17 - 20/11/2013 (220 Adet x 4 Gün) 880 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 21/11/2013..(190 Adet x 1 Gün) 190 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 22/11/2013...(20 Adet x 1 Gün) 20 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 23/11/2013. .(5 Adet x 1 Gün) 5 Adet/Gün
SUITEODA (Kahvaltı Dahil) 18/11/2013 (10 Adet x 1 Gün) 10 Adet/Gün
SUITEODA (Kahvaltı Dahil) 19 - 21/11/2013 (34 Adet x 3 Gün) 102 Adet/Gün
DOUBLEODA (Kahvaltı Dahil) 16 - 21/11/2013 (5 Adet x 6 Gün) 30 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 13/11/2013 .(6 Adet x 1 Gün) 6 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 14/11/2013 (10 Adet x 1 Gün) 10 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 15/11/2013 (20 Adet x 1 Gün) 20 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 16/11/2013 (70 Adet x 1 Gün) 70 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 17/11/2013 (150 Adet x 1 Gün) 150 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 18/11/2013 (300 Adet x 1 Gün) 300 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 19/11/2013 (250 Adet x 1 Gün) 250 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 20/11/2013 (350 Adet x 1 Gün) 350 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 21/11/2013 (190 Adet x 1 Gün) 190 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 22/11/2013 (20 Adet x 1 Gün) 20 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 23/11/2013 (5 Adet x 1 Gün) 5 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 13/11/2013 (6 Adet x 1 Gün) 6 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 14/11/2013 (12 Adet x 1 Gün) 12 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 15/11/2013 (25 Adet x 1 Gün) 25 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 16/11/2013 (80 Adet x 1 Gün) 80 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 17 - 19/11/2013 (220 Adet x 3 Gün) 660 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 20/11/2013 (50 Adet x 1 Gün) 50 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 21/11/2013 (190 Adet x 1 Gün) 190 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 22/11/2013 (20 Adet x 1 Gün) 20 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 23/11/2013 (5 Adet x 1 Gün) 5 Adet/Gün
DanışmaMasası, Pano ve Transport Masası (1 Adet x 10 Gün) 10 Adet/Gün
TransportMasası için personel (5 Kişi x 10 Gün) 50 Kişi/Gün
Resepsiyon(Sn. Cumhurbaşkanımızın vereceği) (Salon (En az 700 m2),Salon düzeni, resepsiyonla ilgili ikramlar, ses düzeni,çiçeklendirme vb. dahil) 20.11.2013(150 Kişi x 1 Sefer) 150 Kişi/Sefer
ResmiYemek (Sn.Cumhurbaşkanımızın veya Sn. Bakanımızınvereceği) (Yemek salonu, resmi yemek, canlı müzik, ses düzeni,yemek masalarının çiçeklendirilmesi vb. dahil) 20.11.2013(350Kişi x 1 Sefer) 350 Kişi/Sefer
Sabahkahvaltısı (Sn. Bakanın veya Müsteşarın vereceği) (Yemeksalonu, kahvaltı, ses düzeni, masa düzeni, çiçeklendirme vb.dahil) (30 Kişi x 2 Sefer) 60 Kişi/Sefer
Öğleyemeği (Sn. Bakanın veya Müsteşarın vereceği) (Yemeksalonu, yemek, ses düzeni, masa düzeni, çiçeklendirme vb.dahil) (30 Kişi x 2 Sefer) 60 Kişi/Sefer
Basıniçin öğle yemeği (lunchbox) 20.11.2013 (100 Kişi x 1 Sefer) 100 Kişi/Sefer
Oteldesabit telefon ve hattı (beş (5) adedi yurtdışına açık)(Otelde telefon ve faks alt yapısının kullanılabilir halegetirilmesi veya yeni hat çekimi ve görüşme bedelleri dahil) 20 Adet
Kontür(250'lik) 20 Adet
KamyonSefer Ücreti (Ankara-İstanbul/ İstanbul-Ankara) (2 Adet x 2Sefer) 4 Adet/Sefer
KamyonetSefer Ücreti (Şehiriçi) (1 Adet x 10 Sefer) 10 Adet/Sefer
Hammaliye(15 Kişi x 10 Gün) 150 Kişi/Gün
MakamOto (24 Saat) (Bakan ve Heyet Başkanları için) (10 Adet x 1Gün) (17-11/2013) 10 Adet/Gün
MakamOto (24 Saat) (Bakan ve Heyet Başkanları için) (34 Adet x 4Gün) (18-21/11/2013) 136 Adet/Gün
BinekOtomobil (24 Saat) (Katılımcılar için) (70 Adet x 8 Gün) 560 Adet/Gün
5Kişilik karşı oturma gruplu, deri koltuklu VIP dizayn araç(24 Saat) (8 Adet x 5 Gün) 40 Adet/Gün
Otobüs(24 Saat) (4 Adet x 2 Gün) 8 Adet/Gün
Minibüs(24 saat) (4 Adet x 5 Gün) 20 Adet/Gün
YurtdışındanDavet Edilecek Ana Konuşmacılar veya Panelistler için (UçakBileti ve Panelist Ücreti ) Panelist (A.B.D) (2 Kişi x20.000,00 TL.) 2 Kişi
Panelist(Avrupa) (2 Kişi x 20.000,00 TL.) 2 Kişi
Panelist(Ortadoğu) (2 Kişi x 20.000,00 TL.) 2 Kişi