• İhale No
    2015/149707
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Aralık 2015 10:30
  • İdare
    MALTEPE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    157.733,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    197.198.246 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    10 Kasım 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

MALTEPE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

Maltepe Belediye Başkanlığı Birimlerinin Çalışmalarında Görevlendirilmek Üzere Yardımcı Personel Destek Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/149707

1-İdarenin

a) Adresi : FEYZULLAH MAH. BAĞDAT CAD. NO: 292 34843 MALTEPE MALTEPE/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2164589999 - 2164416204
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@maltepe.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Maltepe Belediye Başkanlığı Birimlerinin Çalışmalarında Görevlendirilmek Üzere Yardımcı Personel Destek Hizmet Alım İşinin 01.01.2016 ile 31.12.2016 tarihleri arası toplam 426 kişi ve 5 adet araç ile gerçekleştirilmesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Maltepe Belediye Başkanlığı Merkez Bina ve Ek Hizmet Binalarında Bulunan Birimleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : MALTEPE BELEDİYE BAŞKANLIĞI ENCÜMEN TOPLANTI SALONU KAT: 7
b) Tarihi ve saati : 11.12.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekli, ihale kapsamında istenilen KAMYONET ÇİFT KABİN 4X4 PİCK UP ile ilişkili olarak, Ulaştırma Bakanlığı tarafından verilen K1 yetki belgesinin aslını veya noter onaylı suretini, ihale dosyasında ibraz edecektir. 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

A-) HİDROLİK PLATFORMLU SEPETLİ ARAÇ (1 ADET):

1) 2015 Model veya üzeri olacaktır.

2) Şasi aracın azami yük ağırlığı; min. 8495 Kg. – Max. 8505 Kg. , Net Ağırlık; Min.7950 Kg., Max. 7960 Kg., silindir hacmi  min2986 cc., max. 3000 cc., Motor gücü; min. 108 kw, max. 112 kw. , hidrolik direksiyonlu dizel motor olacak, en az 400 lt. yakıt alabilen deposu olacaktır.

3) Üst yapı ekipmanı; Oransal çalışma sistemine sahip olacak, platform ile istinat ayakları eş zamanlı çalışacak, platform ve istinat ayakları açıkken araç hareket edemeyecek, platform ve araç üzerinden kumandalı, teleskopik bom çalışma yüksekliği en az 20 m., yanal uzama mesafesi en az 14 m. Sepet taşıma kapasitesi asgari 270 kg. olacaktır.

B-) KAMYONET ÇİFT KABİN 4X4 PİCK UP (1 ADET):

1) 2013 model veya üzeri model olacaktır.

2) Beş kişi taşıma kapasiteli,

3) Dört kapılı, 4x4 diferansiyel sistem,

4) Motor hacmi en az 2450cc – 2490cc

5) Motor gücü 95-105 kw

6) Net ağırlığı min. 1950 – max. 1960 kg, azami yüklü ağırlığı max 2800 kg.-2900 kg.

7) Arazi vitesli, dizel yakıtlı

C-) PANELVAN TİPİ ARAÇ (3 ADET):

1) 2013 model veya üzeri model olacaktır.

2) Net ağırlığı 1400 kg. – 1450 kg. arası olacaktır.

3) Azami yüklü ağırlığı 2050 kg. – 2150 kg. arası olacaktır.

4) Silindir hacmi 1450 cc. – 1470 cc arası olacaktır.

5) Motor gücü 64 kw. – 68 kw. arası olacaktır.

6) Yakıt dizel olacaktır.

Yukarıda teknik özellikleri belirtilen araçların  ( 1 adet Hidrolik Platformlu Sepetli Araç, 1 adet Kamyonet Çift Kabin 4x4 Pick Up, 3 adet Panelvan Tipi Araç) isteklinin kendi malı olması gerekmektedir.

Kendi malı olan araçlar; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilecektir.

Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan  tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile isteklinin kendi malı sayılır.

İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre gerçekleştirilmiş personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı MALTEPE BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MALTEPE BELEDİYE BAŞKANLIĞI ALTIN MASA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
AFİŞ VE PANKART GÖREVLİSİ(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 6 12 Ay
HALKLA İLİŞKİLER PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 19 12 Ay
SEKRETER(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 7 12 Ay
MAKAM SEKRETER(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 1 12 Ay
YAZIŞMA PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 50 12 Ay
BÜRO ENFORMASYON ELEMANI(Brüt asgari ücretin %225 fazlası) 6 12 Ay
YARDIMCI ZABITA DESTEK HİZMET ELEMANI(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 40 12 Ay
ÖĞRETMEN(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 15 12 Ay
YARDIMCI ÖĞRETMEN(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 15 12 Ay
MÜHENDİS(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 12 12 Ay
TEKNİKER (Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 10 12 Ay
TEKNİK PERSONEL(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 20 12 Ay
VERİ GİRİŞİ PERSONELİ (Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 117 12 Ay
AR-GE PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 27 12 Ay
OFİS ELEMANI(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 47 12 Ay
MUHTARLIK SEKRETER(Brüt asgari ücret) 18 12 Ay
ENGELLİ PERSONEL(Brüt asgari ücret) 16 12 Ay
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMA (Yardımcı Zabıta Destek Hizmet Elemanı-Brüt Asgari Ücretin %70 fazlası) 580 gün
HİDROLİK PLATFORMLU SEPETLİ ARAÇ (1 adet x 12 ay) 12 ay
KAMYONET ÇİFT KABİN 4x4 PİCK UP (1 adet x 12 ay) 12 ay
PANELVAN TİPİ ARAÇ (3 adet x 12 ay) 36 ay