• İhale No
    2015/173336
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ocak 2016 14:00
  • İdare
    MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ Özel Kalem (Rektörlük)
  • İhale İli
    Burdur
  • İşin İli
    Burdur
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    17 Aralık 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

10 KİŞİ İLE 1 YIL SÜRELİ PERSONEL HİZMET ALIMI İHALESİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/173336

1-İdarenin

a) Adresi : İSTİKLAL YERLEŞKESİ REKTÖRLÜK BİNASI B BLOK KAT 1 BURDUR MERKEZ/BURDUR
b) Telefon ve faks numarası : 2482131283 - 2482131285
c) Elektronik Posta Adresi : dosim@mehmetakif.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1- Spor Eğitmeni 1 Kişi 2- Yüzme Eğitmeni 1 Kişi 3- Cankurtaran 1 Kişi 4- Şef Garson 1 Kişi 5- Garson 1 Kişi 6- Mutfak Görevlisi 2 Kişi 7- Temizlik Görevlisi 1 Kişi 8- Mobilya Ustası 1 Kişi 9- Araç Kademe Görevlisi 1 Kişi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İstiklal Yerleşkesi Rektörlük Binası B Blok Kat:2 Merkez /BURDUR
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.02.2016, işin bitiş tarihi 01.02.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İstiklal Yerleşkesi Rektörlük Binası /BURDUR -Merkez
b) Tarihi ve saati : 12.01.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Benzer iş olarak; kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen Yemek Hizmet alımı, Spor ve Spor tesisleri hizmet alımı,Bakım Onarım Hizmeti(Marongozluk-mobilya bakım onarım hizmetleri, makina tesisat bakım onarım hizmetleri, bilgi işlem hizmetleri,) ne,  yönelik hizmet işlerinden biri kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Döner sermaye İşletme Müdürlüğü /BURDUR -Merkez adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZİRAAT BANKASI BURDUR ŞUBESİ TR 32 0001 0000 5851 4087 6050 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İstiklal Yerleşkesi Rektörlük Binası /BURDUR -Merkez adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
SPOR EĞİTMENİ(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 12 Ay
YÜZME EĞİTMENİ(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 12 Ay
ARAÇ KADEME GÖREVLİSİ(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 12 Ay
ŞEF GARSON(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 12 Ay
CANKURTARAN(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
GARSON(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
MUTFAK GÖREVLİSİ(Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
TEMİZLİK GÖREVLİSİ(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
MOBİLYA USTASI(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
RESMİ TATİL "ŞEF GARSON"(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 13 Gün
RESMİ TATİL "GARSON"(Brüt asgari ücret) 1 13 Gün
RESMİ TATİL "MUTFAK GÖREVLİSİ"(Brüt asgari ücret) 2 13 Gün
RESMİ TATİL "TEMİZLİK GÖREVLİSİ"(Brüt asgari ücret) 1 13 Gün
07 Ocak 2016

İhale İptal Edilmiş.

08 Ocak 2016

İHALE İPTAL İLANI
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2015/173336
1- İdarenin
a) Adresi:İSTİKLAL YERLEŞKESİ REKTÖRLÜK BİNASI B BLOK KAT 1 BURDUR MERKEZ/BURDUR
b) Telefon ve faks numarası:2482131040 - 2482131045
c) Elektronik posta adresi:dosim@mehmetakif.edu.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :17.12.2015 - 3003
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::Kamu İhale Bülteni - 06.01.2016
3- İhale İptal Tarihi:05.01.2016
4- İptal nedeni veya nedenleri

Resmi Gazetenin 06 Şubat 2015 tarih ve 29259 sayılı metninde yayımlanan yönetmelik gereği, 4734 Kamu İhale Kanunu'nun 62. maddesinin "e" bendi gereğince "Hizmet alım ihalelerinde Maliye Bakanlığının uygun görüşünün alınması zorunludur" denilmektedir. Bu nedenle Harcama yetkilisinin talimatı gereği çalışacak personel için sayı artışı talebine gidileceğinden, 12.01.2016 tarihinde yapılacak olan Personel Hizmet Alımı ihalenin iptaline karar verilmiştir.