• İhale No
    2013/12474
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Mart 2013 10:00
  • İdare
    DEVLET SU İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 14. Bölge Müdürlüğü İSTANBUL
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    15 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-14.BÖLGE İSTANBUL DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR DEVLET SU İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DSİ 14 Bölge Müdürlüğü Orhantepe AR-GE Eğitim merkezi Genel Hizmet Elemanı Alımı işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/12474
1-İdarenin
a) Adresi : Küçük Çamlıca Mahallesı Lıbadıye Caddesı 54 34696 Küçük Çamlıca
Üsküdar/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2163256320 - 2163256341
c) Elektronik Posta Adresi : dsi14@dsi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul İlinde bulunan DSİ Tesisleri
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 365(üçyüzaltmışbeş) gündür
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : DSİ 14. Bölge Müdürlüğü Libadiye Cad. No:54
K.Çamlıca/Üsküdar/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 18.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka
referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç
kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi
dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç
önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Benzer iş olarak Kamu veya Özel sektörde yapılan temizlik veya personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımı işi kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı DSİ 14.Bölge Müdürlüğü Muhasebe Müdürlüğüne şartname bedeli yatırılarak makbuz karşılığı DSİ 14.Bölge Müdürlüğü Makina İmalat ve Donatım Şube Müdürlüğünden satın alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DSİ 14. Bölge Müdürlüğü Libadiye Cad. No:54
K.Çamlıca/Üsküdar/İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Baş aşçı (Bir aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 150 fazlası, yemek, yol parası % 3 Sözleşme gideri ve firma karı dahil hesaplanacaktır.) 1 12 işçixay
Aşçı,Şef Garson (Bir aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 70 fazlası, yemek, yol parası % 3 Sözleşme gideri ve firma karı dahil hesaplanacaktır.) 3 12 İşçixay
Aşçı yardımcısı, Garson, Bulaşık, Çamaşırhane ve Bahçe görevlisi (Bir aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 20 fazlası, yemek, yol parası % 3 Sözleşme gideri ve firma karı dahil hesaplanacaktır.) 16 12 işçixay
Muhasebe görevlisi (Bir aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 40 fazlası, yemek, yol parası % 3 Sözleşme gideri ve firma karı dahil hesaplanacaktır.) 2 12 işçixay
Havuz refakat gözetim görevlisi (Bir aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 30 fazlası, yemek, yol parası % 3 Sözleşme gideri ve firma karı dahil hesaplanacaktır.) 2 3 işçixay
Garson (Bir aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 20 fazlası, yemek, yol parası % 3 Sözleşme gideri ve firma karı dahil hesaplanacaktır.) 2 3 işçixay
Temizlik Görevlisi (Bir aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 20 fazlası, yemek, yol parası % 3 Sözleşme gideri ve firma karı dahil hesaplanacaktır.) 1 3 işçixay
Giyim bedeli (Teknik Şartnamenin 8.maddesinde belirtilen özellikteki giyim malzemeleri) 12 ay
Başaşçı (aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 150 fazlası) için resmi ve dini bayram günleri çalışma bedeli (Teklif edilen birim fiyat KİK'in işçilik hesaplama modülünden az olamaz.) 14,5 gün
Aşçı, Şef Garson (aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 70 fazlası)için resmi ve dini bayram günleri çalışma bedeli (Teklif edilen birim fiyat KİK'in işçilik hesaplama modülünden az olamaz.) 43,5 gün
Muhasebe görevlisi (aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 40 fazlası) için resmi ve dini bayram günleri çalışma bedeli (Teklif edilen birim fiyat KİK'in işçilik hesaplama modülünden az olamaz.) 29 gün
Havuz refakat gözetim görevlisi (aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 30 fazlası) için resmi ve dini bayram günleri çalışma bedeli (Teklif edilen birim fiyat KİK'in işçilik hesaplama modülünden az olamaz.) 9 gün
Başaşçı (aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 150 fazlası) için fazla mesai ücreti (Teklif edilen birim fiyat KİK'in işçilik hesaplama modülünden az olamaz.) 240 saat
Aşçı,Şef Garson (aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 70 fazlası) için fazla mesai ücreti (Teklif edilen birim fiyat KİK'in işçilik hesaplama modülünden az olamaz.) 720 saat
Aşçı yardımcısı, Garson, Bulaşık, Çamaşırhane, temizlik ve Bahçe görevlisi (aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 20 fazlası) için fazla mesai ücreti (Teklif edilen birim fiyat KİK'in işçilik hesaplama modülünden az olamaz.) 4.020 saat
Muhasebe görevlisi (aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 40 fazlası) için fazla mesai ücreti (Teklif edilen birim fiyat KİK'in işçilik hesaplama modülünden az olamaz.) 480 saat
Havuz refakat gözetim görevlisi (aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 30 fazlası) için fazla mesai ücreti (Teklif edilen birim fiyat KİK'in işçilik hesaplama modülünden az olamaz.) 120 saat
Aşçı yardımcısı, Garson, Bulaşık, Çamaşırhane, Temizlik ve Bahçe görevlisi (aylık ücreti, brüt asgari ücretin % 20 fazlası) için resmi ve dini bayram günleri çalışma bedeli (Teklif edilen birim fiyat KİK'in işçilik hesaplama modülünden az olamaz.) 245,5 gün