• İhale No
    2013/108628
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Ekim 2013 13:30
  • İdare
    İSTANBUL ANADOLU KUZEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ (ANADOLU KUZEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2014 Yılı Bilgi Sistemi Kurulum ve/veya Kullanımına ve/veya Bakım Destek ve İşletimi Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/108628

1-İdarenin

a) Adresi : İÇERENKÖY MAHALLESİ E5 KARAYOLU ÜZERİ 34752 İÇERENKÖY ATAŞEHİR/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2165787865 - 2165787880
c) Elektronik Posta Adresi : khkistkuzeybolgesi@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu İstanbul İli Anadolu Kuzey Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği ve Sekreterliğe bağlı; Medeniyet Üniversitesi Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Zeynep Kamil Kadın Doğum ve Çocuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Erenköy Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi, Üsküdar Devlet Hastanesi, Beykoz Devlet Hastanesi, Şile Devlet Hastanesi, Beykoz Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Sancaktepe Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Göztepe Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Ataşehir Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2014


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu İstanbul İli Anadolu Kuzey Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi E-5 Karayolu Üzeri İçerenköy-Ataşehir / İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 30.09.2013 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde yapılmış olan; Personel Çalıştırmaya Dayalı Hizmet işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu İstanbul İli Anadolu Kuzey Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi E-5 Karayolu Üzeri İçerenköy-Ataşehir / İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu İstanbul İli Anadolu Kuzey Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 14 fazlası ( Brüt Asgari Ücret + % 14 SGP) 34 12 AY
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 20 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 5 fazlası + % 14 SGP) 813 12 AY
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 25 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 10 fazlası + % 14 SGP) 226 12 AY
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 31 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 15 fazlası + % 14 SGP) 165 12 AY
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 71 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 50 fazlası + % 14 SGP Tıbbi Sekreterlik veya Tıbbi Dokümantasyon Mezunu olmak) 38 12 AY
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 71 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 50 fazlası + % 14 SGP Hastane İşletmeciliği, Sağlık Yönetimi, Sağlık İdaresi lisans mezunları ile Hastane İşletmeciliği, Sağlık Yönetimi, Sağlık İdaresi, işletme, İkti 2 12 AY
Bilgi Sistemi Kullanım Ekip Şefi Brüt Asgari Ücretin % 71 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 50 fazlası + % 14 SGP) 15 12 AY
Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım Bakım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 60 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 40 fazlası + % 14 SGP) 15 12 AY
Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım Bakım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 65 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 45 fazlası + % 14 SGP) 15 12 AY
Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım Bakım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 71 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 50 fazlası + % 14 SGP) 16 12 AY
Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım Bakım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 82 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 60 fazlası + % 14 SGP) 11 12 AY
Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım Bakım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 128 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 100 fazlası + % 14 SGP) 15 12 AY
Hastane Bilgi Sistemi Sistem Yöneticisi Brüt Asgari Ücretin % 385 fazlası ( Brüt Asgari Ücretin % 325 fazlası + % 14 SGP) 4 12 AY
RESMİ TATİL Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 14 fazlası 101,5 GÜN
RESMİ TATİL Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 20 fazlası 1.885 GÜN
RESMİ TATİL Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 25 fazlası 87 GÜN
RESMİ TATİL Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 31 fazlası 14,5 GÜN
RESMİ TATİL Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım Bakım Elemanı Brüt Asgari Ücretin % 60 fazlası 14,5 GÜN
GİYİM BEDELİ 1.369 İŞÇİ
24 Eylül 2013

İhale Tarihi 11.10.2013 13:30 olarak değişmiştir.